Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 19:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hey Psychedelia.

Her en lille beretning om hvad der kan ske, hvis man ikke tænker sig om:

I fredags var det min 21 års fødselsdag, og jeg havde planlagt med gutterne at vi skulle i byen og fulde os og hygge os. Det fik vi i den grad gjort. Vi fik reserveret borde på en bar, og vi købte flasker så der var rigeligt at drikke. Det var pisse hyggeligt, da det var første gang i lang tid jeg virkelig var sammen med drengene. Jeg havde indtil da, været i et forhold hvor mig og min kæreste havde isoleret os fuldstændig (grund: psykiske problemer og for meget røg). Det resulterede i at jeg har fået forsømt alle mine kammerater, og "glemt dem". Derfor var det en pisse god aften! Det skal lige nævnes, at i det forhold jeg havde, var den anden part ramt af psykiske problemer som jeg per automatik fik set som min opgave at jeg skulle hjælpe hende med. Det var ALT for stor en opgave for mig, og hendes problemer resulterede i at vores forhold gik i stykker, og at jeg selv fik små problemer oppe i hovedet af det...

Derfor har jeg i lang tid været klar over at jeg skal holde mig fra knark indtil mit hoved havde fået en pause fra problemerne, og jeg havde fået taget stilling til dem.
Lidt et sidespor, men dog nødvendig baggrundsinfo.

Efter vi havde været i byen tog nogle af os hjem til nogle kammeraters lejlighed. Det var ved 4-tiden. Her drak jeg en bajer, rullede joints (selvom jeg selv var på rygestop!) og derefter besluttede jeg mig for at tage hjem i seng. Jeg var godt vissen på det tidspunkt nemlig. En af de folk der også var i lejligheden, en skide flink fyr btw, havde en næsespray med. Jeg regnede med at det var en ganske almindelig næsespray, så jeg spurgte om jeg måtte låne den da jeg var snottet. Det måtte jeg selvfølgelig gerne... Jeg tog et enkelt sprøjt, og vendte så snuden hjemad. Jeg skulle bare hjem og sove! Mit ædruelige jeg ville ALDRIG have gjort det, også selvom jeg var overbevist om at det bare var næsespray. Der var ikke nogen etikette på, og der skulle alarmklokkerne have ringet. Jeg var for fuld til at tænke klart desværre.

Da jeg næsten var hjemme kunne jeg godt mærke at det ikke var en almindelig næsespray jeg havde stukket snuden i. Jeg vil betegne mig selv som en nogenlunde erfaren, og ansvarlig psykonaut, så jeg kunne straks genkende rusen. At det gik op for mig at det var et psykedelisk stof jeg havde fået, satte hurtigt gang i en mild, men ubehagelig panikreaktion, og jeg ringede til mig kammerat som også havde fået fra næsesprayen. Han fortalte mig at det var noget "mild syre". Dette var ikke særlig beroligende på to måder; for det første fordi han ikke har meget styr på stoffer generelt, og så at det blev beskrevet som "mild syre". Alt dette virkede helt forkert oppe i hovedet på mig, og jeg blev mere og mere urolig. Min kammerat sagde at jeg bare skulle komme ned til ham og de andre og ride den ud. Og selvfølgelig skulle jeg det. Jeg skulle ikke være alene med både "mild syre" og mine egne problemer i hovedet. Jeg tog med det samme én af to benzodiazepiner jeg havde liggende. Jeg kan ikke huske om det var nitra eller diaz. En af dem i hvert fald. Den anden tog jeg i lommen og smuttede hjemmefra.
Da jeg gik ned mod de andre, mødte jeg min føromtalte kæreste, som var rigtig fuld og jeg kunne mærke at det lagde op til problemer. Og så kørte tankerne endnu hurtigere. Det hjalp ikke ligefrem på min tilstand og jeg fik vidst forklaret hende på en lidt hård måde hvad der skete, så hun blev ked af det.

