Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:01


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Sidste nat
Indlæg: 20 dec 2013 16:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 okt 2013 18:28
Indlæg: 1
Substans/er: Hash
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Nej
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne:
Ikke specielt meget, kan ikke huske det præcis. Dog var det en ½-smøgsjoint.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
19årig pige, har været psykisk syg det meste af livet. Har tidligere lidt af OCD, har haft hallucinationer hele livet (dog ikke noget specielt), diagnoseret med depression.

Triprapporten
Jeg har i nat haft det vildeste trip på HASH. Jeg har aldrig oplevet eller hørt om noget lignende, så det var ret skræmmende, men på en fed måde. Jeg har taget svampe nogle gange, nok medium dosis, hvor jeg selvfølgelig har haft nogle rigtig fede oplevelser, men det jeg oplevede i nat, toppede det helt sindssygt, på flere måder.

For to år siden begyndte jeg at ryge hash, havde prøvet det nogle gange før, men her begyndte jeg altså på fast basis. Røg ca 2gram om dagen i 1½ år. I September blev jeg indlagt på psykiatrisk og var her tvunget til at stoppe med rygningen. På dette tidspunkt havde jeg aldrig hallucineret efter cannabisrygning før. På min afvænning begyndte jeg at hallucinere en smule, men det var mest bare mit syn der var forstyrret.
Da jeg blev udskrevet 2 uger efter, begyndte jeg igen at ryge, dog ikke længere hver dag, men ca en gang om ugen, noglegange i en uge i streg, men andre gange med over en uge imellem. Jeg begyndte nu at opleve noglegange når jeg røg, at jeg hallucinerede. Jeg læste lidt om det, om hvordan synsevnerne bliver udvidet og at der ikke er egentlige hallucinationer. Jeg prøvede at lægge mærke til det de efterfølgende gange hvor jeg hallucinerede, og bemærkede at de ting jeg så, faktisk bare var ting der allerede var der, men som var blevet fremhævet på en hel anden måde end de normalt ville være. Desuden har det været de samme ting jeg så alle gangene.

En af grundende til at jeg blev så afhængig af at ryge til at starte med, er at jeg oplevede at jeg altid kunne sove, hvilket jeg ellers har problemer med. Jeg skulle starte i praktik i dag, og jeg ville gerne have noget søvn inden, så jeg valgte at rulle en lillebitte joint med en halv smøg i. Men det blev slet ikke som jeg havde troet. Jeg begyndte at trippe virkelig voldsomt, og jeg gætter på det hele varede i et par timer.

Jeg sad og havde en samtale kørende med en fyr på en hjemmeside, normalt kunne jeg bare skrive og skrive uden at tænke over det, men jeg begyndte at falde helt i staver, kunne slet ikke få min besked til at hænge sammen, så jeg valgte at slukke computeren. Herefter begyndte jeg at indse en masse ting om mig selv. Jeg har altid troet jeg var så bevidst om mig selv og hvem jeg er, men der var en hel masse ting der gik op for mig, det gik op for mig at jeg har løjet for mig selv på flere måder, og jeg sagde tingene højt. Det var virkelig bekræftende og rart på en eller anden måde, men også mærkeligt. Jeg ville gå i seng, så jeg gik ud på badeværelset. Her sad jeg på toilet da jeg begyndte at hallucinere en smule, her så jeg igen de samme ting jeg var vant til at se på badeværelset, så jeg tænkte ikke videre over det. Pludselig begyndte hele min krop at ryste. Men da jeg rejste mig op for at børste tænder etc, følte jeg mig fuldstændig selvsikker og bevægede mig på en helt perfekt måde, hvis man kan sige det sådan. Min krop rystede stadig, men jeg er vant til at være rimelig anspændt, usikker og have kejtede bevægelser, og bortset fra den rysten, var det pludselig som om min krop havde ændret sig fuldstændigt. Min tankegang begyndte at ændre sig fuldstændig. Normalt tænker jeg måske lidt sløset, men nu var det som om jeg var den mest sikre person i verden. Mine tanker fløj afsted og det var virkelig behageligt bare at tænke og tænke, fordi jeg havde det så godt med mig selv og mine tanker.

Jeg gik ned for at sove. Med det samme da jeg havde lagt mig, begyndte jeg at hallucinere rimelig voldsomt. Det jeg havde oplevet på badeværelset, og hvad jeg også har oplevet når jeg har taget svampe, er hallucinationer der opstår ved allerede eksisterende ting, hvis man kan sige det på den måde. Det jeg oplevede i min seng, var deciderede billeder for mine øjne, og ikke forvrænginger af virkeligheden.
Jeg startede med at se en masse pizzaer og bananer i cartoonstil der bare fløj rundt, hvilket jeg syntes var ret skørt, så jeg valgte at skrive det ned, for at huske det, og jeg endte med at sidde og skrive ting ned hele tiden, for det stoppede ikke her.
Der var masser af mønstrer og jeg ved ikke hvad, billederne var SÅ klare og i 3D stil, så jeg blev helt forskrækket, har ikke haft så kraftige hallucinationer på svampe, og jeg havde kun røget en halv joint, så det var meget overraskende.

Jeg begyndte at få det dårligt, og kastede op. Da jeg lagde mig igen, blev det endnu voldsommere.
Mønstrer, stjerner, blomster, spiraler, blade, etc var over det hele. Billederne blev voldsommere og voldsommere, jeg så nu en masse forskellige monstrer, en mumie, en løve og pludselig var mit loft en kæmpe hale fra en drage der havde snoet sig rundt. Jeg så et skellet, der smuldrede imens det gik forbi mig.

