Sidste Emma fest i sommerhus - Hvad skal medbringes / arrangeres for at gøre det til en uforglemmelig tur?
Goddag allesammen!
Vi vil gerne holde en uforglemmelig emma tur og vil gå langt for at opnå dette, håber i kan hjælpe os mod dette mål.
Nu skal i høre hvorfor det skal være toppen af poppen!
En flok gutter og jeg skal have en hyggelig tur i sommerhus over en weekend, hvor der skal festes igennem med druk og godt humør første dag, og en god brander næste dag med emma tøsen.
Umiddelbart lyder det som en standard plan, men grunden til at det er en speciel brander er fordi mange af os vil til og sætte en længere distance mellem sig selv og stoffer, pga. familie, kæreste, skole eller andet,
og mange ser dette som "den sidste gang". Vil hurtigt sige at vi på ingen måder ser ned på stoffer eller ligende og at vi aldrig har fortrudt vores valg angående dem. We love it.
Derfor vil jeg gerne høre jeres meninger, erfaringer og idéer om hvordan vi kan gøre denne emma tur uforglemmelig.
Her er hvad jeg selv har overvejet:
-
Stroboskop(Nogen erfaringer med dette?)
- Glowsticks i forskellige former og farver
- Godt anlæg samt en god playlist
- Slikkepinde, tyggegummi og andet
- Fyrværkeri (Måske en dårlig idé)
- Skærm til sound visualizer
- Stærke farvede genstande (Kom med
idéer)
- Form for lys show
- Lava lampe(r)
- Svedbånd!
-
Blacklight-
Hoved massage Har endda overvejet at gå så langt at skaffe/købe en
Oculus rift Dev kombineret med denne
visualizer (Måske i mildere form).
...
Og til sidst, men ikke mindst, Emma.
BilledeIgen, har meget lidt idé om dette er i den gode ende, men det er jo også svært at bedømme før man prøver det.
Dette skal dog ikke forstås som om jeg har ingen erfaring med stoffet, hvilket jeg har.
Jeg har bare aldrig gået så meget op i hvad kvalitet produktet var. Det plejer at være en bekendt der har styr på det.
Men har fornemmelse for dette forum er det tætteste jeg kan komme på en ekspert mening, så derfor spørger jeg
Til sidst vil jeg gerne sige tak, fordi du har læst denne post igennem og håber at du vil hjælpe os med vores mission
Jeg er ganske ny på dette forum, så undskylder hvis jeg bryder nogen form for regler eller andet samt skrivefejl.