Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 aug 2025 15:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt væk
Hej Psy

Jeg har lige købt min første klump, efter 8 måneders pause :D Min plan var at lave en 0,2 joint og tage et par sug, hvorefter jeg altid kunne tager flere hvis nødvendigt. Men nu sidder jeg så her, og jeg må sku indrømme at jeg alligevel er lidt nervøs. Jeg har en rimelig mild tolerance overfor rusmidler, og det tager lang tid for mig at bygge en god tolerance op. Hvor meget synes i vil være en god starter dosis ? :)

-Cannabiz

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under havets overflade
Taktikken med et par sug og en pause plejer at være rigtig fornuftig. Hvis du ikke er ryger til daglig, så vil jeg anbefale at lave jointen stærk, så du ikke skal inhalere så meget tobaksrøg for at blive høj. Spekuler ikke så meget i dosis men mærk efter hvad din krop fortæller efter et par sug og en pause.

Det plejer altid at være tobakken der er problemet for mig med akut svimmelhed o.lign.

"The mescalin taker sees no reason for doing anything in particular and finds most of the causes for which, at ordinary times, he was prepared to act and suffer, profoundly uninteresting. He can't be bothered with them, for the good reason that he has better things to think about." - Aldous Huxley

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har også lige haft 2 ugers pause. Havde opbygget en stor tolerance efter mange års hvæsen, kun med korte pauser ind imellem.
I fredags røg jeg så lidt skunk igen. Behøvede kun 2 hvæs (som jeg godt nok holdte i lungerne i 10-15 sekunder) og det gjorde mig tilpas skæv. Jointen holder også en hel del længere på den måde ;)

Jeg synes også blot, at du skal prøve at tage et par enkelte sug og vente 5-10 min før, du beslutter dig for at ryge mere... Det er jo så nederen at ryge for meget, selvom det går over igen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]