Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 121 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 14 sep 2013 19:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 sep 2011 10:52
Indlæg: 16
Udemærket.. så det skulle kun være godt til dem med alt det regn der skal falde nu her?
Jeg er stadig lidt i tvivl om hvornår de vokser hvis du forstår.. skal de have et par dage med solskind eller skyder de også løs i denne uge hvor det er overskyet og regner? eller skal jeg vente helt med at plukke dem til regnen er over og de har haft et par dages tørvejr?
beklager hvis jeg spørger dumt, men jeg forstår nok stadig ikke helt :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2013 22:55 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Når de begynder at komme så stopper de først når der bliver for koldt. De vokser i regn og sol. Jeg har samlet i solskin, regnvejr og i frysegrader. De kan plukkes tørre og våde, de er ligeglade. Jeg finder dem oftest fugtige, da de vokser imellem en masse græs. Men de er nu meget pæne når de har haft et par tørre dage i træk.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2013 12:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 sep 2011 10:52
Indlæg: 16
Tak for svaret :)
Jeg går ud fra at det nok er bedst at opservere stederne med et par dages mellemrum og se forskellene :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 sep 2013 22:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jan 2010 00:09
Indlæg: 14
Hejsa :) Jeg var lige ude ved det spot, hvor det lykkedes mig, at samle en 100 stykker Spids Nøgenhat sidste år, og blev åh så begejstret, da jeg fandt de to første.
Jeg lod dem stå denne her gang, og kommer tilbage og kigger, med en 2-3-4 dages mellemrum.

Men nu kommer mit spørgsmål:
(Fordi dem jeg fandt sidste år, var en albino art. De var fulstendig ens med de andre, bortset fra farven, og de strømmede med blå/grøn psilocybin. Og man kan praktisk talt ikke kende forskel på dem, når de er tørre.
Så spørgsmålet er ikke, om det var SN...)

Men hvad ved i om albino Spids Nøgenhat? Og er der nogen, som ved noget om dem?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 sep 2013 22:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jan 2010 00:09
Indlæg: 14
Her er et par billeder fra sidste år :)

http://i.imgur.com/bo0yJ.jpg
http://i.imgur.com/0dl3F.jpg

:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2013 08:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2013 13:42
Indlæg: 79
Geografisk sted: Hovedlandet
Til alle dem der skulle tvivle, kan jeg stemme i med koret om, at de ER kommet. I hvert fald her i Østjylland. I går var første gang jeg spottede dem. Jeg fandt ca. 14 gram i 6 flushes fordelt på to marker - et flush på den ene, og resten på det lille overdrev, to min. gang fra mit domicil! Jeg tror også bare det kan gå hen og blive to kanon spots jeg har mig. Skal ud og tjekke mit tredje i dag, og så bare bede til Buddha om regn.

Havde glemt hvor stærke SN er i forhold til cubes. Jeg havde et VILDT godt trip. held og lykke alle sammen. Må i finde mange


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2013 21:05 
Offline
bannet

Tilmeldt: 19 sep 2013 21:02
Indlæg: 36
Jeg var lige et smut ude her til aften fordi jeg har en idé om et godt stort sted. Men jeg fandt desværre ikke nogen...

Så mit spørgsmål går på, skal der være højt græs på kreatur marken eller er det ok det er gnavet godt i bund? Der går nemlig både køer og heste, så det er ikke det højeste græs i verden.

Fandt nogle andre svampe der åbenlyst ikke var SN... bredere hatte, ingen spids osv.

Det kan også være der bare lige skal et par regnskyl mere til?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 sep 2013 16:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2013 17:56
Indlæg: 57
Jeg fandt en 10 stykker i dag, alle stående ved den del af marken der havde højere græs.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2013 14:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 aug 2012 17:41
Indlæg: 68
Det største enkelte flush jeg har fundet i år har være på helt kort græs og der var vel en 10-15 stykker der. Men der hvor der vokser en blanding af græs og kløver plejer der også at stå en del. De er bare svære at få øje på :)

_________________
''Lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he's gonna wanna see a fucking cross, man?''

Bill Hicks


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2013 15:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
lige et spørgsmål, der er nogle marker /græs enge tæt hvor jeg bor, hvert år lander der en fandens masse gæs og overskider det hele bogstaveligt talt så meget at man kan glide i lort derude :D ville det være en ide at tage derud og kigge eller skal jeg gå mere efter direkte kreature marker ? jeg tænker jo bare at lort er lort...... ikke ? :D eller er der ikke nitrogen nok i fuglelort ?

