Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 23:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej Psych

Jeg har tidligere prøvet at skabe en diskussion om hvorvidt vidt en klarer sandhed åbnes i gennem trips, og det er så småt det jeg vil prøve igen.
Jeg synes tit jeg læser herinde at folk har brugt svampe, eller andre stoffer, som et redskab til bedre at forstå et koncept eller under et svampe trip er blevet oplyst på en måde der har ændret deres holdning til et koncept.
Når jeg læser dette herinde får jeg ofte lyst til at skrive i tråde for at spørge ind til de forskellige oplevelser der nævnes, men jeg lader dog i sidste inde være, da mine spørgsmål ofte er off-topic i forhold til OPs spørgsmål.

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad folk har fået ud af at tage svampe på den lange bane. Hvordan har dine svampetrips ændret din holdning til dit og dat og hvorfor er det lige du blev overbevist omkring dette under et svampetrip?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
^ Det er meget svært at sætte fingeren på hvad svampe(og andre psykedelika) har givet mig i det længere løb, udover noget at tænke over selvfølgelig :)

Bl.a tror jeg at nogle af mine udfordrende trips, har været med til at gøre mit liv i virkeligheden lettere på mange måder..
Kan man håndtere et "badtrip", kan man også håndtere svære situationer i den rigtige verden.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
du får mulighed for at "dykke ned" i de dybere lag af dit sind. dernede har en beslutning eller et klarsyn en meget større indvirkning på dit sind, og vil nok også følge dig i længere tid, end hvis du havde fået den samme idé eller tanke mens du var ædru. - både på godt og ondt.

det er nok den bedste måde jeg kan beskrive det på. der er ikke 2 trips der ligner hinanden, og slet ikke når det er forskellige mennesker. ingen kan sige hvad der vil ske på dit trip, det er jo det hele "trippet" eller rejsen i dit sind handler om.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]