Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 06:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej psychedelia.

Jeg er ny herinde og har lidt spørgsmål omkring MDMA, som jeg håber at kunne få svar på af jer :)
Jeg har kigget lidt rundt og søgt i dette fora, men syntes ikke at kunne få nogle brugbare informationer.
Jeg har et par spørgsmål omkring MDMA, men i må også gerne komme med egne meninger og oplevelser :)

Jeg har i ca. 2-3 måneder insufleret MDMA i absurd enorme mængder (efter hvad jeg finder som "almindeligt brug" herinde) og jeg har typisk taget det fredag og lørdag, hver weekend lige siden. Jeg har altid brugt krystalliseret mdma, ds jeg ikke stoler på pulver. I denne tid kunne jeg nemt suge 1 g for mig selv delt over de 2 dage. Jeg har så holdt mig til kun at lave 1 bane hver gang, for at få det højeste peak. Jeg drikker samtidigt med, og er aldrig fuld før dagen efter ;)

Når det er sagt, er virkningen forskellig, fra gang til gang. For 3 uger siden, havde jeg mit livs bedste bytur hvor jeg tog den første bane omkring klokken 17 og så ellers bare hældte i mig.

I sidste weekend kunne jeg ikke mærke en eneste genistreg , som blev sendt op til hjernen. Jeg blev nærmest bedøvet ved indtagelse.

Spørgsmålene lyder på:

Hvor meget er hensigtsmæssigt at tage?
Foretrækker i at sniffe det, eller at indtage det oralt? (Har hørt at der skulle være en højere peak i længere tid, hvis det indtages oralt?)
Hvor længe bør der gå mellem MDMA ture?

Har i selv oplevet noget af det? :)

Mvh doctoren

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for København

1 dose + 1 redosering..

Foretrækker i at sniffe det, eller at indtage det oralt? (Har hørt at der skulle være en højere peak i længere tid, hvis det indtages oralt?)

Har personlig kun taget det oralt. Synes ikke der er nogen grund til at sniffe MDMA, medmindre situationen ikke gør det muligt for en at indtage det oralt. Det med peak har jeg også hørt fra mine venner, men hellere vente de 30 min det tager også få en mere smooth rus der pludselig kommer, og vare ved. Så er der ikke behov for de konstante toilet besøg og alle de negative sider der følger med snifning.

Minimum en måned. Herfra vil du eftersigende være fuld restoreret fra sidste tur.

Nej, det har jeg ikke.. Du ved sikkert godt 1g hver weekend i 2-3 måneder er dybt åndsvagt og skadeligt især for dit eget sind. Stop nu mens legen er god og bivirkningerne er minimale.. Alt andet er simpelthen for dumt.

Dedikeret medlem

hvor meget der er hensigtsmæssigt? hmm jeg hygger mig fint på 200mg!! det er jo komplet hjernedødt at du tager så meget af et stof du faktisk ikke ved en skid om? der burde minimum gå 1 måned efter hver tur hvis du spørg mig og helst ½ år... så prøv nu lige læs lidt om de ting du propper i hovedet.. utroligt du ikke har fået et ordentlig rap over fingrene endnu men hvis du bliver ved vil den helst sikkert komme som hppd eller serotonin syndrom..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
du skal stoppe med at suge emma lige med det samme!!!

både for dit helbred, men også fordi at du ikke kan få en god rus når du har opbygget tolerance. vent MINIMUM 1 måned, gerne 2 med at suge igen. du kan let køre sig selv ind i en depression hvis du indtager mdma for tit.

det er ikke såååeh vigtigt hvilke doser du tager så længe du holder en måned, helst 2 mellem hver gang. jeg synes det har været en meget vild aften hvis jeg kommer over 200 mg, inkl. evt. redosering.

Medlem

Det er en fuldstaendig sindssyg maengde MDMA du tager, og OVERHOVEDET ikke almindeligt eller hensigtsmaessigt. Du maa virkelig vaere ligeglad med dit ve og vel siden du tager saa voldsomme maengder.

Medlem
Brugeravatar

125-150mg burde være nok.

