Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 11:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 73 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Alis: Det er pudsigt at du ikke underbygger dine anklager imod os med eksempler. Hvis en masse skadelige informationer får lov at stå, må du da kunne vise os et par af indlæggene?

Svar med citat  
Alis: Det er pudsigt at du ikke underbygger dine anklager imod os med eksempler. Hvis en masse skadelige informationer får lov at stå, må du da kunne vise os et par af indlæggene?

Nej det er underligt at seriøse indlæg om div stoffer ikke skal bygges op af fakta.
Og det er ikke anklager, det er min mening om tingene... anklager... tja, føler man sig anklaget er man nok lidt for paranoid.... hvordan har du det selv i dag....?

Gider du precisere hvad du mener er anklager så vi ikke snakker forbi hianden....
underbygge dine påstande med andet end ... ja bare anklager.... :whogives:

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det gør jeg faktisk i det indlæg du citerer. Hvis du vil diskutere, må det være rimeligt at forlange at du læser det modparten skriver, også det der kommer efter første sætning.

Så: Hvor er de skadelige informationer som du mener får lov at stå? Og nu vi er i gang, hvad er det så du har fået slettet, på trods af at du mener det er HR? Ingen generaliseringer, konkrete fakta på bordet, tak.

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Det er dig der er paranoid ven... Søg noget hjælp..

Vi er alle paranoide... det er et sundhedstegn.... ikke at være det er sygligt og ikke menneskeligt.... så chek dine fakta før du bruger menneskelige egenskaber som skændsord... og hvis du kikker efter skriver jeg også overdrevent paranoide... og for fluekneppere... nej måske ikke orderet, men meningen var der....

Jeg søgte hjælp.... blandt andet herinde.... ligesom mange andre.....

Og det her er et sted som folk kommer til for at søge hjælp, så det rigtige sted efter sidens udsagn... den er her for at hjælpe.... :stupid:

Det er ok at være paranoid og ja jeg er det i sygelig grad, så at jeg er nødt til at være overnaiv for at være i samfundet :(
Jeg er det derhjemme.... har ikke opbygget hjemmesider der bygger på mine paranoide forestillninger... stor stor forskæl....

Du får det pludselig til at lyde som en generel dårlig ting at være paranoid.... var det din hensigt eller er du bare generelt en røv med øjne....

Ej, det er altså ikke et sundhedstegn... Sund fornuft og kritisk tænkning er et sundhedstegn, en paranoid psykose er en sygdom og kan med held behandles enten medicinsk eller terapeutisk... Det er generelt en dårlig ting at være paranoid, det kan måske give den paranoide en smule trøst i livet fordi det er omverdenen der får skylden for de skyggesider man har i sig selv og derfor mærkes de ikke, men det er og bliver en sygdomstilstand.
Jeg siger ikke at du har den sygdom, kan jeg jo intet vide om, men det virker sådan af og til...

Det er ikke et sted hvor psykisk syge kan få hjælp, det er vi, som du ganske fint er inde på, slet ikke kvalificeret til og udgiver os på intet tidspunkt for at være det...
Vi forsøger, i fællesskab, at hjælpe folk der har planer om at indtage stoffer men ikke ved hvordan de gør det sikrest muligt. Når der indimellem er en bruger der kommer med et farligt råd der ikke bygger på nogle gode kilder forsøger vi jo selvfølgelig at rette det med det samme. Da siden er drevet af frivilligt arbejde og donationer er det ikke altid der lige er kapaciteten til dette, du skal være velkommen til at give en hånd med og udpege nogle af de dårlige/farlige råd du finder herinde igennem "rapportér indlæg" funktionen.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Skal vi nu i gang med det her igen.

Ca. en gang hvert halve år bryder du sammen, under forskellige alias, og Psychedelia er pludseligt grunden til alt skidt i verden. Det er fanme tragikomisk.

Søg dog noget hjælp, professionelt hjælp!

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Haha, tosser er der nok af... :whogives:

Svar med citat  
Kan kun sige at jeg ikke kan tage debatter særligt seriøst når man gemmer sig bag fiktive personer og ikke engang tør at stå ved hvad man siger/skriver....

Jeg har en mening, at I synes noget andet kan i så begrunde med jeres egne ord og holdninger sammen med jeres fiktive liv og andre fiktive holdninger i har bygge op i jeres paranoide/skitzo verden herinde.... Argumenter der bare siger... øhhh du er dum og sådan er det ikke... de duer bare ikke i virkeligheden... kun herinde hvor i aldrig skal stå ved hvad i siger for i gemmer jer bag synonymer som i ikke engang gider at kendes ved....

