Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 18:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Svampe Te ??
Junior medlem

Geografisk sted: Egtved, Vejle, Denmark
Hejsa Løjsa...Jeg er sammen med nogen venner fornyligt begyndt at interesere mig for svampe og deres hallucinogene effekt. Jeg har lige nogen spørgsmål jeg VIRKELIG håber nogen erfarne svampe gnaskere vil svare på. de lyder sådan her: Hvordan laver man bedst en svampe te... fra bunden, der er jeg ret lost hva det angår. Det andet: Når man har tørret sine Psilocybe Semilanceata (nøgenhat) hvordan ved man så hvor mange man skal spise når man ikke har en gram måler. Håber virkelig der kommer nogen svar på mine spørgsmål.

Spred Fred og lykke ...ses i lunden !!

Medlem

Geografisk sted: næstved danmark
jeg plejer at bruge sukker i min svampe te da uanset hvilken te ikke kan hælde det ned uden og hvis i kikker i trip reporten under en trippet søndag forfatter daytripper så er de drukket med sukker.Jeg snakker lidt med jan i soma og han siger at det er en skrøne
hilsen den gamle day tripper

Medlem

Geografisk sted: Mars
Jeg plejer at droppe det med the og bare spise dem. Jeg kan nemmere dosere dem hvis det ikke er the og virkningen er ikke så *paf*-agtig hvis man spiser dem, den sniger mere Billede Der er jo smag og behag men jeg har aldrigt kunne lide fornemmelsen af at blive ramt af en stor hammer, jeg vil hellere bygge langsomt op, jeg synes det giver et bedre trip. (jeg plejer at spise dem over et par timer a 4-6 omgange)

Lyn

Junior medlem

Geografisk sted: Egtved, Vejle, Denmark
Tak for alle rådende og svarene, jeg kunne ihvertfal godt bruge dem til noget fornuftigt. og til Dr. Lynstang...hvis vi nu snakker om Psilocybe Semilanceata (nøgenhat) hvor mange tørrede skal man spise for et få et mildt begynder trip ???

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Det er endu aldrig lykkedes mig at få et fedt trip ved bare at æde dem. f.eks. på moesgaard åd jeg et par gram p.harmala. og ca. 2 1/2 gram mexi og det tog fandme ca 3 timer inden at trippet var nogenlunde godt igang... og det er sku ikke fedt at sidde og stene mens alle render rundt på det vildste trip Billede

Medlem

Tjaah jeg har aldrig drukket svampethe men jeg har fået denne opskrift:

Ta ca. 50 af de små spidse, kog dem i 20 min, pil svampene fra, hæld vandet op i et thekrus, kast en thepose i, og knald en masse sukker oveni, drik!

De resterende svamp skulle der kunne koges en ny omgang på, men det skal nok være samme dag, da jeg ikke tror de er gode at gemme. Desuden er der sikkert ikke så meget fut i dem i anden omgang, så gør det når trippet er på vej ned...

------------------
Fyzzt

Senest rettet af fyzzt 19 maj 2014 14:18, rettet i alt 1 gang.

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Når jeg laver the (som jeg altid gør) tager jeg svampene og skærer dem i bitte små stykker, putter dem i en thepose. propper posen i et the krus, sammen med et the brev. derefter er det bare at hælde varmt vand over (f.eks. fra en elkedel).

jeg har hørt noget om at hvis man spiser sukker til så får man en ringere effekt. ved ikke om det passer så jeg plejer at droppe sukkeret.

Dedikeret medlem

hehe...

...drop teen og æd svampene..

det med sukkeret vil jeg opfordre folk til at lægge mærke til næste gang i tripper...

prøv at faste 6 timer inden.. guf svampe... og hav en masse vigummi klar. helst bassets de små ruller med noget syrligt hvidt pulver uden på.. de er bare fede... hehe

når trippet så er godt oppe så æd en masse vingummi,.... enten forsætter tripper eller oxo bliver det ringere.. og så kan vi jo lige få det bevist...

jeg prøver det her snart..

forøvrigt er det bare sjovt at spise vingummi når man tripper ens mundvand går helt amok.. og jeg får altid kæmpegriner..

hehe og så alle farverne (vingummierne).. nu er bassets jo ikke lige frem de mest farverige vingummier.. men prøv oxo med Haribo Pesetos ,,, de runde i mange farver.. hehe orangepose..

hehe oxo Fisher Price legetøj og Lego Rangler er meget fede... hehe

altså hvis man har et candy agtigt tripp.. hehe

hehe nå men nok om vingummier de er bare fede.. hehe

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg foretrækker helt klart også den go'e gammeldaws metode med at bare gnaske psyllerne i sig... Jeg tror den fejl mange laver, er at de bare sluger lortet - de skal tygges godt og grundigt igennem, så du til sidst har en klam grød i munden - men det virker sgu!

Jeg plejer at tygge dem ca. 6-8 minutter, men har engang gnasket dem op til et kvarter - og det virkede fandeme kraftigt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]