Når du sniffer får du et hurtigere og højere peak, men kortere virkning. Oralt kommer peaket langsommere og bliver knapt så højt som ved snifning, men virkningen varer længere. Jeg er mest til at indtage det oralt.

Der bør minimum gå et måned imellem hver rus, men meget gerne endnu længere. Grunden til at du ikke opnår samme virkning er fordi din serotoninproduktion slet ikke når at komme ordentlig igang igen. Du vil også miste "magien" meget hurtigt ved at indtage MDMA så hyppigt og du vil højst sandsynligt ikke finde den igen, i hvert fald ikke som den var i starten. Mit råd til dig ville være at tage en pause på nogle måneder, måske endda vente et halvt års tid før du tager det igen, så vil du også få en meget bedre rus end det du oplever nu. Derfra ville jeg holde mig til kun at tage det hver anden måned eller endnu bedre vente længere imellem. I længden gør du dig selv en stor tjeneste på den måde da magien ikke vil forsvinde helt så meget.

Medlem

I sidste weekend kunne jeg ikke mærke en eneste genistreg , som blev sendt op til hjernen. Jeg blev nærmest bedøvet ved indtagelse.

Siger det ikke lidt ligesom sig selv hvorfor du ikke fik en virkning? :roll: Du bliver noed til at slappe af med dit MDMA forbrug, hvis ikke du vil have mulige varige fysiske/psykiske konsekvenser.

Junior medlem

hvor meget der er hensigtsmæssigt? hmm jeg hygger mig fint på 200mg!! det er jo komplet hjernedødt at du tager så meget af et stof du faktisk ikke ved en skid om? der burde minimum gå 1 måned efter hver tur hvis du spørg mig og helst ½ år... så prøv nu lige læs lidt om de ting du propper i hovedet.. utroligt du ikke har fået et ordentlig rap over fingrene endnu men hvis du bliver ved vil den helst sikkert komme som hppd eller serotonin syndrom..

Jeg ved kun hvad jeg har læst og hørt. Desuden ved jeg godt hvad jeg propper i hovedet :) men forstå mig ret. Jeg er meget overfladisk. Jeg tager det ikke så tungt som jeg burde, og det ved jeg udemærket :)

Men et par af mine kammerater syntes det er sjovt at tage lige så meget, og gå på toilettet for at få mere. Det er lige så meget for deres skyld jeg spørger herinde, så jeg evt kan "rådgive" dem.

Junior medlem
Brugeravatar

1g hver weekend i 2-3 måneder er jo sindsygt.
hvis jeg var dig ville jeg nok lige holde et halvt til et helt års pause for at få hjernen ind på ret kurs igen, inden den stopper serotonin produktionen helt. :)

Junior medlem

1g hver weekend i 2-3 måneder er jo sindsygt.
hvis jeg var dig ville jeg nok lige holde et halvt til et helt års pause for at få hjernen ind på ret kurs igen, inden den stopper serotonin produktionen helt. :)

Ja, du har nok ret. Efter sidste weekend har jeg heller ikke lyst til det foreløbig. Jeg vil helst undgå en nedtur.
Men hvad ved jeg. Jeg er jo bare en ung knægt som vil have en masse sjov. :roll:

Junior medlem

Det er en fuldstaendig sindssyg maengde MDMA du tager, og OVERHOVEDET ikke almindeligt eller hensigtsmaessigt. Du maa virkelig vaere ligeglad med dit ve og vel siden du tager saa voldsomme maengder.

Tror at vi forstod hinanden . Kan godt se at jeg ikke havde forklaret det særligt godt.

Jeg mener i forhold til hvad der var "almindeligt brug", som jeg har læst mig til, så er det nok helt absurde mængder jeg har taget :)

Dedikeret medlem

Jeg kender nu også selv mange der ikke har haft en skid forstand på mdma eller ecstasy og jeg har selv haft taget alt for meget E og har selv måtte rådgive en del siden jeg har haft læst om det. Men det må være på grund af det lorte amf/coke der har været i danmark i så lang tid at folk tror at de skal tage så meget. jeg har prøvet og have hppd(Hallucinogen persisting perception disorder) har dig eller dine venner nogensinde prøvet at hallucinere på emma? det er feks et direkte tegn overdosis.

