Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 08:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Altid Flyvene
Hey jeg har nogle Oxynorm kapsler på 20 mg hver.. Vil gerne starte med at prøve og dosere 10 mg da jeg ingen tolerance overfor opioder har så tænker hvordan bærer jeg mig lettest ad med det.
Kan man opløse halvdelen i vand og så bare drikke det eller kan man administrere det nasalt.
tak på forhånd for hjælpen :)

Medlem

Hej. Du kan sagtens dele din 20mg kapsel, ved at skille kapslen forsigtigt ad, og hælde indholdet ud, hvorefter du præcist fordeler det i 2 ca. lige store bunker.
Hvis du vælger at indtage det oralt, kan du sagtens bare putte oxy'en i noget vand og drikke det. Eller du kan putte det tilbage i din tomme kapsel.
Hvis du vælger at sniffe dit oxy, skal du være opmærksom på at dosen skal være væsentligt mindre!
Du kan læse om oxycodone og dosis her: http://www.erowid.org/pharms/oxycodone/oxycodone_dose.shtml

Jeg startede selv ud med 5 mg. nasalt, og uden tolerance. De 5 mg gav en meget god rus!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
10 mg er en fin startdose nasalt uden tolerance imo.
Bare husk ikke at bland det med alkohol eller andre downers.

Og pas for alt i verden på afhængigheden. Lige pludselig sidder man i saksen.

Junior medlem

Tak for jeres svar! Læste lidt rundt på nettet og endte med at tage cirka 10 mg (halvdelen af pulveret i kapslen på øjemål) nasalt for omkring en 30-40 min siden.
Vil sige jeg har en god rus indtil videre meget behagelig dog uden det store eufori, men skal lige til at rulle op i en joint med noget hash af ekstra ordinær god kvalitet jeg har fået foræret og regner med det vil give godt til euforien :)
Har drukket 3 øl for cirka 3-4 timer siden mens jeg var ude og skate i solen så har svedt og været meget fysisks agtiv, ved ikke om det har betydning i forhold til forbrænding..

Junior medlem

Og med hensyn til afhængighed er det noget jeg ved ren tilfælde har fået 16 kapsler på 20 mg og jeg har slettet telefon nummeret fra min telefon efter jeg fik dem :)
Skal også til USA i 3 uger her på mandag så ved med sikkerhed jeg ikke kommer til tage nogle der.
Har tænkt mig at tage nogle idag og så i overmorgen og ikke flere..
Kan jeg godt tage 5-10 mg mere nasalt uden at det bliver for meget, vil nødig ødelægge min eufori med kvalme :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
helt fint du har drukket de øl, og hvis du har taget det nasalt oplever du helt sikkert den maximale virkning du vil få!
jeg vil helt sikkert sige at 20mg oxynorm først vil give den ønskede eufori.
jeg tager selv 20mg oxycontin nasalt uden tolerance, og som jo er en del stærkere.

enjoy... lang tid siden jeg har nydt det... og hvis du har en kæreste .. skynd dig for gudskyld og ha noget helt smeltet noia sex!!!

Junior medlem

Ja kan sku se gode muligheder med der her stads som elskovsmiddel :D nu har du fået mig på tanken jo hahaha.
Tror jeg går for at ryge lidt af min fed og så tage resten af kapslen nasalt. Føler mig rimelig sikker på at jeg ikke vil blive kvalm, alt er i hvert fald tip top lige nu men vil gerne lige have den der eufori hehe.
Tak for de hurtige svar :) God vind/blæst haha

Junior medlem

Hold kæft min faxe smager og er 10 gange mere tilfredstillende at drikke :D

Junior medlem

Er kommet op på 40 mg nasalt nu og har det overdrevet godt :D
Er det ikke rimelig meget for en første gangs bruger og jeg har ikke fået en snært af kvalme endnu kun eufori, kan godt se hvorfor folk bliver afhængige af det her :D glad for jeg skal til USA om lidt og kun har 14 tilbage

Medlem

Jeg vil sige at det er ret meget for en første gangs bruger. Vi mennesker er jo forskellige bygget, og det er ikke alle der vil kunne holde til at redosere op til 40mg første gang. Jeg ville selv ha' fået det meget ubehageligt, hvis jeg redoserede op til 40 mg første gang, hvorimod det lyder til at være en passende, omend meget stærk dosis for dit vedkommende.

Husk nu at det ikke er legetøj, men derimod medicin - som du vel godt ved. Opioid'er er ikke kun farlige pga. afhængighedpotentialet, men man kan sgu faktisk dø af dem, hvis man kommer til at tage for meget.

Rigtig god tur til USA når du kommer dertil!

Medlem
Brugeravatar

Er det ikke en kende lavt, at foreslå 10 mg som en førstegangs dose? Jeg prøvede selv oxynorm for nyligt og endte op i 150 mg på en aften. Det kan på ingen måde anbefales og jeg ved gpdt at dosen er urimeligt høj. Men i mine øre lyder 10 mg som alt for lavt hvis man ville kunne mærke noget som helst. 30-40 mg derimod er IMO en god førstegangs dosis.

"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein

Dedikeret medlem

Er det ikke en kende lavt, at foreslå 10 mg som en førstegangs dose? Jeg prøvede selv oxynorm for nyligt og endte op i 150 mg på en aften. Det kan på ingen måde anbefales og jeg ved gpdt at dosen er urimeligt høj. Men i mine øre lyder 10 mg som alt for lavt hvis man ville kunne mærke noget som helst. 30-40 mg derimod er IMO en god førstegangs dosis.

NEJ ! 30-40 mg er IKKE en god førstegangsdose !
Det vil være alt for meget, for rigtig mange.
Og hvordan kan du kende stoffet så godt at du kan sige 30-40 mg er en god førstegangsdose hvis du lige har prøvet det fornyligt ? :)

Medlem
Brugeravatar

Okay okay. 30-40 mg ville være en god førstegangs dosis for mig :)

"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]