Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:21


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 244 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 30 okt 2013 18:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Hvis du er 190cm og vejer omkring de 100kg ville jeg anbefale dig at tage en noget højere dose - 150-160mg (Prøv at ram de 1,5-2mg/kg kropsvægt) Hvis du vil bruge det til en bytur så ville jeg måske starte med en 3 øl hvis man er nervøs for at fjerne nerverne, herefter ville jeg vente til der er gået en 2½ times tid og så begynde at drikke derefter så det er rart at komme ned på en lille alkohol skid.

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 okt 2013 02:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 apr 2010 15:10
Indlæg: 8
Super, mange tak for dit svar Puny_pete :-) Det er ikke fordi jeg skal drikke mig mod til at tage MDMA, ser det bare som et 'partydrug' hvor alkohol er involveret. Så tænker om jeg sagtens kan blande begge ting eller om MDMA'en er rigeligt for en nybegynder?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 okt 2013 02:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Super, mange tak for dit svar Puny_pete :-) Det er ikke fordi jeg skal drikke mig mod til at tage MDMA, ser det bare som et 'partydrug' hvor alkohol er involveret. Så tænker om jeg sagtens kan blande begge ting eller om MDMA'en er rigeligt for en nybegynder?


Jeg ville ikke blande dem. Alkohol dæmper MDMA'ens effekter betydeligt imo.

Ved heller ikke hvor sundt det er, da alkohol er vanddrivende, og på MDMA skal man i forvejen gerne drikke en del vand (en halv liter i timen).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 okt 2013 22:06 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Jeg synes, det er okay at have en lille skid på inden man tager mdma. Bare lad være at blive helt shitfaced. Det kommer du til at fortryde bagefter. Nogle få genstande inden og efter ser jeg intet problem i.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2013 22:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 nov 2013 22:09
Indlæg: 122
Hey drenge og piger :)

Jeg har nu taget tre MDMA ture, en oralt, to gennem næsen. Jeg ELSKER det come up, og peaket når jeg sniffer det men jeg ryger for hurtigt ned igen, og har så bare taget en ny bane de gange jeg har sniffet. Sidste gang sad jeg og sumpede helt vildt til sidst, efter at have suget mig igennen 500mg på en aften, jeg kan forstå på de foregående sider, at jeg har gravet for dybt i posen.

Mit spørgsmål er så:

Jeg vil til nytår gerne tage noget MDMA, og have en fed aften. Kan forstå det er bedst og tage 120mg (alt efter tolerance) oralt og efter en 2-3 timer redoserer med 60-100mg ca. Når denne redosering så er taget, nytter det ikke noget hverken at sluge eller sniffe mere, hvis man gerne vil have det skal vare lidt længere tid - Regner nemlig med at stofferne starter omkring middagsbordet, også er 7 timer ikke ret lang tid.

Kan jeg med fordel starte med noget coke i nogle timer, og derefter kører 120/60mg MDMA, eller vil det ødelægge min MDMA tur?

Håber min formulering er til at forstå, ellers så spørg endelig!

Forresten så KÆMPE ros til den her hjemmeside, jeg kan godt lide at vide hvad jeg propper i hovedet, og synes bestemt der er nogle kompetente mennesker herinde til at svare på det!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2013 22:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Det er en dårlig idé at tage coke. Og jeg tror heller ikke oral administration af MDMA fungerer skidegodt med en gang fed festmad. Desuden kan du jo heller ikke rigtig spise hvis du er blæst. Kan du ikke vente til efter maden engang? F.eks. kl 21 og så bare hyg dig ædru indtil da, evt. nyd en velkomstdrink og et par glas vin til maden? Så vil din MDMA virke i tidsrummet cs. 22-05. Pas på med at redosere da det kan tage lang tid før MDMA begynder at virke på fuld mave.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2013 23:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 nov 2013 22:09
Indlæg: 122
Når du siger det er en dårlig idé at tage coke, mener du så i al almindelighed, eller inden en MDMA rus, og det derved vil ødelægge magien ved det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 nov 2013 14:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2007 17:21
Indlæg: 1789
Geografisk sted: sydschlaraffenland
Hun mener inden eller i forbindelse med MDMA :)

Grunden til dette er at begge stoffer udøver deres effekt på mange af de samme receptorer i hjernen.
Kokain slører desuden virkningen af MDMA synes jeg..

_________________
Alice skrev:
Desuden er kviksølv ikke så slemt. Folk der var børn i 70'erne stod med det i hænderne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 nov 2013 15:25 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
jeg synes jeg blev mere blæst af 180mg mdma alene end 350mg oven på coke

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 nov 2013 09:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 nov 2013 09:06
Indlæg: 5
Jeg oplever en Trykken i hovedet efter at have taget MDAMA, er det normalt ? og hvorbår går det væk ? Har ingen andre bivirkninger. Der er gået 6 dage nu siden jeg tog det. Er desperat efter svar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 nov 2013 11:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jun 2004 17:06
Indlæg: 830
hvor meget tog du? kan du uddybe lidt om hvad du mener med trykken? har du hovedpine også? har det været konstant siden du tog det?