Herfra gik det op og ned. Jeg gik rundt med to gode kammerater og så ham med næsesprayen, i et godt stykke tid, og jeg følte mig tryg ved at gå rundt med "ligesindede". Det gik der et par timer med, indtil de andre gik hjem. Jeg havde det RIGTIG dårligt med at skulle hjem og sove alene, så jeg ville sgu helst have sovet ved min kammerat. Problemet var bare at min kæreste sov der sammen med min kammerats kæreste. Min kammerats kæreste havde fået min kæreste til at falde til ro og fået hende til at sove der, da hun vidste hvor svært jeg havde det med at skulle tage stilling til de problemer vi havde i den tilstand jeg var i. Men det gjorde så at jeg var tvunget til at gå alene hjem.

Herfra fik en psykisk røvfuld af dimensioner... Jeg spiste den sidste benzo, og da den sparkede ind skete der satme mærkelige ting indeni (jeg går bare ud fra at det var den der ramte mig der, da jeg ikke vidste hvad jeg ellers havde stoppet i hovedet den aften). Jeg var ikke nået særlig langt hjemad, da jeg gik helt ned. Jeg kan slet ikke beskrive den tilstand jeg var i. Alt var håbløst. Ingenting gav mening. Der var så mange følelser som bare blev druknet af et underligt tankespind. Jeg ringede til en anden kammerat, som jeg altid har snakket problemer med, som er erfaren psykonaut, og som jeg generelt holder meget af og er tryg sammen med. Han fik mig talt til ro, og fik snakket mig til bare at hoppe hjem. Da jeg fik mig lagt ned i sengen snakkede vi sammen over telefonen indtil jeg faldt i søvn. Han hjalp mig til at falde til ro, og jeg kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er for at han var der og han tog telefonen og hjalp mig. Jeg tør slet ikke tænke på hvad jeg kunne have fundet på. Klokken var halv 9 om morgenen da jeg ringede til ham, så jeg kunne forestille mig at jeg havde været et besynderligt syn for folk der var på vej på arbejde osv.

Dagen efter var jeg faldet ned igen. Tryg, tilpas og rolig var dog SLET ikke nogle ord jeg ville beskrive min psykiske tilstand som dog. Jeg var noget chokeret, og fattede ikke helt hvad der var sket.

Nu her 4-5 dage efter har jeg det som om at jeg stadig er mærket af det. Jeg bliver nogen gange bange for lyde, og jeg er i det hele taget lidt angst og bekymret for diverse ting. Det kommer i bølger hvor jeg spacer ud i en eller flere ubehagelige tilstande. Jeg har haft en depression for år siden, og min psykiske tilstand minder slet ikke om et deprimeret sind. Det er helt anderledes det her.

Så alt i alt, lidt af en 21 års fødselsdag... Jeg tror det hjælper lidt at få det ned på skrift, derfor det lange indlæg.

TL;DR: Jeg var stiv en aften og lige inden jeg skulle hjem for at crashe, får jeg et sprøjt fra en næsespray, som jeg først efter indtagelse finder ud af har et ukendt psykedelisk stof i sig. Resultat: Forfærdelig psykisk røvtur...

Jeg har nogle spørgsmål til jer som har læst hele indlægget:

- Nogen der har en ide om hvilket stof denne næsespray har indeholdt? Min kammerat som jeg snakkede i telefon med tror at det har været en 25i-NBOMe opløsning. Det virker meget sandsynligt.

- Har i nogen ideer om hvorfor det gik så galt for mig da jeg var alene?

- Har i nogle råd til hvordan jeg kan få det bearbejdet? Har rigtig mange ting kørende oppe i mit hovedet i forvejen, så det er stresssende at skulle tage stilling til denne oplevelse oveni.

(Ved ikke om tråden skal over i Medaljens Bagside... Mods i er mere end velkkomne til at flytte den hvorhen den passer bedst.)

Mvh en urolig 21-årig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
tror det kan være alt fra lsd til 2C-X, men lyder til at være en grim tur :/

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
De(t) eneste stof jeg er stødt på i næsespray, er NBOMe'rne, så jeg stemmer også for den mulighed. Men det kan nu sagtens have være alt muligt andet.

Hvorfor det gik som det gjorde, ved jeg ikke. Men alkohol og ændring af setting kan have vigtige roller i den sammenhæng.

Du bør tage det stille og roligt :) Prøve at tænke oplevelsen igennem når du føler du har overskud til det.

Junior medlem
Brugeravatar

De(t) eneste stof jeg er stødt på i næsespray, er NBOMe'rne, så jeg stemmer også for den mulighed. Men det kan nu sagtens have være alt muligt andet.

