Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 aug 2025 21:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psykedeliske mennesker.

Jeg har en sag kørende mod en kommune og de kræver muligvis i samme omgang en test for THC. Den vil jeg naturligvis fejle, da det ikke er mere end et par uger siden jeg røg noget af min høst :D

Jeg ønsker naturligvis ikke at teste positiv for THC, så i samme ombaring har jeg tænkt i det klogeste valg i form af ren urin. Det kommer dog helt an på proceduren.

Hvis ens urin bliver test i forbindelse med en sådan sag, foregår det så via. at jeg møder op hos lægen og får lov at gå på toilettet? for så er en urin refill nok. Eller, skal der stå en person bagved mig og kigge imens? det synes jeg er lige lovligt krænkende i en frivillig sag som denne, men i såfald findes der jo Screeny Weeny, som er i den lidt dyre ende.

Billede
- Screeny weeny.

Nogen der har erfaring med lignende? al erfaring, råd, tips mm. er velkomne!
Hvis nogen har positiv erfaring med alle de cleaners der findes på markedet er de også velkomne, jeg gider ikke tylre eddike i mig, som jeg har gjort førhen - det er simpelthen for ulækkert.

Venligst hilsen
Uretfærdigt behandlet borger

Medlem
Brugeravatar

tror ærligt at det mest effektive man kan gøre simpelthen bare er at drikke helt vildt psykopat meget vand og tranebær juice, og helvedes meget motion mens du kan. Brænd så meget fedt at som muligt, sæt metabolismen op med tranebærsaft, og fortynd dit pis ved at drikke sygt meget vand. held og lykke :)

Medlem
Brugeravatar

Hvis du drikker 2 af de der gummicitroner, pisser en gang, og så anden gang du pisser er det clean, kender flere der har gjort det mange gange og ingen er nogensinde blevet busted.

Der er også det gamle fængselstrick med lidt sæbe i pissen, så kan de ikke se thc, men hvis de tester det med ph papir kan de se du har snydt og så er du busted. Nok den metode jeg ville bruge, kommunefolk er ikke særligt snu.. Lidt sæbe oppe under neglen, og så pis på neglen, det er nok!

Man kan også drikke virkeligt meget vand, og så svede ved motion, havde også en kammarat der tog en kæmpe vinterjakke på og lagde sig ude i solen, og det virkede. Men som jeg forstår det er den metode ikke særligt sikker, og du skal op på virkeligt meget vand som også kan være ubehageligt at bælle i sig..

Du kan forresten godt regne med at der er en der kigger med når du får tømt ud..

Medlem
Brugeravatar

De fleste standard testkits viser negativ efter 5-7 dage, dog 4-6 uger hvis man har røget hver dag i en længere periode. Selvom der er mange der beretter om/kender nogen der siger at citronsaft skulle virke så ville jeg alligevel være lidt påpasselig. Har selv hørt om lige så mange der sagde at det ikke virkede, og citronsaft er altså ikke helt uskadeligt i de mængder. Du kan få syreskader i tænderne og muligvis også mavesår, så hvis du vælger at prøve lykken så skyl din mund grundigt med vand bagefter.

Ligeledes skal du også være påpasselig hvis du vælger at drikke vand som en sindssyg, vandforgiftning er heller ikke sjovt. hold dig under 15L dagligt.

Personligt er jeg meget i tvivl om hvor vidt nogle af de metoder de andre nævner overhovedet virker. Af grunde til at man kan blive testet negativ selvom man måske selv synes man burde teste positiv kan være falsk negativ da de fleste multi-testkits ikke er så pålidelige, eller fordi grænseværdien er for høj. Tricket med lidt sæbe eller noget andet der kan ændre pH-værdien af dit pis er nok dit bedste bud på at klare frisag(uden at bruge clean pis). Det værste der kan ske er at de bruger en test der samtidig måler pH, så viser testen bare fejl og du bliver nok bedt om at tage den om.

