Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 15:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
så det nytter altså overhovedet ikke noget det her ?
Hvis ikke hvad skal der så til?

IMO. er den eneste måde at få legaliseret og reguleret cannabis en rigtig 'DONG style' medie kampagne..

Jæh!
Vi mangler de gamle hippier, der nu går i jakkesæt, til at råbe højt og få skabt meget meget mere dabat i medierne:D

-John Rooney.

Junior medlem
Brugeravatar

Hvor mange underskifter skal der så til før cannabis bliver lovligt? Eller hvad er meningen med disse fjollede online underskift indsamlinger? :sucks:

Hæng mig ikke op det, men hvis du kan anskaffe 20000 underskrifter, så kan dit forslag tages op officielt.

Og hvis du kan skaffe over 200.000 underskrifter samt lave demo foran borgen, ja så er magthaverne stadig fuldstændig ligeglade.

Tja, velkommen til Danmark.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
jo men når man kigger på nogle af de måder canada og usa giver recepter til weed på er det jo langt fra kun cbd, der er det udvalgte strains de går hjem og ryger (hvor rigtig nok ja nogle af dem er udvalgt pga deres højere cbd indhold) , jeg taler som sagt ikke kun om en behandslinsmetode som at spise cbd holdig olie, men om dem der nu er og tages i brug.

medicinsk cannabis går jeg ikke ud fra kun er olie til kræftpatienter :)

hva er det man får ud af at ryge det som man ikke får ud af at spise det, udover smadrede lunger?

hvis man kun indtager cannabis for medicinens skyld og man så ryger det, så er man da en retard uden lige, eller osse så prøver man at forsvare sit forbrug af cannabis med at det er "medicin"

der er masser af produkter som man ikke bliver påvirket af og man ikke pøves at ryge, så tror næppe at nogle folk bliver tvunget til at ryge stærk thc skunk medicinsk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Crime@
Hvorfor er man "en retard uden lige", hvis man vælger at ryge cannabis, fremfor at indtage det på anden måde?
Tror du ikke patienter ryger cannabissen i feks Californien?

-John Rooney.

Junior medlem
Brugeravatar

jo men når man kigger på nogle af de måder canada og usa giver recepter til weed på er det jo langt fra kun cbd, der er det udvalgte strains de går hjem og ryger (hvor rigtig nok ja nogle af dem er udvalgt pga deres højere cbd indhold) , jeg taler som sagt ikke kun om en behandslinsmetode som at spise cbd holdig olie, men om dem der nu er og tages i brug.

medicinsk cannabis går jeg ikke ud fra kun er olie til kræftpatienter :)

hva er det man får ud af at ryge det som man ikke fåro ud af at spise det, udover smadrede lunger?

hvis man kun indtager cannabis for medicinens skyld og man så ryger det, så er man da en retard uden lige, eller osse så prøver man at forsvare sit forbrug af cannabis med at det er "medicin"

der er masser af produkter som man ikke bliver påvirket af og man ikke pøves at ryge, så tror næppe at nogle folk bliver tvunget til at ryge stærk thc skunk medicinsk

Hvad man får ud at ryge det, som man ikke får ud af at spise det? Tja, godt spørgsmål - I'll give it a shot.

Jeg ved ikke om du har prøvet at ryge hash, men efter min mening så er virkningen forstærket når du ryger det i modsætning til at spise det. Det er et double edged sword hvor begge sidder er positive: Det har en medicinsk virkning samt en euforiserende effekt. Det ville ikke undre mig hvis nogle patienter røg cannabis både for den helbredende virkning og russet.

Det er virkeligt bare et whatever-works-for-you scenario. Vores kroppe er forskellige, så jeg går ud fra at rygning virker bedst for nogle, og oral indtagelse virker bedst for andre. Vaporizing burde også gøre jobbet, og det er dine lunger mere eller mindre upåvirket af.

