Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 12:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej derude.

Jeg har haft en mærkelig oplevelse for omkring 2 uger siden som jeg rigtig gerne vil prøve at beskrive for jer så godt som jeg kan. mig og min kæreste var lige kommet på plads i den nye lejlighed og samme dag hade vi en aftale med 4 af vores venner om at sidde hjemme ved os og ryge noget pibe og drikke te senere på dagen.

Fredag kl 14.

vi sidder mig Maria Marius Jonas og mathis inde i stuen og slapper af med noget old school Marley musik, da Jonas ligepludselig for løst til at lave et Mix som vi kan ryge på. der bliver diskuteret lidt om hvor meget der skal i mixet,:)
vi får lavet et 24 smøgs med 12 gram som bliver varmet sammen i et lille træfad. Jeg har aldrig vært med til at lave et så stort mix, så vi begyndte bare at ryge en masse hoveder inde i sofaen.

Fredag kl 16.

Det var blevet senere på dagen da min sidste kammerrat kom og self også tog for sig i mixet.
Jeg var blevet mega træt efter efter alt det røg og hade enligt ikke løst til at tage svampe i dag. men blev enig med mig selv om at det skulle jeg. jeg gik ned på min computer og skiftede musikken fra reggae til Psychedelic og der gik ikke langtid før jeg var klar til i aften:)

Fredag mellem kl 16-18.

efter at musikken hade løftet energien i stuen blev vi enige om at begynde at gøre klar til senere, Maria gik i køkkenet for at lave mad til hele flokken mens vi gjorde klar.( Det skal lige siges at når vi tager på en flyve tur her hjemme så gør vi meget ud af rummet vi sidder i:) vi hade købt 20 LED balloner som vi sætter op i loftet, spredte og i forskellige højder og farver. vi har mange sjove planter som vi også finder frem. vi var nu blevet færdige med rummet og det så rigtig fedt ud da vi slukkede lyset. Har billeder som kommer ind.

Fredag kl 18.

Jonas og Mathis tager hjem da de ikke skal være med i aften og skulle noget andet. Jeg spørger Marius om vi lige skulle få vejet svampe op så vi kunne gøre dem klar. det var nogen Equador som Marius selv har groet og ingen af os 4 hade prøvet dem før. vi fik veje op Mathias 1,6g Maria 1,6g Marius 1,8 ogg mig 2,0g, vi begyndte at klippe dem til små stykker hvor efter de kom ned i en kop og blev sat til at trække imellem 20-60 min lidt forskelligt min stod i 40 min Ca, imens fik vi noget at spise.

Fredag kl 19.

vi sad nu i sofaen mig i hjørnet og maria ved min ene side og mathias ved den anden marius sad i en fat boy på gulvet. vi drak then og lå os til rette imens der kørte noget psychedelic musik. der gik omkring 30 min og jeg begyndte at få en dejlig feeling i kroppen. begyndte at ryge bong men blev ikke rigtig skæv mere og røg hvert 5 min ca. vi lå alle sammen og hade det pisse godt. omkring kl 20.15 beslutter jeg at spise 2g mere imens piben stadig bliver holdt varm.

Har ingen tid på noget her fra da min tidsfornemmelse forsvandt fuldstændig.

