Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 11:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Spiked...?
I lørdags skulle jeg i byen med en veninde... Vi spiser middag sammen og omkring 23-tiden bliver vi kørt afsted mod vores bestemmelsessted. Der er endnu ikke kommet så mange mennesker, vi går i baren og bestiller en enkelt drink og sætter os derefter med vores drinks ved et bord. Min veninde flirter en del med en eller anden gut bag mig, og pludselig kommer han og hans kammerat over til bordet og sætter sig. De har åbenbart bestilt champagne, som bliver åbnet ved bordet, og som vi bliver budt på. Jeg drikker et halvt glas af bar høflighed og går så på toilettet..... Nede på toilettet føler jeg mig pludselig meget svimmel og har kvalme... Jeg husker at have tænkt, om det mon var maden, da jeg på det tidspunkt blot har drukket vin til maden (måske 3 glas) samt noget af min drink og så lidt af det her champagne... Jeg går ud fra toilettet og herefter er ALT sort.
Det næste, jeg husker, er stemmer og snak om at tilkalde en ambullance. Min veninde bliver ved med at bede mig om at åbne øjnene, rejse mig osv., og hvor meget jeg end kæmper, kan jeg simpelthen ikke få min krop til at lystre... Jeg er nærmest lammet, låst fast i min egen krop. Efter at have kæmpet med at få kroppen til at lystre i 15-20 minutter, lykkes det mig endelig og jeg kan selv gå hen til ambullancen. Klokken er 03:15 om natten, og har været ukontaktbar i knap 3 timer.
Efterfølgende har jeg haft kontakt til én, der sad ved nabobordet... Han fortalte mig, at jeg det ene øjeblik havde siddet ved bordet, glad og helt almindelig - det næste øjeblik virkede jeg meget omtåget og begyndte at danse ved siden af dansegulvet, helt alene. Herefter forsvandt jeg.
Jeg husker, som sagt, INTET og er pænt skræmt over hele episoden... Jeg husker dog, at jeg synes, min drink virkede meget kraftig i smagen ( måske salt, måske meget spruttet) Jeg tager ikke stoffer og har kun nået at drikke vin til maden, min drink og en anelse champagne -på ingen måde i nærheden af noget, der ville kunne få mig til at ligge nærmest bevidstløs i 3 timer.
Derfor....er der nogle, der måske har et forslag til, hvad det så kunne være?

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
GHB er nok det bedste bud..

Svar med citat  
Medlem

Det kunne være en eller anden benzo, men de gange jeg selv har blackoutet på dem, kommer jeg først ud af blackoutet efter jeg har sovet. Jeg tænker også det nok er GHB. Kan du ikke pisse på en drug test og finde ud af det?(De er forresten ikke helt sikre) eller tage til læge, de gør det gratis.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Gå til lægen med det. Det kunne være alvorligt

At du skulle være blevet drugged lyder usandsynligt. Det er noget man hører i medierne

Svar med citat  
Dedikeret medlem

At du skulle være blevet drugged lyder usandsynligt. Det er noget man hører i medierne

Du ville sku blive overrasket hvor mange skumle mennesker der faktisk findes..

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Word..

I drak vel alle champagnen og man skal da være mega ninja for at smide noget ned i din drink, uden du opdager det når i sidder ved et bord.. Og hvis det er tilfældet syntes jeg det er mega mærkeligt at de kun druggede dig, hvad skulle de dog få ud af det? En anden sag hvis det var det samme med din veninde, men stadig rigtig rigtig langt ude, jeg tror ikke på det..

Men tag til lægen og få en pisprøve, og hør om det er noget andet.. Hvis de virkelig druggede dig, kan jeg kun se muligheden at de bare syntes det kunne være sjovt, og i så fald er der vidst nogen der fortjener et par på siden af hovedet..

Svar med citat  
Min veninde har ikke oplevet det i helt samme målestok, men på den anden side drak hun ikke sin drink færdig....Og jeg kan af gode grunde ikke gengive aftenen..... :shock:
Jeg har fået adgang til videoovervågningen, som meget tydeligt viser, at jeg fra det ene øjeblik til det andet ændrer fuldstændig adfærd. Det svarer ikke ligefrem til én, der ikke har drukket specielt meget.
Jeg skal ikke gøre mig klog på, om det er det ene eller andet - eller om der findes narhoveder, der kunne finde på sådan noget eller ej. ...selvom jeg er sikker på, at der nok er flere tosser end man lige regner med...

Men tak for jeres svar :-)

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
i mine ører lyder det som GHB, det har en salt smag, og virker ca. 2-4 timer med alkohol lignende effekter indtil man går i "ghb koma"

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Det er da helt vildt så mange "Drug rape" historier der er for tiden. Jeg siger ikke du lyver, men jeg har aldrig troet på alle de historier. Mon ikke du bare har drukket for meget? Hukommelsen kan være en spøjs fætter en gang imellem. Men ja tag til lægen, vi har ingen chance for at kunne sige hvad der er sket. Men håber da du er okay. Mvh

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]