Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 2c-I
Indlæg: 19 maj 2013 15:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 maj 2013 12:33
Indlæg: 0
Geografisk sted: Hjørring
[50 mg 2C-I er en meget høj dosis. Det det stof, der beskrives i rapporten, har sandsynligvis været urent. Se IKKE dosen som en guideline for 2C-I dosering. 50 mg 2C-I er en uforsvarlig høj dosis.
-Imp]

Substans/er: 2c-I
Setting: I byen
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
100mg, delt lige over mellem mig og min kammerat.

50 mg blændet i et glas cola.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Hos min farmor først, derefter alle mulige steder i Hjørring. og slutte hjemme ved farmor.

Min kammerat er rask, jeg har indtil videre skizotypisk Sindslidelse, som er uvist om det er på et værre niveau.

Triprapporten
Min kammerat vil blive tiltalt som "D".

- Det er min første trip rapport, så giv gerne kritik om hvordan jeg kan skrive dem bedre.

Mig og D havde længe gået og snakket om at prøve 2c-i. Jeg fandt en kontakt og få det igennem og vi hentede det.

Vi startede med og hente en pizza og så sætte os hjem til min farmor og blandede 2ci'en i glasset med cola, drak det hurtigt og begyndte så at spise. efter et kvarter 20 minutter, begynder det og kilde i mine fødder også for D. Vi har spist færrdigt og vi sætter os indtil min computer efter 30 minutter. Vi kigger på facebook og ser hvem der er på i chatten, og pludselig begynder vi begge og sidde og grine af hvor fjollede navne egentlig lød, min farmor begyndte at blive lidt mistænksom så vi bevægede os ud i verdenen. Vi grinte ustyrlig meget og kunne knap nok snakke pga det, vi anede faktisk ikke hvad vi grinede af, vi kom op i byen hik og kiggede lidt, hvor jeg begyndte at summe over det hele. tingene begyndte at virke meget sjovt for mig, og det gik op for mig og D at det var begyndt nu, vi tog op til parkerings kælderen hvor der tit bliver holdt træf, der var bare ikke så magne der den dag. Parkerings kælderen er skæv på forhånd, men pludselig tog D fat i mig og sagde, Thomas prøv og kig forbi alle pælene, og jeg vendte mig om, og så effekten af stoffet, tingene vibrerede helt vildt, og det sejlede rundt for mig, var totalt ude af balance, p kælderen begyndte at dreje rundt, blive aflang og sommetider bred. Vi begyndte og grine af hinanden fordi vi stod på de sjoveste måder for og holdr balancen, så møder vi så 2 venner og sætter os ind i deres bil, hvor hele verdenen lige pludselig vender på hovedet, vi var sikre på bilen var væltet, og vores veninde gjorde nar af os fordi vi var så underlige. efter en 1 time køre de os hjem til min farmor igen, og vi tripper ekstremt nu, ALT gentog sig flere gange, vi satte os ind i stuen og tændte for musikken, vi grinede og halucinerede helt vildt, vi kunne næsten ikke skrive, men det lykkedes os, og vi stødte på sangen, Dans Din Idiot som vi faktisk endte med og høre resten af trippet, vi var ude og ryge. Vi kunne overhovedet ikke se den verden som var normal, træerne voksede himlen var en kæmpe spiral af skyer og stjerner. Træerne lignede noget fra en gyser, da vi kom ind igen, blev det vildt for mig, D kunne ikke rigtig mærke så meget mere, loftet indenfor begyndte falde ned mod mig, op igen, og vægene begyndte og skifte farve ikke noget ekstremt, bare sådan mellem grøn, blå, rød og lilla. en time efter de meget kraftige syner, aftog det ved mig, vi gik i seng, men D tog en taxa hjem fordi han ikke kunne sove. Og jeg satte mig ind i stuen og så en dokumentar om liv i rummet, som jeg blev så bidt af at jeg faldte i søvn pga mentalt udmattelse, men det var et fedt trip :rocking:


Min vurdering af stoffet: Altså jeg vil sige at det er meget mildt, og vil kalde det et godt begynder stof, når man vil udvide sin horisont inden for stoffer (:.

_________________
So tired of white ponyes and green trees, i wanna see green ponyes and Pink trees.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: 2c-I
Indlæg: 02 jun 2013 15:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Jeg har ikke ord for hvor fuckt up det er, at trippe balls hos sin farmor eller nogle andre bedsteforældre for den sags skyld! :shock:

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team