Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 20:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej, Psychedelia!
I går fik jeg rykket min visdomstand ud, og hertil fik jeg pensilin og profen (Tror jeg de hedder, det er 200mg stærk smertestillende. Jeg besluttede mig for, at jeg godt kunne ryge skunk, røg cirka 1g, selvom jeg var på smertestillende og diverse. I løbet af dagen havde jeg spist 3 pensilinpiller, 400mg profen og 1 panodil. Da det blev aften og jeg kom hjem med en god skævert, begyndte mit syn at sløre helt vildt! Jeg fik de vildeste gummiben, og kunne mærke jeg bare skulle op og ligge. Da jeg havde gået 4-5 trin op ad trappen "besvimede" jeg. Kan ikke rigtigt huske hvad der skete, men prøver bedst muligt at beskrive det: Hele min verden væltede rundt og kunne ikke finde hoved eller hale i noget, og her skete det mest skræmmende. Jeg kunne virkelig mærke og høre, at jeg faldte hele vejen ned ad trappen, men det gjorde slet ikke ondt. Men da jeg åbner øjnene sidder jeg på det samme trin som sidst, og havde ikke rørt mig ud af flækken. Dette skræmmer mig meget, da jeg er OVERBEVIST om, at jeg kunne høre de kæmpe brag det giver, når en person falder ned ad en trappe.
Hvad kan denne episode skyldes (Ved nok det højest sandsynligt er blandningen af profen og weed), men vil gerne være helt sikker?

Medlem

Fandt ud af de på engelsk hedder ibuprofen

Dedikeret medlem

lol det er jo ikke stærk smertestillende du bliver jo slet ikke påvirket af dem

Medlem

Lol hvad fanden snakker du om. Det er det færreste smertestillende du bliver direkte påvirket af, medmindre du får methadon eller morfin etc.

Dedikeret medlem

altså jeg har selv spist mange af dem pga. hovedpine/tandpine u name it både sammen med pencillin og panodil og uden og har røget massere af tjald hver eneste gang og jeg har aldrig følt mig mere påvirket på nogen måde.

Medlem

Endeligt et brugeligt svar!
Nårh okay, så kan det være for lavt blodsukker eller noget.. Synes bare det var ekstremt mærkeligt og har aldrig oplevet noget der bare minder lidt om det

Medlem

Så gik min mistanke bare direkte på det smertestillende :P

Medlem
Brugeravatar

ibuprofen er meget mildt smertestillende. Det er primært anti-inflammatorisk. Pencillin er et antibiotikum og ikke smertestillende overhovedet.

Jeg stemmer på teorien om lavt blodsukker. Jeg oplever det også nogle gange når jeg ryger hash

Medlem

Geografisk sted: Norge tæt på slalom bakkerne
Brufen er ikke meget stærkere som pernodil så det er vist ikke dem du er blevet ramt af .. Nærmere skunken .. Selvom man er hærdet ryger så kan det altså stadig ske at man må ned og bide lidt i gulvtæppet

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]