Hvorfor det gik som det gjorde, ved jeg ikke. Men alkohol og ændring af setting kan have vigtige roller i den sammenhæng.

Du bør tage det stille og roligt :) Prøve at tænke oplevelsen igennem når du føler du har overskud til det.

Jeg ved det er svært for jer at svare på hvorfor det gik som det gik, men jeg takker dig alligevel for forslaget. Alkoholen har selvfølgelig været altafgørende for udfaldet!

Det en ting jeg undrer mig over er hvorfor jeg på den måde mistede kontrollen totalt. Jeg har aldrig været ude for at miste kontrollen over mit hoved på den måde... Det var desuden en forholdsvis mild dose jeg havde fået. Dette kan jeg dog ikke være sikker på da der var en benzo med over lige fra first alerts. Men i forhold til hvor meget de andre kunne mærke til det, så har det været en mild dose.

Medlem

Jeg er den kammerat der blev ringet op om morgenen, så her er lige et par ord fra mig om forløbet...

Det skal lige siges at jeg selv var tilstede en kort del af aftenen, men tog tidligt hjem, da jeg havde planer næste dag.

Da klokken ikke var ret mange lå jeg sov da der blev ringet første første gang, og jeg nåede ikke at tage den. Da jeg så hvem det var, og vidste hvad de havde lavet, blev jeg en smule bekymret... Telefonen ringede så igen.

Det der mødte mig i røret var en temmelig forvirret, dopet og nok også en smule bange kammerat. Han forklarede hurtigt aftens hændelser, og nævnte hvad han havde proppet i hovedet. Naturligvis fik den omtalte næsespray alarmklokkerne til at ringe, men det var dog heller ikke særlig betryggende at høre, at der også var benzoer inde over, da jeg vidste at der blevet drukket temmelig tæt.

Vi snakkede lidt frem og tilbage, og han lød MEGET sørgmodig, forvirret, og ikke mindst: opgivende. Kombinationen af disse, og førnævnte narko-cocktail, gjorde mig rigtig rigtig bekymret - ikke mindst da jeg befandt mig 75km væk, og ikke kunne få fat på nogen i nærheden.

MEN: Vi fik snakket sammen, og han fortalte om bruddet med hans kæreste(jeg kendte godt en del til hendes problemer, og jeg vidste også godt til dels hvad det har gjort ved ham) hvilket ikke ligefrem gjorde tingene mindre bekymrende.

I første omgang ville jeg have ham ned og sove ved en fælles kammerat, så jeg bad ham gå i den retning, mens jeg forgæves forsøgte at få fat i den nævnte kammerat. Da det ikke lykkedes, og jeg så småt kunne høre at han begyndte at snøvle lidt når snakkede(klart tegn på at benzoerne havde indtruffet IMO), så havde jeg ikke andet i hovedet at få ham hjem i seng, og så ellers prøve at snakke ham til ro. Dette lykkedes temmelig godt. Vi snakkede sammen under hele hans tur hjem, og vi fortsatte snakken mens han lå i sengen. Han blev mere og mere rolig, og jeg tænkte derfor, at det blot var et spørgsmål om tid før blandingen af benzoer og sprut ville sende ham i seng - på trods af hvad der nu havde været i den næsespray.

Det virkede umiddelbart efter hensigten. Dog klagede han over, at havde lidt auditive hallucinationer(kan man sige det?) og jeg bad ham derfor tænde for fjernsynet for at distrahere lidt. Vi lavede dernæst en aftale om, at han skulle ligge på, og så ellers forsøge at sove. Såfremt at det ikke lykkedes, skulle han blot ringe igen. Han kunne i første omgang ikke sove, og han ringede derfor igen. Vi snakkede lidt videre, og han lød nu meget træt, på trods af at hans sindstilstand stadig var en smule alarmerende. VI forsøgte os igen med at han lagde på for at sove, dog igen med førnævnte aftale i baghånden. Denne gang lykkedes det ham dog tilsyneladende at falde i søvn - han ringede i hvert fald ikke igen.

Jeg lagde mig efter dette selv til at sove igen, på trods af en voldsom uro og bekymring i sindet...

Vi fik snakket sammen næste dag, og det lagde låg på hvad jeg havde af bekymringer.

