Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:36


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 okt 2013 17:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
Substans/er: LSD, hash
Setting: I byen
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
2 looney toons mærker med ca 200ug på hver, og ca 1 gram fin hash.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
jeg er ret glad for at trippe lidt ind i mellem. Jeg har ikke helt styr på hvor mange trips jeg har bag mig men omkring 7 – 10 svampetrips og 3 syretrips. Har også trippet på mescalin, keta osv og nogle forskellige Rcer men ja.. Denne gang ville jeg gerne have et ordenligt syretrip så jeg tog 2 looney toons mærker med ca 200ug på hver.

Triprapporten
Jeg var meget i tvivl om hvem jeg skulle trippe med, da jeg lige er flyttet til en ny by, og jeg kender ikke folk super godt endnu. Jeg er generelt meget glad, og udadvendt person

Jeg havde chillet lidt rundt med min kammerat J og ordnet nogle forskellige ting i løbet af dagen. Vi var lidt splittede omkring hvad vi skulle lave i aften. Han ville gerne til indflytterfest/fødselsdagsfest men jeg ville gerne ned på godsbanen (nedlagt togbane med bålplads og koncertsted osv.) eller måske til koncert. Det endte dog med at vi tog over til festen hvor vi overvejede at trippe på noget keta eller noget. Men 10 minutter efter vi var kommet derover ringede min telefon, hvor C ringede og spurgte om jeg ikke kom på godsbanen og trippede syre. Det var jeg klar på.
Jeg tog bussen med det samme, og mødtes med ham inde i byen. Han var så åbenbart også sammen med en anden dude vi kalder K jeg kender ham ikke så godt.

Vi besluttede os for at spise stofferne med det samme. K spiste 2 g svampe, C 1 looney toons mærke, og jeg spiste 2
mærker.. Vi daskede ned mod godsbanen og snakkede lidt frem og tilbage, om hvad vi havde lavet i dag osv..