Jeg er hvem jeg er, og det er ingen hemmelighed for jeg mener også det jeg mener og skifter ikke mening alt efter hvilket nick jeg skriver fra.... jeg mener det samme uanset hvad jeg kalder mig... og siden det kan genkendes... ja, så er det jo nok fordi det er de samme holdninger jeg har ... og ja... kært barn har mange navne... skitzoer har mange personligheder og meninger for hver af dem........ hvem fanden er du?

Svar med citat  
Skal vi nu i gang med det her igen.

Ca. en gang hvert halve år bryder du sammen, under forskellige alias, og Psychedelia er pludseligt grunden til alt skidt i verden. Det er fanme tragikomisk.

Søg dog noget hjælp, professionelt hjælp!

Det var da nogle af påstande at komme med.... mon du kan begrunde dem eller er du kun til beskyldninger og nedgørelse af folk du ikke kan lide?

Og ja jeg bryder sammen hver vinter... det hedder proff vinterdepri, det behøver jeg ikke hjælp til, det sker af sig selv.... især hvis man søger hjælp herinde... og ja det er ret tragisk og ikke ret komisk... kun komisk for folk uden empati og sådan nogle som dig der bruger folks sygdom imod en og gør det til dårlige mennesker at man er kronisk syg..
Det gør mig hverken dum eller til et dårligt menneske som du prøver at få det til at fremstå her.
Sådan som det ser ud så behøver du hjælp så du ikke mobber folk som er sårbare i deres psyke i forvejen.... hvad kalder man dem som sparker til en som ligger nede.... og beder om nåde...? sådan en som dig.... flot gjort... du er da nok et godt menneske hv`?

Hvad med dig... Du tør ikke engang at skrive hvem du er.... er det grundet alle de grimme ting du skriver til folk som beder om hjælp.... Det er ikke nemt at få proff hjælp... det kræver penge og det har jeg ikke råd til, på samme måde som så mange andre syge folk her i landet....
Er du krimenelll siden du ikke ved hvad penge er for noget? og du gemmer dig bag et nick og ikke tør at sige hvem du er... eller er du bare skitzo med dårlige manere?*

Hvilken verden lever du i siden du tror det er så nemt at få proff hjælp?
Din egen måske... for det er ikke virkeligheden....

Hvordan får du dig til at sige sådan til folk...?
Jeg har ikke givet siden her skylden for noget... jeg har fortalt min mening om at denne side ikke er til hjælp for nogen andre end de krimenelle der sidder herinde og den er farlig for folk som mig der er syge... for man bliver hånet og nedgjort.... Sparket til og så videre... Jeg siger bare at den ikke hjalp mig og kun forværrede min situation ved at følge de råd jeg fik herinde....
Vi??? Du behøver ikke at blande dig for du har åbenbart kun en mening om mig... og det er siden vi snakker om.... Stakkels menneske.... Er du syg på den dårlige måde siden du fik det til at handle om os... for skrev abselut ikke til dig.... så vi er for meget sagt...
Jeg aner jo ikke hvem du er.... du gemmer dig og tør ikke engang at stå ved hvad du siger.... måske derfor du er så grim....
Tænk at admin lader sådna noget stå... sørgeligt at mobnin er sådan tilladt herinde :(

Svar med citat  

Vi er alle paranoide... det er et sundhedstegn.... ikke at være det er sygligt og ikke menneskeligt.... så chek dine fakta før du bruger menneskelige egenskaber som skændsord... og hvis du kikker efter skriver jeg også overdrevent paranoide... og for fluekneppere... nej måske ikke orderet, men meningen var der....

Og det her er et sted som folk kommer til for at søge hjælp, så det rigtige sted efter sidens udsagn... den er her for at hjælpe.... :stupid:

Det er ok at være paranoid og ja jeg er det i sygelig grad, så at jeg er nødt til at være overnaiv for at være i samfundet :(
Jeg er det derhjemme.... har ikke opbygget hjemmesider der bygger på mine paranoide forestillninger... stor stor forskæl....

Du får det pludselig til at lyde som en generel dårlig ting at være paranoid.... var det din hensigt eller er du bare generelt en røv med øjne....