Medlem

Da jeg gik til de skide pisprøver i et halvt år, i forbindelse med noget kørekort, der kunne jeg sagtens have snydt.
Skulle blot møde op på et sygehus (tiseprøve/blodprøve afdeling) og herefter fik jeg en kop som jeg kunne tage med på toilettet. Fuck nej om jeg ville stå og pisse foran en læge, det tror (eller håber) jeg ikke at der er krav om nogle steder i Danmark.
Jeg kunne endda hvis jeg ville ha' taget en kammerat med, som så kunne pisse i min kop for mig.
Så mon ikke det er fint med lidt pis i en lille beholder?

Held og lykke

Junior medlem

Hvor nemt citronsyre og masser af vand lyder, har jeg erfaring med at det ikke virker. Desuden har jeg røget væsentlig meget og har og kan heller ikke nå at komme fri af det i mit urin, derfor var mit alternativ rent pis. Det kan købes billigt i alle headshops og hvis de ikke går med en ved kørekort kan jeg næppe forestille mig de gør ved en kommunesag. Mange tak for tips og råd! Valget falder på billigt pis :-) og så køber jeg da lige et par stykker i tilfælde af at skulle testes om eller flere gange.. man ved sku' aldrig. PH chancen tør jeg ikke rigtig tage hos lægen :-) eller hvor end man nu gør det.

Medlem
Brugeravatar

Jeg kan garentere jer at gummicitroner virker hvis man gør det rigtigt, man skal bare drikke mindst 2 og så anden gang man pisser er den clean hver gang ligegyldigt hvad.. En af mine kammarater sad med fodlænke engang, og blev testet hver uge med pisprøve, og det virkede hver eneste gang selvom han ikke lavede andet end at sidde derhjemme og slamme bonghoveder..

Og jeg er altså ret sikker på at der er en der kigger med langt de fleste steder, ellers er det jo mega ligetil at snyde? Dem jeg kender har der i hvert fald altid stået en og kigget, ligegyldigt hvor meget de så har brokket sig over det :D

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Hvis det bliver det billige pis, så husk at få det varmet op. Lægen vil helt sikkert undrer sig, hvis du pisser koldt.

Junior medlem

Anarkisten -> så har det vel heller ikke være frivillige pis test :) hvis det går gennem paderne, kan de jo gøre som de har lyst til. Jeg forstår ikke det med gummicitroner. Du kværker to gummicitroner lige inden du skal pisse? dagen før? om morgenen? hvornår?

Junior medlem

Hvis det bliver det billige pis, så husk at få det varmet op. Lægen vil helt sikkert undrer sig, hvis du pisser koldt.

Tænkte også på at putte det ned til mine boller :D

Medlem
Brugeravatar

Du kan også bare give beholderen du pisser i, en tur under den varme hane på toilettet - det dur selvfølgelig ikke hvis der er opsyn under urinprøven.

Medlem
Brugeravatar

Anarkisten -> så har det vel heller ikke være frivillige pis test :) hvis det går gennem paderne, kan de jo gøre som de har lyst til. Jeg forstår ikke det med gummicitroner. Du kværker to gummicitroner lige inden du skal pisse? dagen før? om morgenen? hvornår?

Frivillig ligefrem? :D

Anyways, du skal bare flække 2 gummicitroner dagen du skal lave pisprøve, så pisser du en gang normalt, og så anden gang du pisser skal være til pisprøven og så er den clean hver gang :)

Junior medlem

Frivillig ligefrem? :D

Anyways, du skal bare flække 2 gummicitroner dagen du skal lave pisprøve, så pisser du en gang normalt, og så anden gang du pisser skal være til pisprøven og så er den clean hver gang :)

Altså, jeg kan sagtens nægte prøven, det er det jeg mener :D (det er så kun til egen ulempe hvis jeg vælger det)

Hvad med tredje gang? ikke at anden gang lyder specielt svært.

Jeg tænker også, der er vel forskel på at skulle pisse imens man drikker det og så gå ud at tisse. Vente til man skal til pisprøve og så tisse igen der? så tæller det vel ikke rigtig som anden gang :)

Junior medlem

Hvis det kun er kommunalt så burde du skulle pisse i en kop uden opsyn, men policen er straks en anden sag. Det virker bare utroligt at en kommune kan "kræve" at du aflægger pis prøve, men jeg ved så heller ikke hvad sagen drejer sig om. Held og lykke ihvertfald!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]