Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 feb 2014 10:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jun 2011 01:07
Indlæg: 3
Substans/er: Amfetamin og MDMA
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne:
1.5 g amfetamin og 0.5 g MDMA (krystaller)

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Kærestesorger, hvilket vel egentlig også er en lille sindslidelse

Triprapporten
Dette er første del af en triprapport. Jeg opdaterer med anden del, når den er renskrevet om et par dage. MDMA kommer ind i billedet i anden del.

C: ”10 nedaf ved Home på XXXgade, kan du klare det?”
C: ”Hallo, kan du det?”
D: ”Du har ikke skrevet eksakt adresse, som ALTID er kotume!”
C: ”Sorry. XXXgade 31”
D: ”10 minutter”
C: ”Ok”

10 minutter senere sidder jeg i en kassevogn med ”XXXX XXX (X'erne erstatter det som egentlig står på vognen af hensyn til dens anonymitet). Du ringer, vi bringer” stående på siden. Jeg stikker den venlige mand ved siden af 1000 kroner. Han tæller dem, og giver mig bagefter en pølsemandspose med 10 gram amfetamin. ”Ha’ en god aften” siger han. Jeg takker, og hopper ud af XXXXvognen.

Klokken er 18. Det er torsdag, og i går var dagen hvor det fik en ende mellem mig, og den pige der gav mig den første forelskelse i mit liv. Jeg er 24 år, og i dag er jeg sønderknust. Jeg har allerede drukket 1 flaske vin, og 3 øl, og det er kun en time siden jeg fik fri fra arbejde.

Jeg går ind i opgangen, og tager to trin af gangen på trapperne, låser døren op til min lejlighed, og sætter mig ind på mit værelse. Jeg åbner pølsemandsposen, og en forfærdelig lugt af kemikalier spreder sig med det samme i rummet. Almindelige folk ville væmmes ved lugten, men jeg er ikke almindelig. Jeg trækker på smilebåndet, for jeg ved at den intense lugt er et tegn på god kvalitet, som det altid er, når man bestiller ved XXXXmanden.

Jeg doserer ca. 0,5 gram amfetamin op i mit store og elegante vinglas. Det spreder sig som nyfalden sne spreder sig på vand ved frysepunktet på den lille slat rødvin som stadig er i glasset. Jeg fylder op med rødvin, og tager en vulgær slurk, som var det iskold vand på en dag med tømmermænd.

Jeg sætter Kashmir på. Jeg gør det fordi at det var det vi hørte, første gang vi kyssede. Jeg ruller en smøg, sætter mig i vindueskarmen og trækker røgen intenst og kraftigt ned i lungerne. Jeg tager endnu en absurd slurk af min rødvin, og endnu et dybt hiv af cigaretten til dessert. Jeg får myrekryb og vand i øjnene af de voldsomme hiv. Jeg ligger hovedet bagover, lukker øjnene og lader Kashmir føre mig tilbage til den dag, som det band, altid vil minde mig om. Med lukkede øjne tager jeg endnu et hiv af cigaretten. Jeg kan mærke at den er ved at brænde ned. Jeg kaster den ud af vinduet, og giver mig i kast med at rulle en ny. Mine fingre er blevet mærkbart koldere. De sveder. Jeg kører fingrene igennem mit hår, og fornemmer en fantastisk elektricitet, som giver mig kuldegysning. Amfetaminen er begyndt at finde vej ud i kroppen.

Jeg hopper ned fra vindueskarmen. Sluger resten af rødvinsglasset, og smider mig på sengen. Kashmir er blevet erstattet af Frank Ocean. Det er ingen tildfældighed, det ved jeg. Jeg stirre op i loftet. Jeg trækker vejret dybt. Mærker min brystkasse rejse sig. Det føles godt. Det er amfetaminen, som arbejder i min krop. Den gør mig liderlig. Jeg prøver at røre mig selv, men der er ingen reaktion i skridtet.

Jeg rejser mig op, sætter mig i kontorstolen og griber rødvinsflasken. Jeg smiler ved tanken om at mit rødvinsglas præsterer at indeholde en halv flaske rødvin, uden at det ser overfyldt ud. Jeg skænker den sidste halvdel af flasken op i glasset. Der er gået 40 minutter siden jeg indtog amfetaminen, og ved at den nu er ved være hvor den skal være, men jeg er ikke helt tilfreds. Jeg tager den lille pose, og drysser endnu et fint lille snelag ned i rødvinen, som straks absorberer det hvide pulver. Jeg lader vinen stå og trække imens jeg hælder en smule amfetamin ud på bordet. Det er fugtigt, og næsten umuligt at cutte op. Efter en ihærdig omgang med kreditkortet er det langt om længe blevet til en konsistens der gør det muligt at insuflere. Jeg kæler for stregen. Den skal helst være snorelige og pæn at se på. Så finder jeg min lille tobakskasse, åbner den, og tager røret fra den kuglepen, som nu tjener et syndigt job som snifferør. Jeg suger banen hårdt op i næsen, og læner mig bagover. Kemikalierne rammer straks smagsløgene, og jeg væmmes og glædes på en og samme tid. Jeg sipper en smule vin, og føler mig nu lysvågen.