Ej, det er altså ikke et sundhedstegn... Sund fornuft og kritisk tænkning er et sundhedstegn, en paranoid psykose er en sygdom og kan med held behandles enten medicinsk eller terapeutisk... Det er generelt en dårlig ting at være paranoid, det kan måske give den paranoide en smule trøst i livet fordi det er omverdenen der får skylden for de skyggesider man har i sig selv og derfor mærkes de ikke, men det er og bliver en sygdomstilstand.
Jeg siger ikke at du har den sygdom, kan jeg jo intet vide om, men det virker sådan af og til...

Det er ikke et sted hvor psykisk syge kan få hjælp, det er vi, som du ganske fint er inde på, slet ikke kvalificeret til og udgiver os på intet tidspunkt for at være det...
Vi forsøger, i fællesskab, at hjælpe folk der har planer om at indtage stoffer men ikke ved hvordan de gør det sikrest muligt. Når der indimellem er en bruger der kommer med et farligt råd der ikke bygger på nogle gode kilder forsøger vi jo selvfølgelig at rette det med det samme. Da siden er drevet af frivilligt arbejde og donationer er det ikke altid der lige er kapaciteten til dette, du skal være velkommen til at give en hånd med og udpege nogle af de dårlige/farlige råd du finder herinde igennem "rapportér indlæg" funktionen.

Sorry men det er sku løgn, jeg var ikke velkommen til at rette på noget herinde... jeg blev smidt ud, nedgjort og hånet og voldsomt sygeligjort....
Og da siden er drevet af frivillige der ikke har kompetanse til at stille sig ved siden af sundhedstyrelsen, skulle i måske ikke fremføre det som om i har samme viden som dem og samme fagfolk... siden her er generelt drevet af folk som ikke tør at stå ved sig selv og er bange for at vise hvem de er... folk som vil skjule sig selv :
Jeg har gjort de ting og det var ikke velkomment... jeg gider ikke igen... så nu siger je blot min mening nu hvor jeg ahr fået det bedre efter at komme nogenlunde over mødet med denne side her og de mange grimme fyre i har herinde og beskytter.
Det her er enste side jeg har været inde på der har givet mig så mange grimme stalkere... har haft dem hele mit liv, men af den gode slags... stalkere som turde at være ved sig selv og kun fulgte mig med høfelighed... ikke som dem herinde fra :( Og nyttede ikke engang at klage over det for ingen ved hvem er herinde, alt er hemmeligt.... Så der kan være god plads til krimenelle og klamme folk :(

Svar med citat  
Det gør jeg faktisk i det indlæg du citerer. Hvis du vil diskutere, må det være rimeligt at forlange at du læser det modparten skriver, også det der kommer efter første sætning.

Så: Hvor er de skadelige informationer som du mener får lov at stå? Og nu vi er i gang, hvad er det så du har fået slettet, på trods af at du mener det er HR? Ingen generaliseringer, konkrete fakta på bordet, tak.

Hvilket indlæg.. kan du citere det?
Jeg fik slettet mine advarsler mod en af jeres bruge og det jeg mente var dårligt ved siden... det måtte ikke siges... og vi er ikke igang.. du er igang, jeg svarer dig bare.. for det her indlæg handler om hvor farlig siden er... ikke om mig... er du også stalker siden du vil vide mere om mig end om mine holdninger?
Og hvis du vil debatere så må det være rimeligt at du ikke kun har holdnniger omkring mig men også om dette emne, frem for alt ville det være rimeligt at du selv gør hvad du beder om... citerer og sådan så man ved hvad du snakker om.... og jeg har citeret mange indlæg... så du er nok nødt til at gøre det som du beder mig om....

Suk, sku da typisk herinde at man kun kræver og ikke selv gider at gøre det man kræver fra andre.... :stupid:

Svar med citat  
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal

Kan du ikke lide lugten i bageriet, Alis, så ved jeg ikke hvad du laver her gang på gang. Og jeg forstår ikke hvad det er du prøver at opnå.. At prøve at miskreditere sitet overfor dets brugere? At du ville drive sitet anderledes, hvis det var dig, der ejede det? At ramble løs?
Alle ting virker tåbeligt.
Get over yourself

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
det var da en deprimerende tråd at læse :( ... stakkels stakkels Ali

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvilket indlæg.. kan du citere det?
Jeg fik slettet mine advarsler mod en af jeres bruge og det jeg mente var dårligt ved siden... det måtte ikke siges... og vi er ikke igang.. du er igang, jeg svarer dig bare.. for det her indlæg handler om hvor farlig siden er... ikke om mig... er du også stalker siden du vil vide mere om mig end om mine holdninger?
Og hvis du vil debatere så må det være rimeligt at du ikke kun har holdnniger omkring mig men også om dette emne, frem for alt ville det være rimeligt at du selv gør hvad du beder om... citerer og sådan så man ved hvad du snakker om.... og jeg har citeret mange indlæg... så du er nok nødt til at gøre det som du beder mig om....

