Kunst er en subjektiv ting... Hmmm... Altså... Jeg går udfra at OP går op i det han laver siden han bliver ved med at poste videoerne, det er vist meget normalt at man gerne vil dele sin entusiasme omkring sin hobby, især hvis man synes den har noget at byde på - og det har det her da helt sikkert, reaktionerne taler vist for sig selv

Som at se lort på dåse eller guldfisk i en blender om igen... Og så alligevel ikke, for lydkunst overtager et rum på væsentlig voldsommere vis end installationskunst.
Åårh, vil du da lige... Sidder og onanerer? Jeg skal overhovedet ikke spille hellig, jeg kan da sagtens selv finde på at reagere på samme måde når jeg møder noget fremmed, jeg har blot gjort det til et personligt ideal at møde sådanne ting med interesse og nysgerrighed - det skal da ikke være nogen hemmelighed at jeg langt fra ser alt igennem som ablablablabla ligger op, men jeg skal uden tvivl opleve det live snart! Du kunne jo tage med, så gør vi en date ud af det og ser om vi kan skabe vores egen lille symbiose?

Jamen, jeg er slet ikke en kompleks nok person til at se det smukke i støj og spytdrikning
men en date, helt sikkert. du virker i hvert fald som en rigtig cool person (seriøst)