Hejsa Psyc!
Nu titter sommeren frem og jeg har fået mig den idé at forsøge at dyrke mine egne hampplanter.
Jeg har brug for hel generel nybegynder viden og da jeg ikke kunne finde en sticky thread der kunne informere mig, starter jeg hermed min egen tråd.
Jeg har købt 5 lowryder feminized frø, samt dertilhørende gødning. Jeg har brug for at hører hvordan jeg skal lægge ud, jeg har potter samt jord at plante i, men jeg er i tvivl om hvordan jeg starter. Så vidt jeg kan læse er der nogle der lægger ud med at så dem og have planterne i vindueskarmen de første par dage indtil de har skudt. Jeg har også et drivhus tiltrådighed hvor jeg tænker at de skal stå når de i hvertfald har vokset lidt. Derudover læste jeg at det kunne være en god idé at sørge for ventilation i drivhuset ved at hive nogle vinduer ud.
Jeg har brug for den hel basis viden og spørger jer om hvordan jeg skal starte med at så mine frø. Om de skal såes indenfor eller i drivhuset og hvis de skal såes indenfor hvornår skal de så ud i drivhuset. Jeg håber det er til at forstå. Hvis i har gode råd eller tips må i meget gerne komme med dem