_________________
O Laziness, have pity on our long misery! O Laziness, mother of the arts and noble virtues, be thou the balm of human anguish!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 nov 2013 19:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 nov 2013 09:06
Indlæg: 5
Jeg tog ca 300mg måske mindre. Har ikke haft hovedpine, eller været specielt nede. Bare denne her trykken i skalpen. Det er nu 6 dage siden jeg tog det. Sidste gang jeg tog det var for ca 2 mdr siden. Jeg er ret bekymret for denne trykken som ikke lader til at aftage. Håber i kan hjælpe med hvad det kunne være og om i har oplevet ligende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 nov 2013 09:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Serotonin virker sammentrækkende på blodkar i kraniet. Hvis du har "for lidt" pga. MDMA kan disse blodkar være udvidet. Men dette ville for de fleste føles som hovedpine. Jeg har dog ikke hørt om at det sker i praksis og i princippet kan det være hvad som helst. Du bør opsøge din læge hvis det bliver ved for at få afklaret hvad det er.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jan 2014 00:26 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2014 02:11
Indlæg: 15
Serotonin virker sammentrækkende på blodkar i kraniet. Hvis du har "for lidt" pga. MDMA kan disse blodkar være udvidet. Men dette ville for de fleste føles som hovedpine. Jeg har dog ikke hørt om at det sker i praksis og i princippet kan det være hvad som helst. Du bør opsøge din læge hvis det bliver ved for at få afklaret hvad det er.


Rart at se MDMA virker for jer :-) Jeg prøvede rimeligt stærke piller et par gange, og der skete intet. Det var piller fra en anderkendt leverandør. Gik så igang med at google. Og, da jeg får en mild dosis antidepressiver, så blokerer de for MDMA´en. Bare så I ved det :-)

_________________
Ingen af de begivenheder og stoffer jeg omtaler er virkelige. Hvis man ikke må fantasere på dette plejehjem, hvor så?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2014 23:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 nov 2006 15:55
Indlæg: 13
Hej folkens..
Tænkte jeg lige ville smide et lille spørgsmål der har gået mig på de sidste par dage.

Nu har jeg de sidste par dage taget lidt MDMA, da jeg synes det efterhånden var lang tid siden. (Og med lang tid mener jeg 5-6 måneder).
Det virkede OKAY første gang, men anden gang kunne jeg Næsten ikke mårke noget. Man kunne selvføælgelig mærke man var påvirket, men ikke på samme måde jeg jeg har prøvet før.

For et halvt års tid siden fik jeg noget MDMA af en anden kilde, og dette var utroligt underledes end det jeg har nu.
For lige at prøve at beskrive lidt facts, må jeg hellere se om ikke jeg kan få det mest mærkværdige med.

Den første portion Emma gav følgende virkning(Indtaget som bombe - Lidt brune - hvide krystaller):
- Når først det slog, slog det med et BRAG - og man begyndte at se dobbelt. (Synsbesvær - Meget intenst)
- Høj forøgelse af kropstemperaturen - Smed simpelthen overtøjet.
- Sindssyg eufori. Svævede i hele kroppen.
- En Stærk følelse af ren kærlighed.
- Glat overgang ved come-down.
+ Jeg kunne tage dette 3-4 dage i streg uden at det mistede ret meget af effekten grundet tolerance. (Og så med et par ugers pause efterfulgt)

Den anden portion Emma gav følgende virkning(Indtaget som bombe - Hovedsageligt "brunt sukker" farve):
- Synsbesvær, men stadig ikke noget dobbelthed - mere en generel besværlighed med at fokusere.
- SLET ikke samme eufori.
- En lille smule empatisk, men ikke Nær samme som ovenstående, og heller ikke den samme kærlighedsfølelse.
- Rolig come-down, men lidt hovedpine og træthed. (Meget normalt)
+ Anden gang jeg tog det var der ikke ret meget virkning.