Suk, sku da typisk herinde at man kun kræver og ikke selv gider at gøre det man kræver fra andre.... :stupid:

Du har ikke svaret på nogle af mine spørgsmål. Du kommer her og skriver at farlig information får lov at blive stående, men kan ikke vise mig et eneste eksempel på dette. Du siger ligeledes at du har fået relevante indlæg slettet som indeholdt HR, men du kan ikke fortælle mig hvad der stod, udover "advarsler" og "det jeg mente var dårligt ved siden". Det kan man ikke forholde sig til. Hvis ikke du skriver noget konkret, kan man ikke tale med dig på en fornuftig måde, så bliver det bare sådan noget "det der, du ved nok, det synes jeg ikke om", uden nogensinde at komme til sagen.

Jeg svarer dig ikke igen før du skriver noget konkret, vage antydninger kan ingen bruge til noget.

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Jeg svarer dig ikke igen før du skriver noget konkret, vage antydninger kan ingen bruge til noget.

case closed

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside

Sorry men det er sku løgn, jeg var ikke velkommen til at rette på noget herinde... jeg blev smidt ud, nedgjort og hånet og voldsomt sygeligjort....
Og da siden er drevet af frivillige der ikke har kompetanse til at stille sig ved siden af sundhedstyrelsen, skulle i måske ikke fremføre det som om i har samme viden som dem og samme fagfolk... siden her er generelt drevet af folk som ikke tør at stå ved sig selv og er bange for at vise hvem de er... folk som vil skjule sig selv :
Jeg har gjort de ting og det var ikke velkomment... jeg gider ikke igen... så nu siger je blot min mening nu hvor jeg ahr fået det bedre efter at komme nogenlunde over mødet med denne side her og de mange grimme fyre i har herinde og beskytter.
Det her er enste side jeg har været inde på der har givet mig så mange grimme stalkere... har haft dem hele mit liv, men af den gode slags... stalkere som turde at være ved sig selv og kun fulgte mig med høfelighed... ikke som dem herinde fra :( Og nyttede ikke engang at klage over det for ingen ved hvem er herinde, alt er hemmeligt.... Så der kan være god plads til krimenelle og klamme folk :(

Nej, selvfølgelig kan du ikke rette på noget herinde, siden ville da gå helt til hundene hvis alle og enhver bare kunne rette som de ville, men det var heller ikke det jeg sagde, jeg sagde at du kunne hjælpe med at UDPEGE nogle af de steder hvor der er farlig og forkert information... Vi opstiller det på ingen måde som om vi har samme samme viden og fagfolk, vi opstiller det som om, at vi er et ALTERNATIV til sundhedsstyrelsen skræmmekampagner, vi har flere kompetente folk herinde, men de kan på ingen måde være åbne om hvem de er hvad de laver, for det kan på mange måder gå udover deres privatliv, det må du kunne forstå. Tror bare jeg lader den ligge her, for du læser alligevel ikke rigtig hvad jeg skriver men opdigter din egen historie og gør dig selv til offer...

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
lol......jeg dømmer ondt i røven eller troll !!!!!!

Svar med citat  

Kan du ikke lide lugten i bageriet, Alis, så ved jeg ikke hvad du laver her gang på gang. Og jeg forstår ikke hvad det er du prøver at opnå.. At prøve at miskreditere sitet overfor dets brugere? At du ville drive sitet anderledes, hvis det var dig, der ejede det? At ramble løs?
Alle ting virker tåbeligt.
Get over yourself

Nej jeg kan ikke lide løgn og bedrag og den her side er løgn og bedrag og fremfører det selv.
Hvis du ikke kan lide emnet kan du følge dit eget råd og lade tråd være tråd... jo... så nemt at komme med en mening når man ikke tør at stå ved hvem man er er. Mon det er fordi siden her er farlig at du ikke tør at skrive hvem du er?

Kotyme i dag på nettet er at man ikke er fantasi mennesker medmindre man befinder sig på et spil hvor det er meningen at man skal være andet end sig selv.
Sikkerhed på nettet i dags dato er at man er hvem man er, især hvis man har noget vigtigt at sige eller vil være troværdig.