kan huske at jeg siger til de andre at det her ikke kommer til at gå det her på det her tidspunkt er fasen kun lidt begyndt, mit hjerte begyndte at banke meget hurtigt og jeg ! kunne ikke holde noget i mine hænder mere kunne ikke mærke min krop. kan huske min kæreste holder mig og siger at jeg skal slappe helt af og nyde det. jeg prøvede at slappe af men er bange og hade en angst følelse som slet ikke kan beskrives. pludselig bliver mit syn underligt MEGET underligt. kan huske at jeg rejser mig op vender mig om og ser mig selv lægge i sofaen, jeg spørger de andre om hvad fanden der sker her er helt rundt på gulvet, de prøver at forklare mig at jeg er brændt af men kunne ikke forstå det. da jeg kom ned at sidde igen sagde jeg til min kæreste og venner at jeg kommer til at trippe langt væk lige om lidt kunne bare mærke at det kom til mig 2 min efter husker jeg ikke mere end at jeg forsvinder væk fra de andre. kunne ikke snakke mere hade meget svært ved at sige noget og gøre noget blev suget fast til sofaen som en magnet og begyndte at føle mig lidt som en slange, ved ikke om jeg har haft åbne eller lukket øjne der hvor jeg har vært helt væk. jeg kigger over på Mathias som sidder siden af mig kunne kun se hovedet på ham og hans hud skiftet i allemulige farver. min høre sans bliver underlig har svært ved at høre andet end musikken. ingen får jeg et mærkeligt syn begynder at føle den samme følelse som man får af Salvia . Mathias sidder og fumler med min nye mobil som jeg fik samme dag, falder nærmest væk ingen og jeg pludselig ser ud af hans øjne ned på min skærm i hans hænder. blev igen meget angst fyldt men falde ned igen. der kom en sang med noget Shiva Psychedelig og det var som om at det vendte det hele på hovedet og jeg fik det virkelig underligt kunne ikke finde nogen dør i rummet gulvet var som at gå på en seng og kunne hele tiden se en stor sort skov nede i det. kunne se de mærkeligste ting har ALDRIG prøvet noget i den stil før. er der nogen der ved hvad der er sket her.???? :!:

Senest rettet af inyourmind 04 okt 2013 12:38, rettet i alt 5 gange.

Junior medlem

:peace:

Senest rettet af inyourmind 03 okt 2013 15:30, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
for mig lyder det "bare" som at du har fået et lille angstanfald eller ling.
når man først panikker, kan det rigtig hurtigt tage fart..
hvis du skal prøve igen, vil jeg foreslå dig at prøve med en mindre dose og IKKE ryge weed inden.
hash kan give den vilde noia og alt for meget tankemylder under et comeup, det kan være meget ubehageligt.

vil foreslå dig at prøve en mindre dose, måske spise svampene i stedet for at lave the, har forstået det sådan at svampene virker meget hurtigere, når du laver the, og det kan godt være ubehageligt for nogen, når de ikke har tid til at vende sig til trippet. og så prøv at ryge en joint, når trippet er igang, og ryg mindre end du normalt ville.
det er det bedste råd jeg kan give dig.

btw, så synes jeg slet ikke det lyder som et salvia trip, det er meget meget voldsommere.. :)

Junior medlem

De 15-20 gange jeg har prøvet at indtage svampe, har jeg ikke prøvet noget lignende før
og de sidste mange gange har det vært 2-3g i min kop og der har jeg self også vært rykket. men overhovedet ikke på samme måde som mit trip på Equador svampene.

Og det er bare måden jeg opfattet ting på, og mit syn blev ligesom på salvia. Og ja salvia er voldsommere men 4g Equador kommer satme ligeså intens wauw man :) slipper piben næste gang må jeg nok hellere haha

Dedikeret medlem

hello in your mind! ;-)
svampes styrke kan variere.. specielt ved hjemmedyrk.. -og hver art har forskellige virkninger og effekter..
hvis du ikke havde andre mål med trippet end at blive påvirket, må jeg sige at det er lykkedes for dig! :-) -guderne må vide at der er stor forskel på at kunne mærke en svampe-virkning og så det at være helt inde i svampens verden! at komme over tærsklen/dørtrinnet så at sige.. jeg havde det akkurat som dig da jeg havde mit første gennembrud: konfus, angst og rundt på gulvet.. derefter velbehag og komplet klarsyn!
det er meget grænseoverskridende og man skal mærke efter og være 100 procent klar til det.. ellers rykker det så meget rundt på ens opfattelse at man godt kan få lidt angst for selve oplevelsen.. hvilket jo ikke var meningen med trippet.. så husk at mærke godt efter inden du kaster dig ud i høje (re)doser.. og vent med at ryge fed til sidst i trippet.. ellers så vil jeg anbefale dig at tage maks 1.5 gram af en cubensis du ikk har et godt kendskab til..
ha en rigtig god dag inyourmind! -og tak fordi delte oplevelsen med os!
(woohuu indlœg nr. 200)

