Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 22:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Men jeg har altid sagt at det med motion osv er den bedste løsning, den er bare som sagt urealistisk for langt de fleste i hvert fald 99% af de misbrugere der spørger om hjælp herinde.(...)

My ass. Mundlort. Selvhævdende, arrogant og bedrevidende. Hvorfor er det urealistisk for 99% af hashmisbrugere (herinde?) at bruge motion som en slags afvænning? Du er totalt bundløs i din argumentationsføring. Ta' dig sammen.

Trådstarter: Nogle få negative bivirkninger jeg selv har erfaret efter længerevarende brug: Nedsat koncentration, nedsat motivation, mildt sløret syn (efter kraftige doser), dårlig hukommelse (især korttidshukommelse).

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Et stort problem har i mange år været at den data, vi har fra (U)(S)taten(A), har været, i værste fald, manipuleret med, i bedste fald mangelfuld.

I CNN´s "special" med Dr. Sanjay Gupta ""WEED": A Dr. Sanjay Gupta Special"
berøre de emnet, videnskabeligt vel at mærke.

Svaret er ikke endegyldig, dog vil vi eftersom medicinsk cannabis blive mere udbredt og anerkendt, blive kloger.

Medlem
Brugeravatar

I er herre langt ude, som jeg har skrevet siger jeg ikke cannabis er godt for alle, jeg siger bare at det er bedre end alkohol, ritalin, osv, og ikke sig til mig at en ung teenager som OP vil tage jeres råd om motion og sund kost til sig :lol:
I er faktisk så langt ude at i har opgivet at gå efter bolden, halvdelen af tråden er jo ren tilsvining af mig :sucks:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
man får jo nok af at høre på dit bætalk, til sidst flyder bæret over med bæ :D 4 sure thing buddy, det er alle andre der er noget i vejen med, du er helt fin i kanten - uden tvivl. tjaaaa jeg to rådet til mig af en bruger herindefra.. jeg tror også mange andre gjorde.. men fordi der også findes folk som dig som ikke kan nosse sig sammen til at løbe en tur og æde et æble, så skulle vi formode at alle var sådan og droppe tanken om at give HR som siden jo er ment til ? hvis alle kørte den stil du gør herinde - ville det jo være rent kaos.

Dedikeret medlem

I er herre langt ude, som jeg har skrevet siger jeg ikke cannabis er godt for alle, jeg siger bare at det er bedre end alkohol, ritalin, osv, og ikke sig til mig at en ung teenager som OP vil tage jeres råd om motion og sund kost til sig :lol:
I er faktisk så langt ude at i har opgivet at gå efter bolden, halvdelen af tråden er jo ren tilsvining af mig :sucks:

Kan kun tale på mine egne vejne, men jeg fik medlidenhed med dig, og tænkte at jeg ville prøve at være lidt objektiv. Ikke bare for din egen skyld, men også for folks sikkerhed herinde. :)

Medlem
Brugeravatar

Citat:
"anarkisten, du burde efter min mening fjernes fra sitet for at lukke alt det bæ ud, du ender med at sige noget herinde en dag nogen rent faktisk lytter til og kommer galt afsted af, du er helt væk."
"I afsnit b under retningslinjerne, står der noget spændende som anarkisten burde læse."
"Det lyder som om du selv har volds manipuleret din egen overbevisning og opfattelse, og ikke vil kendes ved sandheden, så du kan have samvittigheden i behold når du ryger. Det du skriver er langt, langt ude."
"Eller den hjernevask som man har påført sig selv via selv valgte omgivelser."
"Nu vil jeg lade jer andre om at tage jer af barnet. Jeg er desværre uden den store erfaring med børneopdragelse."
"My ass. Mundlort. Selvhævdende, arrogant og bedrevidende."

Fra boardregler:

Ingen personlige angreb - Ingen gider læse jeres indbyrdes skænderier, så hold disse væk fra boardet!

Alligevel får jeg altid slettet indlæg, og høre på blæste tosser, men man kan vel ikke forvente andet når forumet handler om stoffer, og det så også består af folk der tager alskens stoffer :D

Hvem sladre man til for mobning? :cry:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Billede

Dedikeret medlem

Citat:
"anarkisten, du burde efter min mening fjernes fra sitet for at lukke alt det bæ ud, du ender med at sige noget herinde en dag nogen rent faktisk lytter til og kommer galt afsted af, du er helt væk."
"I afsnit b under retningslinjerne, står der noget spændende som anarkisten burde læse."
"Det lyder som om du selv har volds manipuleret din egen overbevisning og opfattelse, og ikke vil kendes ved sandheden, så du kan have samvittigheden i behold når du ryger. Det du skriver er langt, langt ude."
"Nu vil jeg lade jer andre om at tage jer af barnet. Jeg er desværre uden den store erfaring med børneopdragelse."

Fra boardregler:

Ingen personlige angreb - Ingen gider læse jeres indbyrdes skænderier, så hold disse væk fra boardet!

Alligevel får jeg altid slettet indlæg, og høre på blæste tosser, men man kan vel ikke forvente andet når forumet handler om stoffer, og det så også består af folk der tager alskens stoffer :D

Hold da op, du klager altid selv over systemet, og her har vi et der er lidt mere fleksibelt, og det er heller ikke godt nok?

Det er fordi det her ikke bare handler om en indbyrdes kamp, det handler om at du er på et forum, hvor alt kan fortolkes frit, og der måske sidder en 15 årig dreng, og bare leder efter en undskyldning for at ryge. Så kommer der sådan en kåd "se op til i den alder" type, som dig, og siger "GOGO, den er god nok!", hvorefter de hopper lykkelige lige ned i et misbrug.

Medlem
Brugeravatar

Citat:

Fra boardregler:

Hold da op, du klager altid selv over systemet, og her har vi et der er lidt mere fleksibelt, og det er heller ikke godt nok?

Det er fordi det her ikke bare handler om en indbyrdes kamp, det handler om at du er på et forum, hvor alt kan fortolkes frit, og der måske sidder en 15 årig dreng, og bare leder efter en undskyldning for at ryge. Så kommer der sådan en kåd "se op til i den alder" type, som dig, og siger "GOGO, den er god nok!", hvorefter de hopper lykkelige lige ned i et misbrug.

Hvad snakker du om, jeg har aldrig sagt at man burde ryge som 15 årig, jeg har altid sagt at man skal lade vær at ryge for meget når man ikke har råd og man går i skole, for det er en dårlig ide for LANGT de flestes vedkommende. Men hvis han ryger en joint lørdag aften sammen med gutterne, istedet for at dope sig med alkohol eller pulver på grund af hvad jeg skriver, så føler jeg da jeg har gjort verden til et bedre sted.

Og forumet her er fleksibelt ja men på en lort måde, har flere gange fået flabede pms fra mods der ikke syntes om mine holdninger og legede autoitær.. En af gangene så jeg faktisk under job på hans profil at han var 'tidligere sagsbehandler' *puke* tænk at lade den slags bestyre forumet. Og hvis i siger jeg bare snakker lort så klagede jeg på et tidspunkt til en admin mest for sjov og han gav mig rent faktisk ret i at mit indlæg var slettet uden grund.

Moderator
Brugeravatar

Hvae drenge, skal vi ikke sige den stopper her?

Trådstarter, send mig en PM hvis du vil have topic låst op igen, så rydder jeg op i tråden og låser den op igen, en af de kommende dage.

Låst.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]