Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 18 nov 2013 21:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 nov 2013 21:21
Indlæg: 0
Substans/er: LSD, MDMA, Hash, Alkohol
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne:
Tog nok omkring 0,4 g MMDA, måske lidt mere, måske lidt mindre.
Et lille frimærke. Købte af en ven, har ikke styr på hvor meget det indeholdt.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
En venindes mormors hus

Triprapporten
Det startede en fredag aften, hvor vi var nogle venner sammen. Vi lavede aftensmad, røg en joint, og så begyndte vi ellers at tage MDMA derefter fra kl 9 om aftenen ca. Vi ramte byen halv 1, alle sammen godt skudt af. Dog var jeg blevet træt oppe i byen og havde løst til at tage tilbage til vores venindes hus, hvor vi havde været tidligere på aftenen og suge nogle joints og slappe lidt af. Desværre kunne vi ikke skaffe fed i byen, så jeg snakkede med min ven, som boede i en anden by (ca. 20km væk). Han kunne måske skaffe, så mig og tre andre kørte ned til ham i håb om at få fed. Og ja, det var nok ikke skide smart at køre midt om natten helt færdig på Emma, men det gjorde vi altså ;-)
Da vi kom derned, havde han selvfølgelig kun pot og nogle frimærker. Det synes mig og en af de andre da kunne være meget sjovt at prøve. Jeg tænkte, at det nok ikke ville være meget værre end svampe, som jeg tidligere havde prøvet, så vi købte et mærke hver og fik en god håndfuld pot med hjem. Vi kørte tilbage og hentede resten af vennerne i byen og så hjem til hende pigen igen. ”D” (ham der også tog LSD) og jeg lagde mærket under tungen, da vi kom derhjem (ca. halv 5 om morgenen) og sad og ventede en god halv times tid, før vi kunne begynde at mærke noget. Tingene begyndte stille og roligt at glide ud i hinanden og det så ud som om alle ”døde” ting nærmest blev levende og bevægede sig, og planterne begyndte at ”ånde” og der var nærmest en slags ”energi” rundt omkring. Det var alt sammen meget fantastisk det første stykke tid, men da det så bare blev ved og blev værre, så jeg ikke kunne kigge på mine venner uden at deres ansigtsform ændrede sig, var det ikke sjovt mere. Jeg så også mig selv i spejlet på et tidspunkt, og det var VIRKELIG ubehageligt at se sit eget ansigt i hovedet og at ansigtet blev langt og faldt sammen osv…
Til sidst kunne kunne ikke klare det mere, og mit humør svingede utroligt meget: det ene øjeblik kunne jeg havde den dejligste følelse i kroppen og føle mig helt vægtløst og det andet ringede vi efter lægevagt og ambulance, fordi jeg hallucinerede for voldsomt til at kunne holde det ud. Lægevagten sagde til min ven, at han skulle få mig til at slappe af og sove, og at det kunne tage helt op til et døgn. Da jeg hørte, han sagde et døgn, gik jeg helt ud af mit gode skind. Jeg råbte, at jeg lige så godt kunne lægge mig til at dø, og at jeg skulle indlægges og have bedøvende medicin
Lidt efter faldt jeg ned igen og satte stille og rolig musik på (til stor irritation for de andre, som trippede på Emma) og jeg nynnede med på musikken, fordi den beroligede mig.

Sådan skiftede mit humør rigtig meget op og ned det næste tid, men ved 8-tiden kom D’s tvillingebror og hentede mig og D og jeg kørte med dem hjem. Vi kunne stadig ikke sove, fordi vi ikke kunne slappe af i hovedet, så vi blev oppe og røg lidt joints at slappe af på. Først ved 10-11 tiden følte vi, at vi kunne se omgivelserne normalt igen…

Det var noget af en aften, og måske også dumt at tage LSD første gang midt om natten efter MDMA, alkohol og hash, men det er noget af en oplevelse at se tilbage på! Utroligt man kan se alting så forvrænget!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 nov 2013 23:59 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 okt 2009 23:55
Indlæg: 118
Det lyder som noget af en aften. Jeg ville heller ikke råde nogen til, at tage LSD første gang i en forvejen smacked "Emma + det løse-rus". Det er muligvis en smule uansvarligt. Har selv været i byen på Emma (ca. 0.1g) med bajer og joints til, det blev en rigtig god aften.
Andre der har erfaringer med Emma og LSD? Kan det have serotonin-komplekser, specielt da dosis af MDMA i forvejen var så høj?

Der udover lyder det som om, at du havde en rar start på LSD-rusen, men måske ikke underligt at den paranoide sideeffekt blev så fremtrædende. Håber ellers at det var en lærerig rus på godt og ondt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 nov 2013 00:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 nov 2013 21:21
Indlæg: 0
Nej, det var måske ikke det klogeste. Men ja, har da bestemt lært af oplevelsen, og det var vildt at opleve, at det er muligt at hallucinere så meget :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 nov 2013 02:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2009 16:29
Indlæg: 543
Geografisk sted: Hvor?
lyder ellers som et fedt nok trip, tror måske at hvis du kommer til at prøve det igen og du synes det er skræmmende, så prøv og se om du ikke kan huske dig selv på at et trip kun er en midlertidig tilstand, og hvis du kan mærke at trippet er ved at tage en ubehagelig drejning, så prøv at fokusere på noget helt andet, eller ændre dine omgivelser ligesom med musikken :) forresten, det er yderst yderst sjældent at en tur i ambulance er godt for en person der tripper, så prøv at undgå panik, selv når det hele virker helt tosset.

_________________
smoke the diamond crystal and be ripping your up your flesh tissue


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 nov 2013 16:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 nov 2013 21:21
Indlæg: 0
Ja, du har nok ret med ambulancen. Lå også og så blå blink inde i rummet, fordi jeg blev ved med at tænke på ambulance, og det var ikke skide fedt. Og ja, fandt også hurtigt selv ud af, at et lille positivt input kunne ændre humøret i en god retning :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team