Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 20 mar 2014 12:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 mar 2014 10:26
Indlæg: 6
Hey gutter.

Jeg er for 17 dage siden stoppet med at fyre fede, efter et 3 års misbrug. ( jeg er 20 )
Det gik superfint, indtil onsdag sidste uge, hvor jeg en eftermiddag fik et angst anfald, og haft det rigtigt skidt siden. Dog er det gået lille smule op ad bakke, de seneste 2-3 dage.

Efter angstanfaldet, blev jeg paranoid og mega depri. Jeg har ligget i min seng det meste af tiden siden da. ( 8 dage nu )
Alt virker stort og virkelighedsfjernt. Jeg er blevet rigtigt overfølesom over for lyde og lys. Jeg er generelt bare rigtigt bange, hele tiden.
Jeg har været til lægen og fået nogle piller der hedder lyrica, der gør dagen lidt mere overskueligt. Jeg tog også et lille besøg på misbrugscenter, som sagde at det var normalt efter så langt et misbrug, og jeg kunne først få hjælp om 14 dage (pisse latterligt).
Jeg tror ærligt talt ikke jeg havde levet til at skrive det her, hvis min kæreste ikke havde passet mig den seneste uge. Min mor kommer og passer mig i dag (Jeg er 20, det lidt latterligt), så jeg syntes selv jeg har noget af en "krise"

Jeg ville egentlilg bare høre om der er andre der har oplevet det samme som jeg går igennem?

Er der nogle derude der er stoppet efter nogle gode års hashmisbrug, som kan fortælle mig deres historie? Det ville jeg sætte pris på. Jeg syntes ikke der er meget hjælp der ude. Går man til lægen får man smidt piller i hoved, går man til misbrugscenter bliver sat til side. Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2014 13:02 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 jun 2010 17:13
Indlæg: 2690
Geografisk sted: over stok og sten
stop med at æde de piller....
du skal ud af det værelse - have noget sollys på din hud, god sund mad, og motion.
Der er ikke noget at være bange for tværtigmod, din hjerne er ved at vågne op efter mange års misbrug nyd det og nyd at du tænker mere hurtigt.
lad dig ikke isolere af angst, jeg har også angst men det sidste der hjælper på det er piller..... og isolation.

sikke en lorte læge du har.

det er vist "normalt" at folk bliver små depressive efter et brat stop men det bliver somregel hurtigt bedre igen, så lad dig nu ikke skræmme fuldkommen af den modvind der lige blæste op - på hesten igen som man siger.

og flot du stopper :) thumps up og stærkt gjort.

_________________
Because Im a faggot alright
Skal du have et gok i nøden din skidespræller ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2014 13:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 aug 2013 14:29
Indlæg: 4
God bedring! Lav evt. en lille liste med ting du sætter pris på.
Blandt andet du har nogle dejlige folk omkring det. Det har hjulpet for mig.

Stopper med at ryge på tirsdag..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2014 13:15 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 okt 2011 20:34
Indlæg: 26
Jeg har selv prøvet en del af hvad du blot kalder angst anfald men som jeg selv hellere ville betegne som en kort psykotisk tilstand som er meget præget af angst og paranoide tanker og som efterfølgende kan give én en seriøs nedtur på da man undrer sig meget over om noget af det der blev tænkt virkelig også havde hold på sig eller om det bare var tankespind (der opstår en tvivl).

Det bedste råd jeg nok kan og gerne vil give dig; er at prøve på at !!!!tænke positivt!!!! og være opmærksom på at, når det sker så går det "hurtigt" over (mine anfald varer ca 30m-1t når det er) og samtidig få indarbejdet nogle mere eller mindre faste rutiner så dagene ikke falder helt fra hinanden. Stå op på et fast tidspunkt, alt i forhold til arbejde, skole eller aftaler man nu har og så også komme ordenlig tid i seng dagen forinden.
Desuden så har mæthed (om du holder sulten godt nok for døren) også noget at sige, evt. drikke rigeligt med væske (vand eller saft).

Det med faste rutiner får din hverdag til at hænge bedre sammen og kan give dig mere ro på i forhold til alt for meget u-orden i hovedet og i sidste ende resultere i at du får færrer eller "mindre" anfald end før. De andre ting jeg også har nævnt supplerer det hele ganske fint samtidig :)

Medicinen er selvfølgelig en hjælp og Lyrica som du har fået af din læge er ifølge "produkt beskrivelsen" angst-dæmpende, så det er formentlig ikke nogen skade til. Men der er nok desværre ikke meget hjælp at hente fra nogle offentlige instanser - man kan dog kun håbe det bedste for dig. Jeg har bare desværre ikke selv været særlig heldig med at få hjælp til mit.