Junior medlem

så skønt at høre fra en som ved hvad jeg snakker om selvom det er umuligt at forklare og skal prøves :)
har altid gået og snakket om at næste gang så tager vi lidt mere og så ender det i de samme 2g. men denne gang ville jeg sku prøve at være brændt godt af og det blev jeg. er helt sikkert klar til en tur mere ;)

tillykke med dit indlæg ;) og tak fordi du brugte din tid her.

Medlem

Geografisk sted: Odense
hello in your mind! ;-)
svampes styrke kan variere.. specielt ved hjemmedyrk.. -og hver art har forskellige virkninger og effekter..
hvis du ikke havde andre mål med trippet end at blive påvirket, må jeg sige at det er lykkedes for dig! :-) -guderne må vide at der er stor forskel på at kunne mærke en svampe-virkning og så det at være helt inde i svampens verden! at komme over tærsklen/dørtrinnet så at sige.. jeg havde det akkurat som dig da jeg havde mit første gennembrud: konfus, angst og rundt på gulvet.. derefter velbehag og komplet klarsyn!
det er meget grænseoverskridende og man skal mærke efter og være 100 procent klar til det.. ellers rykker det så meget rundt på ens opfattelse at man godt kan få lidt angst for selve oplevelsen.. hvilket jo ikke var meningen med trippet.. så husk at mærke godt efter inden du kaster dig ud i høje (re)doser.. og vent med at ryge fed til sidst i trippet.. ellers så vil jeg anbefale dig at tage maks 1.5 gram af en cubensis du ikk har et godt kendskab til..
ha en rigtig god dag inyourmind! -og tak fordi delte oplevelsen med os!
(woohuu indlœg nr. 200)

jeg synes aldrig man kan forbederede sig 100 procent.. de gange jeg har prøvet svampe nu, har jeg aldrig kunnet forberede mig på hvad der kom... og jeg er allerede i forvejen paranoid af natur..
men ja alle folk har deres egne opfattelse af oplevelsen.
men når du siger 1,5 gram.. mener du tørret eller våd vægt??

Junior medlem

tørre :)

Dedikeret medlem

jeg siger ikke du skal forberede dig 100 %, men at man ska være helt klar over at der er forskel på at indtage et par svampe til hygge, hvor man kan fornemme svampenes effekter, og så på den konkret fulde virkning som de kan udløse, STOR forskel!!

-et eksempel:
fredag aften sidder vi nogle stykker og "tripper" på et gram tørrede cubensis random-sort, alle nyder virkningen og hygger sig meeen der går ikke lœnge inden lysten til at være mere påvirket melder sig hos ham som ejer huset.. han ved godt hvor ramt han vil vœre/sigte efter at blive.. og det er selvfølgelig niveau 7-8 jævnfør den skala han plejer at vurdere sine trips ud fra.. henne i sofaen sidder Anne-bettina osse og hygger sig, for hende er det første gang hun prøver svampe og det går over alt forventning, hun griner og snakker om de sjoveste ting med ham gutten som sidder ved siden af hende..
så kommer ham der ejer huset over til bordet med et kœmpe smil og en ordentlig pose svampe og spørger: skal i ikk osse ha nogle flere svampe? imens han selv kaster en håndfuld ned!.. -jooo tænker Anne-bettina; hvis jeg har fået det så rart af et lille gram, så må jeg jo få det fantastisk hvis jeg også guffer en håndfuld svampe mere.. det er jo nok osse derfor han gør det; når hun lige at tœnke inden hun stikker hånden ned i posen....
no need to say at den fiktive anne-bettina havde det slet ikke rart de nœste mange timer..
eksempel slut*:-)
GO LØRDAG TIL ALLE PÅ PSY
*=fœrdig

Junior medlem

jeg hade det satme også godt, bare først gang det har vært så vildt :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]