Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:59


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 jul 2013 08:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 jul 2013 18:21
Indlæg: 6
Substans/er:
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Nej
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:


Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
På stranden

Er et frisk og raskt menneske som dyrker en del motion

Triprapporten
Ja så prøver jeg lige at uddefinere mit vanvittige trip i Tirsdags 16-7-13 :)

mig og en kami slog et telt op ude ved Fakkegrav nær Vejle.

Vi var dernede ved 11 tiden og begyndte at slå telt op mens vi drak et par øl,da vi var færdige med at indrette vores camp blev vi enig om at starte trippet,så vi lagde hver et frimærke i munden.

Vi gik lidt op af stranden hvor der stod et par stole som vi satte os i,vejret var intet mindre end fantastisk,vi sad bare og kogte i solen mens vi nød og øl :)

Der var på dette tidspunkt gået ca 30 minutter,jeg snakkede om at jeg kunne mærke mine arme var blevet meget lange og resten af kroppen begyndte at blive lidt slatten på en rigtig dejlig måde.

Ca en times tid efter vi havde indtaget gik vi tilbage til campen igen mens vi snakkede og drak øl,nu kunne jeg mærke der skete noget med mine øjne,vi gik op på en bakke og jeg kiggede ud på træerne,der var ikke et af træerne der var lige eller stod stille det var en vildt fantastisk følelse,det hele begyndte virkelig at tage fart på den mest sjove og behagelige måde :)

Ca 2 timer inde blev vi enige om at ryge en joint,vi delte en hel joint og skodede den derefter og gik ud i vandet,og nu fandt jeg virkelig ud af hvad det vil sige at trippe,vi stod i vandt til skridtet og det var som om alt bare stod stille,jeg begyndte at se de mest vilde ting i skyerne,jeg så drager og dødningehoveder,det var det mest fantastiske syn jeg nogensinde havde møst,jeg blev meget højrøstet da det simpelhen var så overvældene.

På dette tidspunkt tror jeg vi havde været ca 3-4 timer inde,alt var fuldstændig usammenhængende nu,vi trippede helt vildt og fik det ene grineflip efter det andet,Vi kunne snakke i timevis uden nærmest at der var noget der gav mening,det lyder ret smadret og kedeligt,men var en sindsyg dejlig og sjov følelse,hvad jeg til tider følte var nærmest guddommeligt,det hele var til tider som en film der kørte,dette vidunderlige trip varede i 12 timer :)


Det er uden tvivl den vildeste oplevelse jeg har haft i mit nu 38 år lange liv,det var simpelhen fantastisk,og her 3 dage efter er jeg stadig fuldstændig blown away,Jeg tror aldrig jeg skal prøve det igen da jeg har dyb respekt for stoffet og kan mærke det er noget heavy stads for hjernen :O

Men igen,mit livs vildeste oplevelse :))

Kærlig hilsen Allan.

Pas på jer selv derude ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jul 2013 13:55 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
Citat:
jeg begyndte at se de mest vilde ting i skyerne

Billede
Tak, fordi du delte din oplevelse med os andre :D
Selv prøvede jeg først lsd som 30 årig og vil sige at det var meget mere givende, end dengang jeg prøvede psilocybinsvampe som 19 årig.

_________________
Magien, er dig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jul 2013 15:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 mar 2009 19:14
Indlæg: 653
Jeg tog selv mit første lsd trip da jeg var 41, og nu er jeg et år ældre og har vist 8 trip bag mig, og de har alle Været gode og lærerige oplevelser. Jeg mener ikke at jeg ville ha været klar til lsd før efter jeg var 30.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jul 2013 21:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
Fed beskrivelse af oplevelsen. Jeg prøvede det første gang som 16 årig og fik ikke en stor oplevelse ud af det. Man skal på en eller anden måde være rimelig voksen for at fatte den. At du føler dig overvældet stadig er at det faktisk tager en uge før oplevelsen er nogenlunde færdig bearbejdet og integreeret i din bevidsrhed. LSD og svampe er ikke giftige i fysisk(heller ikke for hjern) forstand. Jeg har taget mange LSD trips og endnu flere spids nøgenhat trip.
Selv om du skriver at du nok ikke vil gøre det igen, vil jeg sige at hvis du gør det igen er svampene bedre da de ikke virker i 12 timer men kun 5-6 timer og jeg vil vove at påstå de er mere magiske.
En anden erfaring med hensyn til settingen er at det virker bedre om aftenen/natten.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2013 13:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 jul 2013 18:21
Indlæg: 6
Fed beskrivelse af oplevelsen. Jeg prøvede det første gang som 16 årig og fik ikke en stor oplevelse ud af det. Man skal på en eller anden måde være rimelig voksen for at fatte den. At du føler dig overvældet stadig er at det faktisk tager en uge før oplevelsen er nogenlunde færdig bearbejdet og integreeret i din bevidsrhed. LSD og svampe er ikke giftige i fysisk(heller ikke for hjern) forstand. Jeg har taget mange LSD trips og endnu flere spids nøgenhat trip.
Selv om du skriver at du nok ikke vil gøre det igen, vil jeg sige at hvis du gør det igen er svampene bedre da de ikke virker i 12 timer men kun 5-6 timer og jeg vil vove at påstå de er mere magiske.
En anden erfaring med hensyn til settingen er at det virker bedre om aftenen/natten.


Jeg kan tydelig mærke at det tager lidt tid at bearbejde det da det var en ret stor og vild oplevelse :) men har nok bare dyb respekt for det og har ikke brug for at prøve det igen,har prøvet Psylocibin en gang,men fik en ret lille dosis på ca 0,3 gram,fik dog en virkning,kunne sagtens forestille mig at det kunne være pænt sjov med en lidt større dosis,jeg følte den bølgen og susen i kroppen som LSD også giver,og det er en feeeee følelse :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team