ryger selv hver dag, all day

men på vaporizer. men synes at når man ryger for meget er det som om man får en klokke trukket ned over hovedet.
forstået på den mode du begynder rende rundt i ens egen verden.
men nu ryger jeg af medicinske årsager. men da jeg var yngre, synes jeg det have en lidt psykisk effekt på en, at man evt får nøjer på i sin skævert. man bilder sig egentlig selv noget ind, ( men det forstod jeg altså ikke da jeg var ung så et sted har det haft en meget negativ effekt på mig som ung hvilket jeg nok bare har holdt for mig selv, og det er der det går galt for nogen tror jeg )
men synes godt man kan gå være wasted en hel weekend,

ligesom man gør ved alkohol det ville klart være fornuftigst at bruge det sådan... man bliver lidt mærkelig af ryge for meget men det går over igen når man holder en pause.( bla bliver nogle meget asociale når de begynder ryge for meget og så isolere de sig lidt fra omgangskredsen, fordi de heler vil side være skæve).
et godt eksempel havde en kammerat der er død nu, han begyndte ryge med os som 15årrig og sagde til ham dengang jeg syntes ikke han skulle begynde ryge så meget. men han ente med som 23 årig at hans værelse lignede som det gjorde da han var 15, han blev seriøst underlig og havde de mest fuked op udbrud, der skete INTET nyt iu hans liv. blev ved rode i sin gammel knallert fra da han var 14. helt op i de 23 år.. for meget tjald kan altså godt ødelægge folk efter min mening, som om det stopper udviklingen totalt. kroppen vokser men det gør man ikke selv mental.
GO Ryger