Jeg har været på ritalin uno i 5 år og misbrugt de fleste af dem jeg har indtaget.
Som regel knuser jeg dem i en mordor, en keramik kop og med en ske, grinder, i et askebæger med bunden af en sprittush, i en skål med bunden af en træsyl ske med så fladt hoved som muligt. Foretrækker mordoren da et glas 40ere er pulveriseret på 4 sek.
Som regelt har jeg altid suget et glas 40ere på en gang om morgenen. Det giver mig sindsro og overskud til at eksistere.
Ritalin uno minder meget om cola men jeg foretrækker rita og line da nedturen efter virkningen er fuset ud ikke er så voldsom sm på cola.
Har været misbruger i 14 år af hash, pot, nol, skunk, amfetamin, lægeordineret amfetamin sulfat, ritalin, ritalin uno, motiron, medikinet, strattera, concerta, ketamin, DMT, 2cb, lsd, MDA, mdma, ecstasy, spids nøgenhat, kokain, alprazolam, stedsolid, rivotril, halcion, subzone, micro dots, dexofan, marzine, valium, alle former for benzodiazepiner, metadon, zyprexa, olanzapin, truxal,melatonin, circadin, lamotrigin, lyrika, seroquel, mirtazapin, cisordinol, dolol, lattergas, lightergas, benzin, deo, hårspray,alle former for gas, abilify, nozinan, tradolan, norit, asma ndhalaorer, alt det antipsykotiske præparater vi har herhjemme, ketogan, stillknox, imozop, imovane, lansoprazol, crack, alkohol,efedrin, thermerpower, koffein tabs, truker drugs og jeg ku blive ved..
Ved en hel del om hvordan stoffer virket på hjernen, krop og sind da jeg har det trykt og godt med at vide hvad der foregår.
Rita virker i 1.5timer men hvis jeg mærker helt efter max 2 timer. Jeg får kun 4-5 gange 40mg rita om dagen lige nu da je arbejder på at blive medicinfri. Så får jeg 40mg strattera, 30mg lansoprazol og 2x10 mg olanzapin.
Havde et. Par år hvor je var medicineret sådan er; 4x4o uno, 4x54 concerta, 4x40 mg strattera, 2x20 mg zyprexa og 30 lanzo. Det fungerede jeg godt nok på men havde sidemisbrug af 10g ammo om dagen og et glas 40mg ritalin uno om dagen + det løse.
Jeg forstår ikke at i kan få en virkning ud af så få miligram som i beskriver. Hvis jeg suger under 5x40mg uno er der kun en virkning indtil smagen af ritalin uno ikke er oppe i næsen længere.. Ca 20 min. ER lidt misundelig men jeg ved heller ikk helt om jeg tror på at i får virkning ud af så lidt.
Det bedste medikament jeg har taget i mit liv er helt afgjort ritalin uno men DMT er meget tæt på at ryge ligeså højt op.
det ka på ingen måde være sundt at tage de doser du beskriver!!!!
jeg ka oss ryge en 10 grams fed og stadig gå hjem, kontra en nybegynder: hvor et par hvœs er nok.. tilvœnning og tolerance! Pz out