Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 10:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Mig og min ven har her til weekenden valgt at vi skulle ha det lidt sjovt med noget hash.
Planen var at vi skulle gå ud ca. kl 01 om natten, når mine forældre var faldet i søvn, og så gå over i et skur vi har på grunden.
Men spørgsmålet er bare om min far(som har røget hash, og godt kan genkende lugten af hash) ville kunne lugte det dagen efter, hvis han nu gik ud forbi skuret?
PS. Skuret er sådan et lukket et med dør. men der er huller langs den ene side til udluftning.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sandsynligvis ikke, nej. Hvis i lige holder døren på klem i mens i ryger (og husker og riste i døren eller udenfor), kan der ikke lugtes noget dagen efter. Er mine erfaringer hvert fald hjemme ved de gamle :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
det kan godt være, hvorfor finder i ikke en park, eller bare ryger bag ved skuret eller hvad ved jeg? :)
evt. kunne i sidde i døren til skuret, med døren åben. så er der ingen farer i hvert fald.

jeg tror ikke faren er særligt stor, men hvis du vil være HELT sikker :)

Medlem

Nej det kan ikke lugtes dagen efter, men det vil vaere en god ide at aabne doeren efter i har roeget.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

For et par år siden kunne min far godt lugte det dagen efter, så depends.. Jeg ville ikke bekymre mig for meget om det, men samtidig tænke langsigtet.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere over the rainbow...
Jeg tror det sku ikke.

Altså et skur er der jo altid en mærkelig lugt men eftersom din far kender lugten af hash så synes jeg i skal lade døren stå åben når i er færdige med at ryge, når så i skal til sengs. Så går du ned og lukker døren, så burde der ihvertfald være luftet ud:)

Dedikeret medlem

Det kommer mest an på om dem som ikke må lugte det, ryger cigeretter selv, for de kan sagtens risikere at kunne lugte der er blevet røget, men ikke hvad. ikke rygere opfanger det nemmere.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]