Hvorfor tør du ikke at underskrive dig med dit eget navn herinde.... ?

Svar med citat  
lol......jeg dømmer ondt i røven eller troll !!!!!!

Endnu en som synes at underskrive og bevise at det her sted er farligt... tør ikke engang at være rigti herinde.. og griner af dem som gør...
Har du lidt for meget noieren på til at være dig selv herinde, eller har du noget krimenelt du må skjule dig for?

Svar med citat  
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg synes du skal lave dit eget psychedelia, hvor alle skal opgive CPRnr og navn før de kan komme til at debattere. Så kan man tale om hvor farligt det er at have en hjemmeside, hvor ejeren, i samråd med moderatorer, bestemmer reglerne.
Faktum er, at når man behandler et så kontroversielt et emne som stoffer, er der mange der med god grund er bange for repressalier. Det må du vel kunne forstå?
At man ikke vil fyres fra sit job eller lignende, fordi man hænger ud på et forum, hvor fokus er HR af stoffer - og ens boss ikke er lige så oplyst om dem som en selv..

Men, du virker til at være kørt fast i din egen rille, god vind med det..
/ Frugt out

Svar med citat  
Beviserne taler jo for sig selv herinde.
Ikke nogen som tør at være sig selv herinde og sige hvem de er... ergo må de selv finde det farligt at være herinde. Hvorfor skal man ellers opfinde fiktive personligheder for at have en bruger herinde....

Det er helt nøjagtigt hvad der gør denne side farlig. At det er nemt for forbrydere og dem med skadende ærinde at gemme sig herinde. De er jo ikke til at få øje på da paranoia generelt styrer det her sted.
Det er ikke et sted hvor man passer på hianden og sidens brugere, kommer man i vanskeligheder i forhold til andre brugere aller admins... ja så er det jo ingen som ved hvem hvad er og umuligt at beskytte selve siden eller dens brugere.
Det er kun folk med noget at skjule som ville foretrække sådan en side.
Vil man godt har man åbenhed som første bud og vil man HR så gør man det bedre for brugere end styrere. Det er jo til brugerne at siden er rettet til og ikke pushere og andre krimenelle, hvis man skal tro hvad siden promoverer sig selv med.
God HR er at man er åben for kritik især hvis den er rettet mod sikkerhed.

Her bliver man smidt ud hvis man er med i HR og god vil advare mod dårlige pushere, siden her beskytter dem frem for bruger som der gærne skulle være flere af i forhold til brugere af siden.

Beviset er mig selv, som blev smidt ud uden at have gjort noget galt, fortalte blot sandheden, at jeg viste om en hel tråd hvor en pusher herinde sværtede sin forrige kæreste til i de indlæg og de var løgn, idet jeg havde oplevet det samme som hende.... med ham... så God HR ville være at advare andre piger mod at synes synd for ham og kontakte ham for at give ahm gode råd i hvordan man kommer sig over det ene og det andet.. som han brugte sit indlæg til at få medlidenhed og dække sin ryg...

De siger jo at man ikke skal blande busness med privatlivet..... og det er da godt nok... men så skal man også huske at ikke blande fornøjlse ind i forretningen også.
Virkeligheden er jo at mange af de pusher bruger sin magt posision til at få kontakt med piger, helst dem som er sårbare og så videre og kan på den måde blive meget farlige for os piger som er i nød og har brug for en hjælpende hånd.

Når en side vælger at fremføre sig som et sikkert sted må de også tage sådan en advarsel som mere vigtig.

Og den næste som gerne vil svar på det her og fortælle mig at siden her ikke er farlig og de ikke er bange for siden her... ja i underskriver jer bare med jeres eget navn og muligvis add... se så hvor mange der tør at stole på siden her som ufarlig...
I dag er man ikke hemmelig længere på nettet men synlig.
Det skaber troværdighed og sikkerhed for alle.

Denne side handler om stoffer og stoffer bruges af syge mennesker... dårlig HR er at focusere på misbrug til skade for dem som har brug for disse stoffer til at kunne leve bare sådan lidt normalt og som alternativ til kemisk medisin.

Så vil du harselere på at siden er ufarlig, jamen så giv det beste argument, underskriv dig som dig selv og jeg tror på dig, alt andet er hokus pokus og dækken over at denne side ikke er uskadelig.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 73 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]