Nu har jeg og mine venner røget en del hash, skunk, pot, nol osv... men nogle gange når man er godt basket, har vi alle i forskellig stil oplevet sjove små paranoia historier, jeg tænker det er noget alle der ryger jævnligt har prøvet eller er noget der sker for dem i ny og næ. Derfor synes jeg det kunne være god griner og fedt samtale emne at diskutere og fortælle historier, så here we go!
Hjælp....
Historien her går på at to af mine venner og jeg, flere gange har oplevet at gå eller cykle hjem godt skæv med musik i ørerne. Men når sangen Niggas in paris kommer på (
http://www.youtube.com/watch?v=FfM_wS7qYfY), får man lige pludselig et chock, fordi det lyder som om nogen råber/skriger hjælp i baggrunden, men det er bare en der råber yeeeaah i baggrunden af sangen. Men man når alligevel næsten at få et hjerte anfald og kigge godt rundt, før man får en smiler og tager sig selv i at havde paranoia for noget så dumt

Knallert....
Knallert historien er også en, jeg og to af mine venner, en af dem den samme som ^^ den anden en helt tredje ven. Men engang imellem når man køre knallert, kan det føles/lyde som om at ens navn bliver råbt langt væk fra, nogen dytter bag dig, nogen køre op i røven på dig el. lignende. Nogen gange tjekker man bare, andre gange ved man at det ikke er sandt, og køre derfor bare videre. Men så kommer det med noiaen, for når så en kat eller noget lignende kommer løbene i vejsiden eller noget, får man det største chock! men alligevel indser man igen at det bare er din fantasi, og igen en god smiler og massere ro i kroppen.
Opvask....
Jeg har også en lille individuel historie, jeg var kommet hjem efter en god ryger og skulle havde mig noget at spise. Jeg ville bare tage mig en skål med yoghurt og chokolade müsli, men der var ingen skåle rene, og grundet ombygning i huset var der intet lys i vores bryggers eller vask i køkkenet. Men jeg må jo så gå ud for at vaske en skål i vasken i bryggerset hvor der ellers kun var månelys og gadelygter som trængte ind bagfra, hvilket skabte en masse skygger af mig selv der står og vasker op. Jeg opdager disse skygger og opbygger med det samme en paranoia for, at der står nogen bag mig og stikker armene frem og tilbage, hvor jeg så af ren refleks, selvom jeg ved det bare er dumt og skabt af paranoia, ustyrligt at smække min albue tilbage mod disse ikke eksisterende mennesker. I mellemtiden begynder jeg, trods mine armbevægelser, at smile fordi jeg ved at det ikke var ægte

Det var nogen af mine små sjove paranoia historier, håber nogen andre har noget at byde ind med og at der bliver lagt op til noget debat

God ryger!