Det var lidt af historien fra min side :-) Både for eventuelle læserers skyld, men også for TS's skyld.

Mht. dine spørgsmål nederst i indlægget.

Som sagt er en af 2C-x'erne fortsat mit bud.

Jeg vil derudover foreslå dig noget af det samme som jeg gjorde da vi snakkede sammen..- Kom udenfor! gå nogle lange formålsløse ture, og få tænk oplevelsen igennem. Integrer den i stedet for at gemme den væk. Lige umiddelbart tror jeg at den psychedeliske substans er temmelig irrelevant, og at det er dit state of mind i situationen(forstærket narko-cocktailen naturligvis) der har givet dig lidt "mentale eftervirkninger".

Få styr på dine andre problemer, og så skal denne episode nok synes langt mindre skræmmende og angstprovokerende, det er jeg sikker på.

Luv herfra <3

Medlem

Jeg er den kammerat der blev ringet op om morgenen, så her er lige et par ord fra mig om forløbet...

Det skal lige siges at jeg selv var tilstede en kort del af aftenen, men tog tidligt hjem, da jeg havde planer næste dag.

Da klokken ikke var ret mange lå jeg sov da der blev ringet første første gang, og jeg nåede ikke at tage den. Da jeg så hvem det var, og vidste hvad de havde lavet, blev jeg en smule bekymret... Telefonen ringede så igen.

Det der mødte mig i røret var en temmelig forvirret, dopet og nok også en smule bange kammerat. Han forklarede hurtigt aftens hændelser, og nævnte hvad han havde proppet i hovedet. Naturligvis fik den omtalte næsespray alarmklokkerne til at ringe, men det var dog heller ikke særlig betryggende at høre, at der også var benzoer inde over, da jeg vidste at der blevet drukket temmelig tæt.

Vi snakkede lidt frem og tilbage, og han lød MEGET sørgmodig, forvirret, og ikke mindst: opgivende. Kombinationen af disse, og førnævnte narko-cocktail, gjorde mig rigtig rigtig bekymret - ikke mindst da jeg befandt mig 75km væk, og ikke kunne få fat på nogen i nærheden.

MEN: Vi fik snakket sammen, og han fortalte om bruddet med hans kæreste(jeg kendte godt en del til hendes problemer, og jeg vidste også godt til dels hvad det har gjort ved ham) hvilket ikke ligefrem gjorde tingene mindre bekymrende.

I første omgang ville jeg have ham ned og sove ved en fælles kammerat, så jeg bad ham gå i den retning, mens jeg forgæves forsøgte at få fat i den nævnte kammerat. Da det ikke lykkedes, og jeg så småt kunne høre at han begyndte at snøvle lidt når snakkede(klart tegn på at benzoerne havde indtruffet IMO), så havde jeg ikke andet i hovedet at få ham hjem i seng, og så ellers prøve at snakke ham til ro. Dette lykkedes temmelig godt. Vi snakkede sammen under hele hans tur hjem, og vi fortsatte snakken mens han lå i sengen. Han blev mere og mere rolig, og jeg tænkte derfor, at det blot var et spørgsmål om tid før blandingen af benzoer og sprut ville sende ham i seng - på trods af hvad der nu havde været i den næsespray.

Det virkede umiddelbart efter hensigten. Dog klagede han over, at havde lidt auditive hallucinationer(kan man sige det?) og jeg bad ham derfor tænde for fjernsynet for at distrahere lidt. Vi lavede dernæst en aftale om, at han skulle ligge på, og så ellers forsøge at sove. Såfremt at det ikke lykkedes, skulle han blot ringe igen. Han kunne i første omgang ikke sove, og han ringede derfor igen. Vi snakkede lidt videre, og han lød nu meget træt, på trods af at hans sindstilstand stadig var en smule alarmerende. VI forsøgte os igen med at han lagde på for at sove, dog igen med førnævnte aftale i baghånden. Denne gang lykkedes det ham dog tilsyneladende at falde i søvn - han ringede i hvert fald ikke igen.

Jeg lagde mig efter dette selv til at sove igen, på trods af en voldsom uro og bekymring i sindet...

Vi fik snakket sammen næste dag, og det lagde låg på hvad jeg havde af bekymringer.