Jeg knækker mine fingre. Det er som at høre en bulldozer køre hen over 1000 konservesdåser, og følelsen kan næsten måle sig med en orgasme. Frank Ocean er blevet for trist, stille og eftertænksom. Min hjerne har brug for fart, dansemusik, mennesker, alkohol og cigaretter. ”Det er torsdag” tænker jeg, og pakker en rygsæk med en flaske vin, en joint, mit amfetamin og mit kamera. Jeg klæder mig på, og går ud i natten, uden bekymringer for arbejdsdagen, som jeg rammer om 12 timer.

Fortsættelse følger på fredag d. 7/2-2014


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2014 15:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jul 2013 14:53
Indlæg: 74
Virkelig godt skrevet, nød at læse det :)

0,5 gram amfetamin lyder dog meget voldsomt i mine ører?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2014 22:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 dec 2013 13:11
Indlæg: 127
Geografisk sted: Nordjylland
Virkelig smukt skrevet nød den virkelig også:)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 feb 2014 22:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jun 2004 17:06
Indlæg: 830
Uuuuh en føljeton! :p

men jo et halvt gram på en gang er en potentielt uforsvarlig høj dosis. For at være på den sikre side bør man alvorlig talt altid tage en lav test-dosis før man propper narko i sig, også selvom man er vant til at købe fra den samme. Skulle det hetl usandsynlige være sket at du havde fået amfetamin der var f.eks. 50 eller 25 % rent ville det have været en meget ubehagelig oplevelse for dig . Det er jo i virkeligheden et meget stærkt stof, der kan mærkes ned i måske 20 mg doser - det siger sig selv at det er noget cuttet skidt hvis man kan drikke et halvt gram og oven i købet redosere lige bagefter (men sådan er det jo med alt amfetamin...). Intens lugt er i øvrigt ikke tegn på god kvalitet; rent amfetamin er lugtfrit.

Når alt det kedelige og bedrevidende er sagt er det en god, gennemarbejdet rapport. Hvs jeg sku' ønske mig noget var det lidt mere beskrivelse af rusen og ikke bare hvad du laver.

_________________
O Laziness, have pity on our long misery! O Laziness, mother of the arts and noble virtues, be thou the balm of human anguish!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2014 14:45 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Et halvt gram emma på en aften er også en noget sindssyg dose. Ikke at jeg ikke selv har gjort det, men det er noget så usundt, især i kombi med amfetamin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2014 15:32 
Offline
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 nov 2001 02:01
Indlæg: 2033
Kudos for rapportens personlige, essayistiske stil. Du kan skrive. Når det er sagt, vil jeg gerne gå lidt til dig, både i forhold til din måde at beskrive din sindstilstand på og de valg du træffer. Det kan selvfølgelig være, at du har tænkt dig at redegøre for noget af det i del to, og så kan vi jo tage probemstillingerne op igen.

Der går lige vel meget stofromantiker i den, når du med rødvinsflasken i hånden og jetsetpusheren i røret, kaster dig ud i denne noget tykke eskapisme. Klart nok, du er ked af det. Men den stiliserede, næsten filmiske situation, du skaber (i hvert fald i din rapport her), må næsten have været svær at føre ud i livet, altså for nem at gennemskue, selv for dig i situationen. Jeg fornemmer en selvbevidsthed om, at det hele er et setup, der gør det svært for mig at leve mig ind i din situation. Det gør det kun endnu sværere at forholde sig til de mængder stoffer, du vælger at fylde kroppen med. Det bør være selvklart at 1,5 gram amfetamin over to dage - selv hvis det er gadekvalitet - er alt, alt for meget. Om du kender til de neurotoksiske problemstillinger ved at blande MDMA og amfetamin ved jeg ikke, men lad os bare slå fast, at det er en rigtig dårlig idé. 500 mg. MDMA er desuden igen en fuldstændig unødvendig høj dose.

Hvis jeg trods alt bare var overbevist om, at du virkelig havde forvildet dig ud i den tabte kærligheds vildmark, ville jeg nok have forsøgt mig med en mere forsonende strategi. Men (og det kan jo bare være fordi jeg ikke sætter pris på din skrivestil) du fremstår for mig som en ung gut, der har set en mulighed for at gå Bukowski-amok og nu vil dele det med sine ligesindede internetvenner. Well... jeg siger: Læs op på de forskellige stoffer og deres virkninger, lær at bruge dem med omtankte, lær at deale med dine kærestesorger på en konstruktiv måde, riv dig fri af Bukowskisk stofromantik og ikke mindst: pas nu for helvede på dig selv!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2014 15:38 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Meget interessant triprapport, der gav mig lyst til at læse videre. Glæder mig til opfølgning :)

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 feb 2014 11:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2013 17:47
Indlæg: 84
Lækker rapport, kan virkelig godt lide dit sprog. Du skriver med sjæl, og endda uden det bliver prætentiøst. Muy bien.
Men ikke at følge op på en føljeton må være dødssynd #1 blandt forfattere. Kom så! Mr-MyCom, vi venter spændt på mere!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2014 00:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jun 2011 01:07
Indlæg: 3
Hej med jer!

Jeg har haft tonsvis af arbejde om ørene gennem hele ugen, så har desværre ikke haft ro til at få det sidste renskrevet. Jeg vil gerne levere kvalitet, så det lader vente på sig. Jeg LOVER dog at opdatere rapporten. Ha' en dejlig uge derude!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team