Jeg var super spændt på trippet, og havde det super godt.
Vi kom ned på godsbanen, og jeg begyndte at mærke ét eller andet. Min mave føltes lidt snurrende og jeg følte mig lettere forvirret i hovedet. Vi sad ved en bålplads, sammen med nogle andre folk jeg ikke kendte, og jeg snakker lidt med en gut og får købt mig en smule røg. C kommer så hen og spørger omjeg vil med ud og gå en lille tur for lige at få trippet i gang, det ville jeg gerne. Vil går rundt på nogle forladte togbaner og der er masser at se på. Broer, toge, sindsygt mange lys ude i horisonten. Lige pludselig begynder et blåt lys at skinne op mellem revnerne i fliserne, og alting begynder at blive meget underligt. K klatrer rundt på broer og togvogne, og det bekymrer mig lidt. Så jeg står i et par minutter og holder øje med ham og siger ”noia noia noia noia noia” men han kommer springene ned i god behold.. da vi kom tilbage til bålpladsen sagde C ”NU er vi inde i trippet, ikke?” og det kunne jeg kun give ham ret i. Jeg sad og kiggede ind i bålet med det største smil, og det var fantastisk smukt, jeg kunne nærmest se at ilden lavede de vildeste mønstre på trækullet.
Pludselig kom der en flok 15 -16 årige drenge ned til bålet. Jeg var i gang med at lave en joint, og de satte sig helt klemt rundt om mig. Jeg har seriøst aldrig mødt så underlige drenge før. De gik klædt med sådan noget gammelt skole uniforms tøj, og nogle havde den der kasket med propel på hovedet. Det var utroligt interesserede i min joint, og spurgte mig om en storm af spørgsmål om hvilken hash, og hvordan jeg rister osv osv osv. til sidst sagde jeg ”HALLO, JEG TRIPPER PÅ LSD, JEG FATTER IKKE EN SKID AF HVAD I SIGER”
det skulle jeg ikke have sagt, for nu begyndte de at udspørge mig om, hvordan jeg var begyndt at ”misbruge” LSD osv, nu var det sku nok, så jeg rejste mig og gik et par gange rundt om bålet. Jeg satte mig for mig selv nu. Politiet holdte i 2 biler lige på den anden side af en lille bakke bag bålpladsen, det bekymrede mig lidt, men det var fordi dronningens tog holdte lige ved siden af. Så ud af ingenting kom der en betjent hen til bålpladsen og sagde at vi skulle forholde os i ro, og det skulle vi nok sagde vi. men jeg begyndte at føle at folk kiggede på mig, og skulede på mig fordi jeg var på trip. Så jeg besluttede mig for at gå en lille tur. Her mødte jeg så C, og K men de var slet ikke til at komme i kontakt med. C løb rundt mellem huse og lignede en trold fuldstendigt, og K ville bare væk fra godsbanen tror jeg. Jeg satte mig ned i et øjeblik, og opdagede at der virklig var smæk på trippet nu. Alle farver var fuldstændig twistede og alle sten og græs på jorden formede sig til de sindsygeste mønstre. Jeg gad ikke være på godsbanen mere, og det var ca 2 timer siden jeg tog mærkerne. Så jeg gik lidt væk, men pludselig stod jeg et totalt ukendt sted midt i Aarhus. Jeg blev vildt bekymret, men begyndte bare at gå rundt for at finde et bus stop der kørte min vej, klokken var ca 00.30, og jeg bad til gud om at der please var en bus der kunne køre mig hjem.. efter ca 1 timer total forvirrethed og paranoia over folk der gik forbi fandt jeg endelig et bus stop. Jeg satte mig på bænken og hørte lidt Buffalo Springfield i mit headset. Det var fantastik, musikken var dybt syret og alle husene omkring mig fik et helt anderledes look, helt london, big ben agtigt.. efter ca 20 minutter kom bussen, og jeg har aldrig været så lykkelig for at se en bus. Busturen varede en evighed, og jeg fik nogle kraftige svedture undervejs. men pink floyd gjorde det lidt nemmere. Da jeg kom indenfor derhjemme, stod jeg som frosset fast bag min dør for lige at sluge oplevelsen lidt, det var omkring 3- 4 timer siden jeg havde taget det, så jeg var stadig godt blæst. Jeg smed alt tøjet og kastede mig i sengen. Jeg havde det meget meget vildt nu, jeg vred mig rundt i sengen og havde en masse billeder der fløj igennem mit hoved med lukkede øjne. Nogen gange var billederne sindsygt smukke visuals der snoede sig rundt i spiraler i smukke farver, men ind i mellem kom der lige nogle patter og fisse frem, andre gange var det de klammeste kødsår (WTF?) Jeg tog mit headset på, og lyttede til Strawberries Alarm Clock, og det var fantastisk. Mine CEV´s formede sig efter den syrede musik, og det var somom jeg kunne føle sangene helt ind i sjælen. Jeg brugte resten af
natten på at udforske syre rock, og ryge joints.

En fantastisk sang fra trippet:
http://www.youtube.com/watch?v=pqLUmxE2UUE

De efterfølgende dage har mit humør været helt vildt godt, og kunne rigtig godt lide trippet selvom der var nogle underlige episoder, og min musiksmag har ændret sig gevaldigt fra at høre psytrance konstant, til at jeg nu ikke hører andet end 60´er syre rock

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2013 00:07 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Kunne godt forestille mig at det er temmelig kaotisk at trippe så kraftigt ude i offentligheden, ville jeg nok ikke selv gøre, men godt at høre du kom helskindet igennem det :)

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 okt 2013 02:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jan 2013 03:46
Indlæg: 146
Geografisk sted: Sumpen
God rapport og god musiksmag :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2013 13:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
Kunne godt forestille mig at det er temmelig kaotisk at trippe så kraftigt ude i offentligheden, ville jeg nok ikke selv gøre, men godt at høre du kom helskindet igennem det :)


næste gang bliver det nok også bare sammen med en enkelt kammerat, på mit kollegie :D

EcstasySymphony skrev:
God rapport og god musiksmag :)


Tak. Og tak :D

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team