oki.... så du er stoppet nu?
hvad føler du så at du har fået ud af dit projekt?
man kan ikke rigtigt sige at projektet er slut, projektet er opdelt i intervaller:
første interval:
er selvfølgeligt dagene før indtagelse af svampe.
her kunne jeg evaluere hvad der var at ændre på godt og ondt, og fastlægge målet med projektet.
Jeg skrev ned hvordan jeg havde det som person før jeg indtog svampe, hvilket er
en vigtigt del af projektet, idet der skal være noget at sammenligne med, når det nu var jeg gik ind i anden fase af projektet.
anden interval:
det var tiden fra den første svampe indtagelse, til den sidste dag med svampe som en del af min diet.
her kunne jeg skrive ned hvordan jeg havde det lige før, og efter jeg tog svampe, hver eneste gang.
tredje interval:
det var selvfølgelig tiden efter svampe diæten.
og jeg kunne igen skrive ned hvorledes jeg havde det, og jeg kunne finde ud af hvad det skyldes, osv.
så hvis jeg havde givet mig selv en form for point. i glad og uglad, igennem hele perioden, så ville jeg kunne have lavet mig selv en point tavle, hvor man kan se nogen graffer om mit humør.
jeg vil sige at jeg havde det en anelse bedre i anden interval end i første interval.
jeg ved ikke hvorfor det var, men det var det.
og jeg har det meget bedre nu i tredje interval, end i de to andre intervaller.
jeg føler mig meget mere opstemt og det er så meget nemmere at træffe svære beslutninger nu.
jeg ved ikke hvorfor den del er blevet som den er blevet, men det er den.
Jeg er igang med at skrive en fuld rapport over hele showet.
og når jeg er kommet igennem nogen siders arbejde, så renskriver jeg den lige, og får den reduceret ned til et par sider, hvis ikke lidt mere, gerne en side per interval.
det er bare møgsvært at komme med ideer til hvorledes denne rapport skal skrives.
så det går langsomt.
desuden er jeg igang med så mange andre projekter, så det er en lille bid af gangen, men jeg hviler ikke mere end nødvendigt, og får gjord min del på et tidspunkt.