Op med humøret :) det går alligevel altsammen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2014 13:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 mar 2014 10:26
Indlæg: 6
Wauw, allerede mange gode kommentar. Tusinde tak gutter.
Mit første anfald varede i 4-5 timer, som var en ubeskrivelig smerte da 10 min føles som en evighed. Der fik jeg os min største nedtur, sov 2 dage i træk.
De efterfølgende varede cirka 30m-1t, som sagt.
Min paranoia består mest af at jeg er bange for at blive sindsyg. Jeg ser ting og høre lyde ( Heldigvis virkelige ting og lyde ), men jeg er bange for at det mig der forstiller mig det, så jeg gør alt for at finde ud af at det er virkelighed, som det heldigvis har været indtil videre.
Jeg har spist meget sundt, og kun drikket vand. Jeg prøver at bevæge mig ud og løbe, tak man.
Mit første angstanfald blev btw udløst efter 2 kopper kaffe? Kan det have en samhæng?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2014 13:45 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 okt 2011 20:34
Indlæg: 26
Wauw, allerede mange gode kommentar. Tusinde tak gutter.
Mit første anfald varede i 4-5 timer, som var en ubeskrivelig smerte da 10 min føles som en evighed. Der fik jeg os min største nedtur, sov 2 dage i træk.
De efterfølgende varede cirka 30m-1t, som sagt.
Min paranoia består mest af at jeg er bange for at blive sindsyg. Jeg ser ting og høre lyde ( Heldigvis virkelige ting og lyde ), men jeg er bange for at det mig der forstiller mig det, så jeg gør alt for at finde ud af at det er virkelighed, som det heldigvis har været indtil videre.
Jeg har spist meget sundt, og kun drikket vand. Jeg prøver at bevæge mig ud og løbe, tak man.
Mit første angstanfald blev btw udløst efter 2 kopper kaffe? Kan det have en samhæng?


Det eneste jeg kan sige er, at du er på den rigtige vej og at det rimeligt sikkert bliver bedre for hver dag der går :)

Det med at du afkræfter din tvivl er fint at du gør og også vigtigt - selvom det måske virker "åndsvagt". Du vil ellers sidde tilbage med en nagende tvivl og den derfra vil vokse sig større og større for til sidst at være så stor at du sikkert går i selvsving for at sige det lidt humoristisk :) ( ved godt det er alvor det her ).

Kaffe kan meget vel også have noget med det at gøre fordi det gør en mere "edgy" - sådan er det i hvert fald for mig selv og jeg har derfor i den første periode efter jeg selv holdt op, afholdt jeg mig selv fra at drikke ret meget kaffe. Eller hvis det endelig var, så i det mindste holde mig til små mængder (max. 1-2 kopper om dagen).

Jeg er rimelig overbevist om at det nok skal komme til at gå dig bedre. Giv det lidt tid og tro på fremtiden!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2014 15:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 nov 2013 22:09
Indlæg: 122
Hæng i kammerat, starten er altid det værste. Nogle reagerer altid voldsommere end andre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2014 16:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2005 19:15
Indlæg: 1331
Geografisk sted: Neogen
Da jeg stoppede med at ryge efter 3 år, hvor det sidste år var intens bong slamming, var det også mærkeligt at få osteklokken taget af hovedet. Efter 3 måneder med depression valgte jeg så at selv medicinere mig med fantasy, da det gjorde skole og hverdag meget lettere, i et socialt aspekt. Så jeg erstattede det ene misbrug med det andet. Så jeg vil også råde dig til at droppe din medicin.

Tag ned og meld dig ind i et trænings center. Det bedste boost til din dag er en hård omgang træning og et varmt bad inden dagens udfordringer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2014 18:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 dec 2013 17:38
Indlæg: 82
Da jeg stoppede med at ryge efter 3 år, hvor det sidste år var intens bong slamming, var det også mærkeligt at få osteklokken taget af hovedet. Efter 3 måneder med depression valgte jeg så at selv medicinere mig med fantasy, da det gjorde skole og hverdag meget lettere, i et socialt aspekt. Så jeg erstattede det ene misbrug med det andet. Så jeg vil også råde dig til at droppe din medicin.

Tag ned og meld dig ind i et trænings center. Det bedste boost til din dag er en hård omgang træning og et varmt bad inden dagens udfordringer.


Tager jeg helt fejl, eller er fantasy også det andre kalder GHB?? Hvis det er korrekt, så lyder det ret hardcore... Det må virkelige give nogle absurde bivirkninger ved dagligt indtag, eller er jeg helt gal på den??