Forresten, er den medicinske virkning nedsat hvis man indtager det oralt istedet for at ryge det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er også andre måder at anvende cannabis medicinsk. Der er nogen som bruger det på huden, som creme, eller bare smører olien på huden. Der er også nogen som bruger juice'ing, hvor de drikker de drikker juice lavet af de friske skud, og trimblade. Der er ingen påvirkning når man anvender på de måder.

At sige at virkningen af rygning er forstærket, i forhold til at spise det, er ikke korrekt.

Junior medlem
Brugeravatar

At sige at virkningen af rygning er forstærket, i forhold til at spise det, er ikke korrekt.

I medicin eller rekreation? Jeg kan sagtens tro på det i medicin, men som euforiserende stof, så ud fra egen erfaring så, er effekten mere intens når du ryger det. Jeg går ud fra, at du mener i medicin, fordi ellers ville der ikke være nogen pointe i at ryge det overhovedet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

I medicin eller rekreation? Jeg kan sagtens tro på det i medicin, men som euforiserende stof, så ud fra egen erfaring så, er effekten mere intens når du ryger det. Jeg går ud fra, at du mener i medicin, fordi ellers ville der ikke være nogen pointe i at ryge det overhovedet.

Nej, jeg mener når man bruger det for rusens skyld. Når du spiser thc bliver det omdannet til 11 hydroxy THC, som giver en betydelig mere psykedelisk effekt.
https://www.google.com/search?q=11+hydr ... ox&ie=&oe=

Junior medlem
Brugeravatar

Nej, jeg mener når man bruger det for rusens skyld. Når du spiser thc bliver det omdannet til 11 hydroxy THC, som giver en betydelig mere psykedelisk effekt.
https://www.google.com/search?q=11+hydr ... ox&ie=&oe=

Meget muligt, er bare skeptisk siden jeg ikke har oplevet det endnu.

Medlem
Brugeravatar

Nu skal jeg nok lige klargøre tingene lidt for jer gutter :D

Cannabis virker forskelligt på os alle sammen. Der er også forskellig virkning alt efter hvilken slags urt det er, hvordan du indtager/ryger det, hvordan du har det osv osv. Så at sige at cannabis altid giver en stærkere rus når du spiser det vil altid være noget vrøvl. Når det så er sagt kan du uden tvivl opnå en langt hæftigere rus ved at indtage det oralt, end nogen anden måde. Men personligt bliver jeg mere skæv hvis jeg ryger et halvt gram, frem for hvis jeg spiser et halvt gram i en kage, men som sagt det er forskelligt fra person til person.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så at sige at cannabis altid giver en stærkere rus når du spiser det vil altid være noget vrøvl. Når det så er sagt kan du uden tvivl opnå en langt hæftigere rus ved at indtage det oralt, end nogen anden måde.

Er det at klargøre tingene for os gutter :lol:
Du er lige så logisk som et føl i en hønsegård!

Man kan blive MINDST lige så påvirket af at spise cannabis, som at ryge det.
For mig handler det om en helhedsoplevelse, hvor det at ryge det, er det rigtige for mig.

-John Rooney.

Junior medlem
Brugeravatar

Cannabis virker forskelligt på os alle sammen. Der er også forskellig virkning alt efter hvilken slags urt det er, hvordan du indtager/ryger det, hvordan du har det osv osv. Så at sige at cannabis altid giver en stærkere rus når du spiser det vil altid være noget vrøvl. Når det så er sagt kan du uden tvivl opnå en langt hæftigere rus ved at indtage det oralt, end nogen anden måde. Men personligt bliver jeg mere skæv hvis jeg ryger et halvt gram, frem for hvis jeg spiser et halvt gram i en kage, men som sagt det er forskelligt fra person til person.

Også mere eller mindre min mening. Måske skulle jeg bare lægge internettet fra mig i et par dage indtil jeg kan tænke klart igen (sygdom).