En bass begyndte at spille inde i mit hovede. Det var som om min hjerne bare pumpede og dansede helt vildt. Nu begyndte det at føles som om, at mine øjne sad inde i mit hovede. Jeg kunne stadig se virkeligheden (noglegange var hele mit synsfelt dækket af hallucinationer og så kunne jeg ikke), men ellers var det også bare baggrund, for når jeg så alle de forskellige ting jeg nu så, føltes det som om jeg kiggede direkte ind i min hjerne, hvor underligt det så end lyder.

Nu var det ikke kun hallucinationer, men jeg begyndte at gennemgå en hel masse følelser.
Først en angst så voldsom, at jeg ønskede det hele bare skulle stoppe. Paranoia. Nervøsitet. Følelserne var så kraftige og jeg kunne virkelig bare mærke det i hele kroppen. Jeg ville bare falde i søvn, men alle de ting jeg så var alt for forstyrrende, det gik helt amok. Det var på ingen måde behageligt.
Jeg frygtede rigtig meget at jeg skulle dø.
Min krop begyndte at føles iskold, og dette gjorde det ikke bedre. Det fik mig til at tænke, om jeg allerede var død og varmen var ved at forsvinde fra min krop. Men den kolde fornemmelse begyndte at blive behageligt, som om det var meningen jeg skulle være iskold, og jeg forbandt mig selv med en vampyr.

Generelt blev de ubehagelige følelser skiftet ud med total eufori, der også fik mig til at sætte pris på de ubehagelige følelser, fordi det ligesom bare er en del af det hele.
Jeg oplevede sindssyg glæde, selvopdagelse, følelsen af en orgasme, alt imens jeg stadig bare tænkte og tænkte på alle mulige ting, jeg aldrig har tænkt på før.

Der kom indimellem nogle følelser af ubehag, men det var som om det var en god ting, som om det ligesom gav mig noget variation og en fornemmelse af, at man ikke kan undvære smerte og dårlige følelser, hvis man vil sætte pris på alle de gode.

Satan dukkede op i alle mulige afskygninger. Han snakkede til mig og jeg var overbevist om at han var der. At det var ham der havde sendt mig ud på denne rejse, fordi jeg skulle beslutte, om jeg ville lave en 'deal' med ham. At jeg ville få lov til at beholde den selvsikkerhed og glæde jeg havde oplevet i dette trip i resten af mit liv, hvis bare han fik lov til at eje mig, og det ville også betyde at jeg ville dø alene, jeg ville være glad og nyde forhold med andre gennem livet, men jeg ville aldrig møde en, som jeg ville være med til jeg dør. Det ville jeg gerne. Han sejlede aftalen ved at putte sin finger på min pande, og jeg oplevede en enorm smerte, men jeg nød det og grinte, fordi jeg var glad for denne aftale jeg havde lavet med ham.
Han tog min sjæl fra mig i et kort stykke tid, så jeg kunne mærke hvordan det ville være at være uden sjæl, men jeg fik lov til at beholde den.

Herefter lå jeg bare med stadig en euforiserende følelse i kroppen, men hallucinationerne begyndte at blive svagere og svagere. Jeg oplevede, at det var som om mine smagsløg sad ude i luften, ikke forbundet med min krop.

Det hele svindende ligesom hen, og jeg faldt i søvn. Jeg vågnede op med total livsglæde og motivation, som jeg ikke havde i går.

Jeg synes det har været EKSTREMT underligt, for dette er da på ingen måde normalt, vel??? men det har også været det fedeste trip jeg nogensinde har haft!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 dec 2013 18:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 okt 2013 18:52
Indlæg: 3
Lyder blæst. fik du noget medicin mens du var på psykiatrisk? tænker på om det kunne være med til få dig til at hallucinere, da jeg aldrig har hørt om noget lignende og så på en halv joint, selvom jeg ikke kender din tolerance lyder det pænt vildt. Har du prøvet at ryge siden?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 dec 2013 21:05 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 nov 2013 13:27
Indlæg: 3
Har Satan så holdt sit løfte? Hvordan har du det nu?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2013 23:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 okt 2013 18:28
Indlæg: 1
Lyder blæst. fik du noget medicin mens du var på psykiatrisk? tænker på om det kunne være med til få dig til at hallucinere, da jeg aldrig har hørt om noget lignende og så på en halv joint, selvom jeg ikke kender din tolerance lyder det pænt vildt. Har du prøvet at ryge siden?


Ja, jeg har også røget så længe, så synes også det er ret vildt.

Jeg var på truxal, men kan det have nogen effekt, når det alligevel er tilbage i september jeg fik det?

Jeg har røget et par joints siden, hvor mit syn har virket en smule forstyrret, men ellers har der ikke været noget der.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 dec 2013 23:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 okt 2013 18:28
Indlæg: 1
Har Satan så holdt sit løfte? Hvordan har du det nu?


Hehe, jeg synes faktisk jeg har det bedre på mange punkter, så ja han har da holdt sit løfte. Men sådan har jeg også lidt haft det ved svampe, fordi man ligesom indser en masse ting om livet.
De første par dage efter føltes min hjerne fuldstændig ristet, men mit humør har virkelig ændret sig til det bedre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 dec 2013 06:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 dec 2013 22:51
Indlæg: 7
Lyder vildt og spændende! :D

Jeg syns syns ikke du skal ryge hver dag, prøv og hold det til 2-3 gane om måneden eller bare lade være. Du siger det har hjulpet dig med søvn, hvis du ikke kan sove normalt så snak med lægen, så skal han Bob hjælpe dig med det. Du må gerne skrive hvordan du har det om 1månede? Tror ikke det har noget med dine truxal og gøre da de er angst dæmpende og gør dig sløv og søvnig.

Rigtig god jul til dig søde :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2013 21:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Jeg ville slet ikke ryge hash eller tage andre psykedeliske substanser, hvis jeg var dig.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team