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2013 00:02 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
problemet er nok nærmere at der er for meget nitrogen i... Ellers ville man vel ikke bruge hønselort som cannabis gødning? Ved ikke om du kan finde SN der; men der findes en god måde at undersøge det på ;)

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 sep 2013 01:04 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2012 15:32
Indlæg: 658
Jeg har fundet 50 forskellige fotos af Spids Nøgenhat på Goolge og sammensat dem i én fil. Fotografierne er bevaret i deres originale opløsning og filen fylder derfor 41,4MB (JPG-fil).
Filen er også gemt som PDF og fylder kun 7,4MB. Send en PM, hvis PDF'en ønskes.

Tryk på linket herunder og download JPG-filen til din computer.


https://picstocloud.com/aoyz4n/SN.jpg


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 sep 2013 11:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 15 feb 2010 21:21
Indlæg: 306
Skide lækkert lavet, Knarkedrengen! Det bliver jeg glad for senere. :)

_________________
Ne frustra vixisse videar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 sep 2013 12:18 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 sep 2013 11:38
Indlæg: 1
kender du nogen gode steder ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 sep 2013 12:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2012 15:32
Indlæg: 658
mange tak :D

Her kan man hente PDF'en:


http://speedy.sh/bx82M/SN-plakat.pdf


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 sep 2013 14:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2004 17:47
Indlæg: 1308
Geografisk sted: København
Jeg har fundet 50 forskellige fotos af Spids Nøgenhat på Goolge og sammensat dem i én fil. Fotografierne er bevaret i deres originale opløsning og filen fylder derfor 41,4MB (JPG-fil).
Filen er også gemt som PDF og fylder kun 7,4MB. Send en PM, hvis PDF'en ønskes.

Tryk på linket herunder og download JPG-filen til din computer.


https://picstocloud.com/aoyz4n/SN.jpg


Godt arbejde, knarkdrengen. Thumbs up.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2013 11:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2013 11:34
Indlæg: 67
Jeg er ny til alt der har med stoffer, svampe, hash osv. at gøre.

Jeg har røget en okay mængde hash, og har et forbrug der hedder et par gange om ugen når jeg er sammen med nogle kammerater, og vi vil gerne prøve svampe. Jeg har læst den her guide, og hvis vi kan finde til det, vil vi gerne prøve det i efterårsferien (uge 42).

Jeg tænker, nu når man tørrer svampene, skal de så tørres til det punkt hvor man kan male dem til pulver? og i tilfælde af ja, kan man så putte den pulver i/ovenpå mad, så man slipper for smagen af jord?

_________________
"We can't stop here! This is bat country!" - Raoul Duke, Fear and Loathing in Las Vegas


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2013 12:55 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Kend dit stof inden du tager det. Svampe er ikke legetøj. Lad være med at forhaste noget, læs grundigt om hvad I er på vej ind i.

Læs alt hvad du kan om førstegangs svampebrug.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2013 14:02 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2013 11:34
Indlæg: 67
Vi har skam læst om det, og gør stadigvæk, vi tager det et skridt af gangen, har bare ikke læst noget om tørring endnu, og om hvilke måder man kan spise dem på (udover at tygge langsomt eller sluge dem hurtigt)

_________________
"We can't stop here! This is bat country!" - Raoul Duke, Fear and Loathing in Las Vegas


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 sep 2013 14:10 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
De kan tørres på en avis over en dag eller to.

De kan spises tørre, du kan pulverisere dem og komme dem i kapsler, du kan knuse dem og komme dem i te. Hvis du er helt skarp til kemi, så kan du lave en koncentreret alkoholblanding.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 121 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team