Junior medlem

Jeg kender nu også selv mange der ikke har haft en skid forstand på mdma eller ecstasy og jeg har selv haft taget alt for meget E og har selv måtte rådgive en del siden jeg har haft læst om det. Men det må være på grund af det lorte amf/coke der har været i danmark i så lang tid at folk tror at de skal tage så meget. jeg har prøvet og have hppd(Hallucinogen persisting perception disorder) har dig eller dine venner nogensinde prøvet at hallucinere på emma? det er feks et direkte tegn overdosis.

Tak for dit svar :)

Vi har ikke oplevet OD på MDMA. Men det lyder rimelig voldsomt.

Dedikeret medlem

halluer skulle ellers starte omkring de 500mg+

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Hvilket også er en absurd mængde.

Junior medlem

halluer skulle ellers starte omkring de 500mg+

Renheden har vel også noget at sige ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Det er en ret giftig leg du leger med dit helbred DoctorB......

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du skal bare stoppe med MDMA og andre stimulanter lige nu. Om et år kan du måske begynde at overveje at prøve det igen. Det lyder som om du har en voldsom afhængighed og det kan tage lang tid at afvænne sig psykisk fra så stort et misbrug.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej psychedelia.

Jeg er ny herinde og har lidt spørgsmål omkring MDMA, som jeg håber at kunne få svar på af jer :)
Jeg har kigget lidt rundt og søgt i dette fora, men syntes ikke at kunne få nogle brugbare informationer.
Jeg har et par spørgsmål omkring MDMA, men i må også gerne komme med egne meninger og oplevelser :)

Jeg har i ca. 2-3 måneder insufleret MDMA i absurd enorme mængder (efter hvad jeg finder som "almindeligt brug" herinde) og jeg har typisk taget det fredag og lørdag, hver weekend lige siden. Jeg har altid brugt krystalliseret mdma, ds jeg ikke stoler på pulver. I denne tid kunne jeg nemt suge 1 g for mig selv delt over de 2 dage. Jeg har så holdt mig til kun at lave 1 bane hver gang, for at få det højeste peak. Jeg drikker samtidigt med, og er aldrig fuld før dagen efter ;)

Når det er sagt, er virkningen forskellig, fra gang til gang. For 3 uger siden, havde jeg mit livs bedste bytur hvor jeg tog den første bane omkring klokken 17 og så ellers bare hældte i mig.

Spørgsmålene lyder på:

Mvh doctoren

Der har lige været en tråd herinde der refererede til en dansk undersøgelse, med det statement at serotonin cirka, efter en tur på MDMA, tog omkring 200 dage for komplet gendannelse. - Så kan du selv tænke dig frem til hvad der sker ved weekend brug.

Hvis du fortsætter vil du med an sandsynlighed opleve alvorlige psykologiske problemer, i form af f.eks. socialfobi / angst, depression, panikanfald, svækket hukommelse og lignende. Det er træls at skulle gå til psykolog samt æde lykkepiller fordi man har misbrugt MDMA.

Alt vel, tænk over det. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Udover det er der også de helbredsmæssige, ikke psykologiske, problemer at tænke på. Jeg har lige været nede og fået taget blodprøver og hjertescanninger i dag faktisk, da jeg har problemet med mit hjerte, i en alder af 24.

Jeg har en meget stor mistanke om at der er en korrelation mellem det, og et seks måneder weekendforbrug af amfetamin og (til tider) MDMA, i en alder af 16.

Point being, det er virkelig ikke legetøj du ligger og propper i snuden. Og det skærer i mit hjerte (get it?) når folk misbruger og ødelægger deres krop og sind, med så stor uvidenhed...
Normalt anbefaler man folk kun at tage MDMA (og andre stimulanser) med et minimum på 2-3 måneders mellemrum. Med det du har gang i kunne du ligeså godt gå ud og drikke en liter benzin.

Håber vi når lidt igennem til dig. Kram. :oops:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]