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg oplever også at cannabis føles LANGT mere som et ægte trip når man æder det, contra ryger det. Især hvis man æder nok.

Personligt kan jeg også bedst lide at ryge det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, det er rigtigt!
Man tripper mere, når det bliver spist og det sniger i langt højere grad :D

-John Rooney.

Medlem
Brugeravatar

Så at sige at cannabis altid giver en stærkere rus når du spiser det vil altid være noget vrøvl. Når det så er sagt kan du uden tvivl opnå en langt hæftigere rus ved at indtage det oralt, end nogen anden måde.

Er det at klargøre tingene for os gutter :lol:
Du er lige så logisk som et føl i en hønsegård!

Man kan blive MINDST lige så påvirket af at spise cannabis, som at ryge det.
For mig handler det om en helhedsoplevelse, hvor det at ryge det, er det rigtige for mig.

Wow..

Seriøst georg læs lige de 2 indlæg igennem en gang til og fortæl mig er du helt fra den?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du skriver det er noget vrøvl at det at spise cannabis kan give den største rus.
Efter den sætning, skriver du at man uden tvivl kan opnå en langt kraftigere rus, ved at indtage det oralt.

At indtage noget oralt, er bla at spise noget.
Betyder oralt noget andet i dit hoved da?

-John Rooney.

Junior medlem
Brugeravatar

Du skriver det er noget vrøvl at det at spise cannabis kan give den største rus.
Efter den sætning, skriver du at man uden tvivl kan opnå en langt kraftigere rus, ved at indtage det oralt.

At indtage noget oralt, er bla at spise noget.
Betyder oralt noget andet i dit hoved da?

Nej, nej. Han sagde, at det er noget vrøvl, at indtage cannabis oralt altid vil give den største rus. Ikke at det ikke kan.

Medlem
Brugeravatar

Okay jeg skære det ud i mixerbakker så din bondehjerne også kan følge med.....

Det jeg skrev var at indtage det oralt ikke nødvendigvis giver dig en kræftigere rus, end hvis du ryger det, det er forskelligt fra person til person. Foreksempel bliver jeg mere skæv af at ryge et halvt gram, end at indtage et halvt gram oralt som jeg skrev før, men nogen ville måske blive mere skæv af at indtage det oralt.
Det jeg så skrev i sætningen efter, er at alle vil kunne opnå den kræftigste rus ved at indtage det oralt, frem for noget andet, fordi det er så lang tid om at virke og det virker på en anden måde i hele kroppen agtig. Foreksempel hvis du nu indtog en meget stor mængde hash oralt, ville du blive meget mere skæv end du ville være i stand til at blive, ved at ryge det.

Forstår du nu? Dygtig, videre til hjemkundskab.....

Senest rettet af Anarkisten420 12 feb 2014 00:59, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Okay jeg skære det ud i mixerbakker så din bondehjerne også kan følge med.....

Det jeg skrev var at indtage det oralt ikke nødvendigvis giver dig en kræftigere rus, end hvis du ryger det, det er forskelligt fra person til person. Foreksempel bliver jeg mere skæv af at ryge et halvt gram, end at indtage det oralt som jeg skrev før, men nogen ville måske blive mere skæv af at indtage det oralt.
Det jeg så skrev i sætningen efter, er at alle vil kunne opnå den kræftigste rus ved at indtage det oralt, frem for noget andet, fordi det er så lang tid om at virke og det virker på en anden måde i hele kroppen agtig. Foreksempel hvis du nu indtog en meget stor mængde hash oralt, ville du blive meget mere skæv end du ville være i stand til at blive, ved at ryge det.

Forstår du nu? Dygtig, videre til hjemkundskab.....

Hjemkundskab eller ej, den her kan du ikke sno dig ud af :lol:
Prøv at tænk før du poster, ellers så bare stik piben ind, hvis du ikke har noget fornuftigt at bidrage med.

-John Rooney.

Medlem
Brugeravatar

Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]