Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Overskriften siger lidt sig selv.

I dag havde jeg ikke mulighed for at købe fra min faste dealer, og jeg var derfor nødsaget til at skaffe noget andetsteds, da jeg skulle bruge noget til i morgen.

Jeg tænkte ikke så meget over, hvad det var jeg egentlig fik, da prisen såmænd var okay. Da jeg kom hjem, viste det sig så at være en hård rimelig lys klump. Den er hård, men bliver blød nok når der kommer varme på. Problemet er bare, at der ikke er nogle bobler, når der kommer en flamme på.

Nu sidder jeg så og har røget en 0,4grams joint med den og får lidt noia på, fordi jeg tidligere har hørt om "soapbar hash", som skulle være være skodhash, der er tilsat alt muligt forfærdeligt. Der er en tydelig slags rus, men jeg har virkelig svært ved at dykke ind i den, da jeg ikke kan fokusere på andet end soapbar.

Håber i kan hjælpe mig :)

Senest rettet af Hindbaerroulade 13 okt 2013 01:09, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

Standart er billigere hash med lavere indhold af thc - det er vist det.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
øv... der findes ikke noget værre en skodhash... Skulle da lige være pot med frø i så...

Tror ikke du får varige mén af at ryge din soapbar, bare læg mærke til om den smager af mærkelige ting og om røgen ser anderledes ud... Min erfaring siger mig at jo lysere en skodhash, jo mindre bemærker man skodsmagen - har virkelig været uheldig et par gange med noget mørk hash der nærmest var som at ryge bildæk... Hvis det er helt galt kan du evt. trække nol på skidtet

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg prøver at lave en oprensning i noget varmt vand i dag. Det er simpelthen ikke værd at ryge sådan her. Man bliver en slags skæv, men det er rimelig mildt og ikke euforisk eller varmt.

Medlem
Brugeravatar

selv efter legalisering bør skodhash være strafbart - 20 år i skyggen på brød og postevand!

Medlem
Brugeravatar

Standard er ikke soapbar. Standardhash er som du nok allerede ved bare lavere kvalitet end en ryger, det skal stadigvæk have en svag lugt af rigtig hash.

Soapbar er lavet kun for at snyde folk.

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror desværre, at det hash er soapbar.

Jeg forsøgte mig at smide det i noget varmt vand, og derefter filtrere det.
Billede
Vandet blev meget mørkt, og jeg vil tro, at der en del skidt i det her. "Hashen" er blevet en smule bedre, men det er simpelthen ikke acceptabelt, at sådan noget lort eksisterer, og at nogen overhovedet kan finde på at sælge det, hvis de udmærket godt er klar over, at det er noget skrammel.

Overvejer at lave nol, men jeg tror ikke engang, at det kan betale sig med det her, da mængden af olie nok er minimal.
Nu har jeg i hvert fald oplevet lortehash, og det vil jeg fandeme aldrig støde ind i igen. Må ud at lede efter noget bedre :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]