Ja, tag dog og ring til giftlinjen - jeg er sikker på at de har forståelse for hvis du vil forholde dig anonym. De sidder der jo netop for at hjælpe folk i en uheldig situation.
Mht. dine symptomer lyder det som en allergisk reaktion, men er dog ikke 100% sikker. Har du evt. en ven du kan ringe til og tilbringe lidt tid sammen med, som også kan holde øje med dig, om ikke andet, give dig noget andet at tænke på?
Men hvis jeg nu ringer til giftlinjen og det ikke er noget serioest... Har bare brug for noget calming advice
Ja hvad så hvis du ringer og det ikke er alvorligt eller noget at bekymre sig om? Så kan du jo netop falde mere til ro og ikke tænke på at der sker dig noget. Hvis de dog vurderer at det ikke er for godt, vil de nok give dig et råd og det er nok et smut på sygehuset for at få lægebehandling. I tilfælde af det er nødvendigt med lægebehandling, hvad er så det værste der kan ske? Du får hjælp og får det bedre samt at du nok får en god skider af dine forældrer.
Men det er desværre den risiko når man gør noget som ens forældre ikke vil have, så længe man i hvert fald bor hjemme - fact of life! Og det tror jeg rigtig mange herinde er enig med mig i.
Selvom det nok ikke hjælper meget på nuværende tidspunkt, eller generelt, så lad den slags ting ligge til du er blevet ældre og bedre kan passe på dig selv og ikke skal bekymre dig om at dine forældre finder ud af det når du bor hjemme.
Edit: havde ikke set din post og er glad for du tog kontakt til dem. Jeg håber det beroligede dig og at du i værste tilfælde, er klar til at tage på sygehuset - hvis der nu skulle ske noget. Selvom det er en troværdig vendor du har handlet ved, er det stadig en god ting at være lidt kritisk

God bedring

Mvh