Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 20:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Tag jer nu sammen lige som jeg synes tonen herinde var blevet pænere og jeg faktisk overvejede at lave en profil igen.
Så bliver det kastet op over en tilfældig gæst, som spørger om råd.
Hvis man ikke har noget fornuftigt at sige så lad da vær!!

Mvh

Yir!
Når katten er ude, danser musene på bordene.

-John Rooney.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Uanset hvad TS situation er, så er det hans eget ansvar at have billeten klar, når kontrolløren kommer forbi.

I er nogle sørgelige mennesker, når i ønsker, folk skal hoppe ud foran en bus, fordi man har en anden holdning end jer. Netop I giver stofbrugere et dårligt ry. Betal for jeres shit og få jer et arbejde. Først der bør i fylde jeres hoved med kemikalier.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Uanset hvad TS situation er, så er det hans eget ansvar at have billeten klar, når kontrolløren kommer forbi.

I er nogle sørgelige mennesker, når i ønsker, folk skal hoppe ud foran en bus, fordi man har en anden holdning end jer. Netop I giver stofbrugere et dårligt ry. Betal for jeres shit og få jer et arbejde. Først der bør i fylde jeres hoved med kemikalier.

Og det skal han så betale for.

Men din første kommentar om ts og kontanthjælp, var helt unødvendigt efter min mening.

-John Rooney.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Synes bare det burde være gratis at kører med offentligt transport lige meget hvad.

Gad vide hvad det egentlig koster at have et billeteringssystem kørende?

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Synes bare det burde være gratis at kører med offentligt transport lige meget hvad.

Gad vide hvad det egentlig koster at have et billeteringssystem kørende?

og så skal den resterende regning bare ligges på Skatten, for det bliver da helt sikkert nemt at få folk til at stemme for en skatte STIGNIG til det når vi ikke engang har råd til at betale for sundhedsvæsenet og udd. systemet..

bright..

Svar med citat  
Medlem

jeg ved ikke om det burde være gratis men jeg synes virkelig togpriserne er latterlig høje hvis det kan betale sig at få en til at køre 50 km for at hente en for at køre 50 km tilbage igen. jeg kan ikke forstå hvorfor at det skal være dyrere at tage toget end at tage en standart bil

Svar med citat  
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jeg er helt enig i, at det burde være meget billigere at tage offentlig transport..
Men faktum er, at det ikke er gratis, og at trådstarter tog chancen og blev busted.

Du ligger som du har redt, og du havde sluppet billigere hvis du bare havde betalt billetten.
Jeg ville nok bare have opgivet et falsk navn og cpr eller forsøgt mig med andre ninjatricks

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Du er et sørgeligt menneske at du har så travlt med at pege fingre af en sølle kontanthjælpsmodtager, hold da kæft hvor er du et sørgeligt menneske Billede

Svar med citat  
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Det er min overordnede vision, om vi så har krise eller ej. Men jo klart, hvis man ikke har nogen kollektivistisk tankegang, og kun tænker alle for sig. Kan jeg da sagtens følge dig.

Jeg læste engang om nogle beregninger på hvad det egentlig koster at have et billetsystem kørerende. Det er faktisk ikke så lidt igen. Alle de udgifter er man jo fri for. Og i forvejen betaler vi jo alligevel ret i skat til at have vej -og tognettet oppe og kører.

Svar med citat  
Medlem

Det er da klart man bliver lidt muggen, det er os skattebetalere der finansiere hans liv så han slipper for et job, også kan han ikke engang betale togbøder.

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Det er da klart man bliver lidt muggen, det er os skattebetalere der finansiere hans liv så han slipper for et job, også kan han ikke engang betale togbøder.

Fordi alle, der er på kontanthjælp, er det fordi de ikke gider arbejde og elsker at snyde systemet. Tag jer nu sammen.

Svar med citat  
Medlem

For ikke at kunne arbejde skal man da være lammet i minimum 40% af kroppen :D det er altid en mulighed at lave et eller andet. Alt andet er luksusproblemer.

Svar med citat  
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hvor mange % udgoer hjernen?

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Så vidt jeg kan se, er der ingen, som har sagt det. Problemet er, at han modtager kontanthjælp, ikke betaler for sin togrejse og tilsyneladende synes, at det er uretfærdigt, at han skal betale hans togafgift. Tænk hvis vi alle havde den indstilling.

Desuden er det bedrageri at opgive falsk navn eller cpr.

Svar med citat  
Medlem

Dunno, dem med under 20% hjerne kan vel bare gøre rent eller noget der ikke kræver hjerne.

Svar med citat  
Medlem

Jeg er et svin og dum at høre på men er bare træt af folk der tror depressioner og angst osv eller en smulle ondt i ryggen, tror at de kan leve af os andre mens de ser tv. Vi har squ alle problemer her i livet.

Svar med citat  
Insane psychedelia user!

Bare vent Mayne. Der kommer også en og spytter på dig når du ligger ned. Det skal du nok nå at opleve i løbet af dit liv.

hold da fast.........afstumpede holdninger er der nok af.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

@Krimse og mayne

I er da for dumme at høre på, i ved jo ikke engang hvordan hans situation er, om han er i stand til at find et arbejde eller arbejde i det hele taget, og hvis han endelig bare nasser, hvad har i så skide ondt i røven for? Fordi det er jeres penge? Hvad så med at have ondt i røven over de millioner og atter millioner der bliver sløset væk af skattepengene, til latterlige ting som kongehuset, politikere, kommuner, osv osv. Istedet sidder i og peger fingre af en eller anden stakkel der dårligt får penge til smør på brødet, man lever ligesom som en fattig bums på kontanthjælp, tror du de fleste har lyst til det? Og hvis de endelig har, behøver du så have ondt i røven over det, det er alligevel forsvindende lidt penge de bruger relativt..

Svar med citat  
Medlem

Hvis de ikke har lyst til det må de vel bare i gang? De kommer ikke videre af kontanthjælp, og jo længere de dovner den af jo sværere bliver det.. hvis det er pga ingen skolegang àt de ikke kan få arbejde så start på vuc, hvis det er pga der ikke er arbejde, så begynd på et eller andet i mellemtiden, hvis de har stående i papirerne at de hele tiden er i gang forstørres chancen for at nogen ansætter dem, hvorimod hvis folk ved de bare dovner den af til de lige får hvad de vil have så er det da klart at andre bliver ansat frem for dem.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Hvor mange % udgør hjernen?

Det er HUMOR :lol: (Skriver du på engelsk tastatur ?)

ANTIKRISTEN420 : Glemte du ikke at spytte på mig, da du svinede Krimse og mayne til :evil:

Citat:
Du er et sørgeligt menneske at du har så travlt med at pege fingre af en sølle kontanthjælpsmodtager

Så vi må ikke tale nedtalende om folk men du må gerne :wink:

Senest rettet af BrightShadowDK 30 jan 2014 03:37, rettet i alt 1 gang.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]