Det var lidt af historien fra min side :-) Både for eventuelle læserers skyld, men også for TS's skyld.

Mht. dine spørgsmål nederst i indlægget.

Som sagt er en af 2C-x'erne fortsat mit bud.

Jeg vil derudover foreslå dig noget af det samme som jeg gjorde da vi snakkede sammen..- Kom udenfor! gå nogle lange formålsløse ture, og få tænk oplevelsen igennem. Integrer den i stedet for at gemme den væk. Lige umiddelbart tror jeg at den psychedeliske substans er temmelig irrelevant, og at det er dit state of mind i situationen(forstærket narko-cocktailen naturligvis) der har givet dig lidt "mentale eftervirkninger".

Få styr på dine andre problemer, og så skal denne episode nok synes langt mindre skræmmende og angstprovokerende, det er jeg sikker på.

Luv herfra <3

Junior medlem
Brugeravatar

Dobbelpost

Senest rettet af Gumma 15 jan 2014 20:45, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg er dybt taknemmelig over Stanhopes hjælp. Jeg tør slet ikke tænke på hvad der var blevet af mig, hvis jeg ikke havde haft ham i røret.. Jeg har diverse dårlige erfaringer med stoffer (dog ultimativt flest gode!), men den her er sgu blandt de værste. Det var bare hammer dårlig timing!

En anden ting er at, der nok skal tages kontakt til ham med næsesprayen. Han skal vide at det ikke er i orden at lade sådan noget stå fremme på bordet til fri afbenyttelse af stive mennesker. Det er latterligt uansvarligt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
det er rigtigt ubehageligt at kæmpe mod et psykedelisk trip.

de gange jeg har fået for meget og har prøvet at holde fast i virkeligheden er det aldrig gået godt.

Det er ikke i orden at din ven stikker dig en næsespray med psykedeliske stoffer uden at sige hvad der er i. selvom du gerne ville have "noget til næsen" så skal han da stadig fortælle dig hva det er du roder dig ud i først... smæk til ham.

håber du får det bedre.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Som Joe-biden siger, tag lige fat i ham du fik næsesprayen af, og hør hvad han har gang i?

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Junior medlem
Brugeravatar

Som Joe-biden siger, tag lige fat i ham du fik næsesprayen af, og hør hvad han har gang i?

//Zh4d0w

Der er taget kontakt til ham nu, og han får ren besked.

En lille opdatering fra status med mig selv lige nu: Jeg har det sgu egentlig fint. Det er gået op for mig at de skræmmende oplevelser jeg har haft som følge af det der skete for en uge siden, ikke er kommet som resultat af dét, men er nogle ting som er tilstede i forvejen, og som er blevet forstærket af hændelserne i fredags.

Men alt i alt en ærgelig slutning på en fødselsdag, som skulle have være første aften ude med drengene i lang tid.

Pisse uheldigt og ærgeligt er min nuværende konklusion på det, her en uge efter det skete. Og tak for hjælpen herindefra! :) Det hjalp mig desuden rigtig meget at få det skrevet ned. Det er et lille råd der skal skrives ned i denne tråd også!

Mvh en igen rolig 21 årig :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: k-hullet
hvis dette var i århus området har jeg en jeg skal snakke med... grrrrrr
(sad sjovt nok og snakkede om PRÆCIS det samme igår)

Medlem
Brugeravatar

og i så fald dette er i århus - ER DET NBOME i..... no doubt

Medlem
Brugeravatar

Hovsa jeg missede sku helt denne tråd.. godt at se at vi er mange, der gerne bruger vores tid på at hjælpe andre..

mit gæt er også 2c-(x) el. nbome..

hvis ham med næsesprayen ikke har fået andet salgsnavn end "Mild syre" så er det helt sikkert ikke LSD, men RC er ikke noget jeg er expert i..

vides det om næsesprayen bliver destribueret som ferdigt produkt el. det er noget hjemmefusket ?

Jeg vil sige at der jeg havde været mere chokeret hvis du havde fået et godt trip,
din psykiske og fysiske tilstand var jo precis det modsatte af det man anser for god HR,
når man forbereder sig på et trip (jeg ved godt at det ikke var planlagt)

jeg vil faktisk sige FLOT KLARET.. det kunne være endt meget værere..

Men du ville formentligt gøre klogt i at begrænse brugen af røg.. (alt med måde)

Bright..

