Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 11:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Okay så jeg var på staden her i går, mig og 3 drenge. Vi købte omkring 3-4g og delte mellem mig og de 2 andre (den 3 røg ikke). Det var så sådan at vi fik røget det hele, og fik en griner som aldrig før. Aldrig prøver bedre! Men jeg begyndte at dø hjerte banken og en utilpashed. Min ene ven løb og knækkede sig. Vi tog så hjem og jeg havde det skidt, men ikke dårligt som at kaste op. Min anden ven kastede også op da vi kom ud af metroen.
Det skal lige siges det var 90% sativa skunk det hele.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
I har røget ALT for meget, der er slet ingen grund til at powersuge over 1 g hver for at blive skæve uanset om det er indica eller sativa. put 0.5 i en joint til 3 mennesker, og hvis den ikke baskede jer helt så ryg en til med 0.5.. hvis mig og 2 kammerater ryger 1 joint med 0,5 bliver vi fiiint skæve.
I har altså ikke badtrippet eller noget, men simpelthen bare fået for meget. I øvrigt er der 443 tråde omkring det i forvejen

Medlem
Brugeravatar

I har bare fået lidt for meget, sådan kan det gå :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Bare lige få at sætte tingene i perspektiv. Nu har jeg røget cannabis i snart 20 år, og plejer som regel at kunne få 3-4 gram skunk til at vare til en hel uge hvis ikke mere nogen gange.

Junior medlem

Green out, det er helt normalt når man ryger for meget.

Junior medlem

så må jeg altså lige spørge ind igen. nu havde jeg ikke røget siden den dag det gik galt der. Så her igår så fordi jeg ikek havde andre muligheder, lavede jeg en grim flaske bong, tog noget kashmir og tobak, blandede det i bongen og røg det. En blandig med kun 0,4-0,5g kashmir, delt mellem mig og en ven.
(Af egne erfaringer ved jeg at klump og bong er dårligt sammen)
Det endte ud med jeg sad sammen med min kammerater og det føltes helt forkert, jeg kunne ikke koncentrere mig om noget som helt. Hjertet pumpede meget hurtigt og voldsomt, ekstrem røde øjne (hvilket jeg ikke får særlig nemt). Jeg elsker følelsen af man syntes alting er "forsinket" men det her var voldsomt, alting var lyn hurtigt, men føltes langsomt.
- Jeg valgte så at tage hjem kl 23:00 fordi jeg var total færdig og træt. Nu på dette tidspunkt, kunne jeg dårligt tale, jeg var tung i kæperne, snakkede som en der var banke lam. Min ven tilbød at køre mig hjem bag på hans scooter, hvilket tog 5 sekunder til jeg stod i min have. Det var hurtigt tænkte jeg, jeg kom så væltende ind i mit hus med en ørken i min mund, en god griner over min hund var så grim, en sindsyg hjerte banken og så faldt jeg i søvn på min seng og vågnede op nøgen.

Så nu tænker jeg, har jeg fået en lille smule for meget? Har jeg måske kommet til at brænde noget sølvpapir eller plastic i mit forsøg på at ryge den fordælige dårlige flaske bong? Eller hvad gik galt der gjorde jeg fik den skidte del af mit trip?

Tak for alle de andre svar forresten!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Tror ikke det kan skyldes Stanniolet eller plastikken, men derimod helt almindelige bivikrninger ved cannabis indtag:

Taget fra wikien:

Citat:
Neutralt

Hjertebanken (stigende puls)
Udvidelse af blodkar (vasodilation)
Afslappet bagskævhed
Røde øjne
Fascination af helt almindelige ting
En følelse af, at almindelige ting er meget rigtige eller vigtige.
Øger appetitten (især efter sukker)

Negativt

Tør mund
Angst
Musik, larm og film kan virke overvældende og skræmmende, og man kan få brug for at sidde i stilhed
Forvirring og desorientation
Forvrængning af virkelighedsopfattelsen
Hjælpeløshed pga. rusen
Nedsat motorik
Nedsat hukommelse

http://psychedelia.dk/wiki/index.php/Cannabis

Prøv at ryg 0.05 eller 0.1 gram næste gang og se hvad der sker.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]