Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gemmer mig i nordsjællands skove..
Hejsa.

Jeg er på udkig efter en god sativa skunk (helst) eller en god hybrid, mest over mod sativa

det er ikke længe siden at jeg stoppede med at ryge efter 5-6 år, men skal til noget hygge kom-sammen med et par gamle venner her i weekenden, og vi vil gerne have lidt røg - men da vi ikke er så skide interesserede i at sidde og falde hen og blive for stenede, vil vi gerne have højert istedet for en skævert! :wink:

Så, kan i anbefale en god skunk? - gerne potent, men som sagt helst sativa eller hybrid.

Mvh!

Medlem
Brugeravatar

Durban poison.

Site Webmaster
Brugeravatar

Der er SÅ mange tråde om strains i forvejen. Kig rundt i dem.

Du kan ikke bruge navnet på et strain til særlig meget, da pushere kalder deres varer det de nu har lyst til.

Fra en anden lignende tråd:
Nu har jeg alligevel købt skunk en del gange siden jeg første gang røg cannabis for 7 år siden. Har også været i Amsterdam to gange, hvor jeg har besøgt et par coffee shops. Jeg ville aldrig kunne nævne een bestemt sort, der skulle være enestående eller bedre end andre. Nogle dufter måske lidt af citron eller lign, og det er da meget sjovt, men come on. Jeg vil vædde med at hvis jeg fandt 2 veldyrkede sativa sorter til blindrygning, ville I sgu da ikke kunne gætte om det var hawaiian snow eller noget andet i røg... :sucks: :whogives:

Det er hvad det er: cannabis. Det der med flotte, kommercielle navne og sort-snobberi griner jeg ret meget af. I er sjove hihi. Forsøger I at skabe jer en identitet som cannabis feinschmeckere?

Låst.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]