PS: når du er oven på, så få lige lært ham med næsesprayen noget god HR.. SÅDAN EN FORBANDET IDIOT :!:

Medlem
Brugeravatar

som sagt... hvis det er som jeg tænker ved jeg både hvem der har lavet næsesprayen og hvem der HAR VÆRET SÅ SØD AT DELE UD AF ALT HVAD HAN HAR. men i sit eget trip glemt at underette ordenligt om det , da man nogen gange går ud fra folk er indforstået med hvad der sker. (hvilket i kontekst set ude fra ikke er ok)

men klap lige hesten folk- man er ikke en idiot fordi man glædeligt deler af sine ting , og måske selv er så påvirket at man glemmer normaliteten! man er bare fucked!

------------er stadig spændt på geografisk placering 1!

Medlem
Brugeravatar

Jeg har været FUKED så jeg selv har guffet alt for mange svampe (4 gram + 4 gram + 4 gram Thai cubensis)

men har aldrig været så fucked: at jeg ville lade andre tage mine stoffer uden at oplyse dem om at det var stoffer
og når han spørg så kan han ikke få at vide hvad stoffet er muligvis fordi makkeren ikke selv ved hvad han render og indtager..

måske fordi nogle pushere kalder alt Psykadelisk for "SYRE" spesielt fordi rigtig LSD er ret sjældent på gadeplan..

(man kan også få reagent tests til nbome og til 2C-"x")

det er Dårlig Harm Reduktion. (ikke for at fornærme dig el. din mate men sådan er det bare..)

Medlem
Brugeravatar

rigtig lsd er sjældent på gadeplan? ikke i min omgangskreds (inkl min formodede "gerningsmand" ) sjældent der ikke er en der har en flaske på sig.
men ok, hvis personen har kaldt det for LSD (og ikke ment det som en forenkling PGA en godhjertet gerning ude af stand til at gå i detaljer til en der højst sandsynligt ikke ville forstå forskellen alligevel) er det ikke min ven... han har STOR forståelse for alt og har taget utrolig meget LSD.. for ja der ER stor forskel , men hvordan vil du forklare det til dine forældre? ville du ikke bare sige... det er lige som LSD....? hvilket jeg er SOMEWHAT enig med. selv om det er SÅ langt fra!

vil lige tilføje jeg slet ikke syntes det er ok, og skal lige snakke med ham hvis det er ham... men jeg ved det er fra et godt hjerte og slet ikke ment ondt. han har dog gjort det før, og det gik heller ikke godt, selv om det var meget garvede personer der blev tilbudt "et pift" men hvis du ikke ved hvad du tager PRÆCIS kan selv den mest hærdede blive ustabil. psyken SKAL være forberedt !

Medlem
Brugeravatar

og et er også tilladt at tænke selv.. som OP siger kan han jo godt se i bakspejlet det var dumt at gøre til at starte med!!!

stadig ikke ok... men.... jeg vil da hellere ha mit "stash" and bare fucke andre op.. det får man da ikke noget ud af!?
har selv kommet til at give en ketamin (sagde det var ketamin og forklarede om det.. men personen fattede åbenbart ikke helt hvad det indebar og jeg fik en kæmpe sviner af min xkæreste som åbenbart befandt sig med ham flere timer senere i en konstant opkastnings session (som jeg så havde glemt at sige jo var en mulighed for nogen)
men det var KUN venligt ment !
husk at nogen befinder sig i en kreds hvor det er normalt antaget at folk godt ved hvad der sker... stadig ikke ok.. men hvis du selv er fucked kan man jo godt blive distræt. forsvare bare at det ikke behøver være en dårlig intention !!!

Medlem
Brugeravatar

Jeg er helt enig, begge burde ha været mere ansvarlige også selv om de var påvirkede men jeg tror heller ikke næsespray-duden havde onde intentioner..

men det var ikke særlig kvikt af ham..

:peace: :wink:

Junior medlem
Brugeravatar

Hey Boys.

Jeg troede tråden var død så jeg har ikke været herinde og kigge..

Næsesprayen befandt sig i Silkeborg da jeg stiftede bekendtskab med den. Jeg skal ikke kunne sige om ejeren kom fra Aarhus, men det er jo tæt på :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]