Spørgsmålet lyder så:
Er det udelukkende renheden og indholdet af rent MDMA der udgør intensiteten, eller er der andre faktorer der spiller ind?
Nogle steder online bliver forskellige MDMA varianter beskrevet som:
Den gode MDMA alle var vilde med i 90'erne. Stærk eufori og intenst come-up/kick.
Andre beskriver MDMA varianter der igennem deres syntese på en eller anden måde har været behandlet med "Platinum", som skulle være vigtigt i "RIGTIG" MDMA.
Dette "Platinum" skulle være halv-svært at opstøve, men ikke umuligt åbenbart.
Kan det på den ene eller anden måde være, at jeg for 6 måneder siden fik fat i en af de hersens "særlige" synteser, og derfor ikke har haft samme påvirkning?
Det skal siges at setting var præcis det samme ved begge forhold, samt min tolerance har været i bund begge gange.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2014 07:19 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
det kan helt sikkert have noget med kvaliteten på dit mdma at gøre. men tror sgu den manglende effekt kommer mest fra at du har tømt din hjerne fra serotonin. husk at holde dine pauser! ellers brænder du din hjerne af og mister magien ved mdma

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 feb 2014 12:53 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Få et EZ-kit og test det.

Hvis du kun har ventet et par uger inden tur nummer to, så har du nok stadig haft tolerance/ikke nok serotonin at tage af fra hjernen, til at give dig samme fornemmelse som første tur, samt at dit MDMA formentlig har været dårligere kvalitet.

Kend dit stof og kend dig selv, lad der gå gerne to måneder mellem hver MDMA tur.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 feb 2014 16:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 nov 2006 15:55
Indlæg: 13
Hej folkens..


Nu har jeg de sidste par dage taget lidt MDMA, da jeg synes det efterhånden var lang tid siden. (Og med lang tid mener jeg 5-6 måneder).

For et halvt års tid siden fik jeg noget MDMA af en anden kilde, og dette var utroligt underledes end det jeg har nu.


Få et EZ-kit og test det.

Hvis du kun har ventet et par uger inden tur nummer to, så har du nok stadig haft tolerance/ikke nok serotonin at tage af fra hjernen, til at give dig samme fornemmelse som første tur, samt at dit MDMA formentlig har været dårligere kvalitet.

Kend dit stof og kend dig selv, lad der gå gerne to måneder mellem hver MDMA tur.



det kan helt sikkert have noget med kvaliteten på dit mdma at gøre. men tror sgu den manglende effekt kommer mest fra at du har tømt din hjerne fra serotonin. husk at holde dine pauser! ellers brænder du din hjerne af og mister magien ved mdma



;)

Har været så heldig at få mig en lille smagsprøve fra en anden person, så når vi når weekenden skal der liges prøves igen. Da er det så 2 uger siden sidst, og dette produkt er betydeligt anderledes i både duft og farve. Vi satser bare på det var en dårlig batch vi havde med at gøre sidst. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2014 23:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 mar 2014 23:21
Indlæg: 2
hey allesammen jeg er en dreng på 16, mig og min veninde og ven har besluttet os for at prøve MDMA for første gang, men mig og min ven har læst meget om stoffet mens vores veninde bare er ligeglad, og ikke gider læse om det, og samtidig med hun ikke gider læse om det er hun blevet enig med sig selv om at drik sig pisse stiv før hun tager det, (vi tager det til en fest) mens mig og min ven havde tænkt os at holde os fra alkoholen og bare nyde trippet, men vi tænker på at tage 100 milligram i en jointpapir bombe :D :D

så kommer spørgesmålene

-hvordan får vi hende overbevist om ikke at drikke før hun tager det

-hvad ville i sige var en god dosis på sit første trip

-og vad er bedst at lave bomber med jointpapir eller toiletpapir

håber i kan hjælpe

MVH ham der klæder sig til at tage MDMA 8)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2014 00:01 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2007 19:26
Indlæg: 1888
Først og frememst så er 16 år en tidlig og skødesløs alder at æde MDMA i. Når det så er sagt, lyder det fornuftigt i sætter jer ind i tingene og det skal i have ros for.

1. Dit første spørgsmål er meget svært at svare på når man ikke kender personen, jeg havde personligt slet ikke givet hende noget. Jeg har mange gange nægtet stive mennesker narko, og gør det gerne igen hvis jeg ikke finder situationen forsvarlig. Så kan hun tude og skrige ligeså meget som 16-årige piger kan, jeg havde ikke givet hende noget.

2. Det kommer meget an på renheden af jeres MDMA, umiddelbart lyder 100mg i en bombe rimelig fornuftigt, har det været en smule urent kan i supplere med en dosering mere.

3. Det er ligegyldigt, jeg finder det nemmest i et jointpapir hvis jeg ikke har gelatinekapsler.

Pas nu på med at få for meget smag for MDMA i en så tidlig alder, rusen er yderst behagelig og man vil meget gerne opleve rusen igen, men så er det her i må være fornuftige og bevise i er mere modne end jeres ligealderet.

Mvh, ham den sure :wink:

_________________
Onemore skrev:
alle jer der er blevet hjernevasket til og leve lov og regler i kommer bare og får en kugle !!
Min adresse
6990 ulfborg
Ullsgade 4a


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 244 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team