Til Ts...
Jeg vil tilslutte mig de øvrige kommentarer om, at du skal smide de piller langt væk! Din krop er ved at restituere, og din "hjerne" skal til at vende sig til, ikke at få en stor daglig dosis af cannabis. Det er selvfølgelig en stor omvæltning, der kan give fysiske og ikke mindst psykiske abstinenser, i form af deprisive tanker/følelser.
Og det bedste du kan gøre i den givende situation, er at tage en kold tyrker, spise sundt og dyrke motion. (medmindre du bliver meget selvdestruktiv, eller har selvmordstanker)

Du skal huske på at dine følelser, har været mere eller mindre lukket ned i din misbrugsperiode. Og det kan derfor være ret skræmmende, pludselig at føle igen... Men tag det helt roligt, det går over med tiden. Nyd i stedet din opvågenhed, og få bearbejdet de indestængte følelser som nærer dig.

Håber du kommer igennem det, og held og lykke.

:peace:

_________________
"Make the most of the Indian hemp seed, and sow it everywhere!" - George Washington


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2014 20:33 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2013 17:47
Indlæg: 84
Jeg har det præcis som dig da jeg stoppede. De sidste fem dage op til, og dagene efter jeg stoppede (det er 2 år siden nu) er det værste jeg nogensinde har prøvet. Men det gik over. Lige nu skal du tage den med ro, og når du mere klar igen, så sørg for guds skyld for at se venner og være aktiv. Jeg var deprimeret 6 måneder efter, fordi jeg ikke lavede andet end at glo tv.
Men lige nu skal du tage det som det kommer.
Flot du har taget beslutningen, og held og lykke!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2014 20:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2007 22:56
Indlæg: 867
Da jeg stoppede med at ryge efter 3 år, hvor det sidste år var intens bong slamming, var det også mærkeligt at få osteklokken taget af hovedet. Efter 3 måneder med depression valgte jeg så at selv medicinere mig med fantasy, da det gjorde skole og hverdag meget lettere, i et socialt aspekt. Så jeg erstattede det ene misbrug med det andet. Så jeg vil også råde dig til at droppe din medicin.

Tag ned og meld dig ind i et trænings center. Det bedste boost til din dag er en hård omgang træning og et varmt bad inden dagens udfordringer.


Tager jeg helt fejl, eller er fantasy også det andre kalder GHB?? Hvis det er korrekt, så lyder det ret hardcore... Det må virkelige give nogle absurde bivirkninger ved dagligt indtag, eller er jeg helt gal på den??
:

Jep. GHB = Fantasy(slang). Og jo, store indtag dagligt i lang tid, kan give ret grimme bivirkninger..

_________________
lolton


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2014 23:26 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Jeg har selv prøvet en del af hvad du blot kalder angst anfald men som jeg selv hellere ville betegne som en kort psykotisk tilstand som er meget præget af angst og paranoide tanker og som efterfølgende kan give én en seriøs nedtur på da man undrer sig meget over om noget af det der blev tænkt virkelig også havde hold på sig eller om det bare var tankespind (der opstår en tvivl)..

Jeg synes virkelig ikke det lyder psykotisk, og jeg synes slet ikke du skal tænke på ovenstående eller give det yderligere opmærksomhed (den opmærksomhed jeg giver det nu, er allerede for meget).
Alle de ting du skriver er symptomer på angst, og det skal ikke boostes med angst for at du er ved at blive psykotisk... Det har jeg prøvet, og det er dælme ikke for sjov. :)
Få noget professionel hjælp og god vind fremover herfra. :)

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2014 13:07 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 okt 2011 20:34
Indlæg: 26
Jeg synes virkelig ikke det lyder psykotisk, og jeg synes slet ikke du skal tænke på ovenstående eller give det yderligere opmærksomhed (den opmærksomhed jeg giver det nu, er allerede for meget).
Alle de ting du skriver er symptomer på angst, og det skal ikke boostes med angst for at du er ved at blive psykotisk... Det har jeg prøvet, og det er dælme ikke for sjov. :)
Få noget professionel hjælp og god vind fremover herfra. :)


Hej Leah,
Jeg mener nu godt man kan betegne det som en kort psykotisk tilstand - da vedkommende (Smørsovs) betegner sig selv som værende i tvivl om at de ting der foregår nu også er virkelige.
Læs evt. lidt om psykotiske tilstande her: http://da.wikipedia.org/wiki/Psykose - og vær særligt opmærksom på det som kaldes "Abstinenspsykose".
Der er også et link her som kan være til hjælp i opklaring om hvad en psykose kan være:
http://www.uvm.dk/Service/Publikationer ... r/Psykoser

Jeg er ikke læge og taler kun ud af min egen erfaring, men det giver stadig god mening for mig at kalde det en kortvarende psykose præget af angst.
Desuden, så hvad er der galt i at give tilstande navne, det er vel op til én selv at bedømme om det er negativt, positivt eller et sted imellem og om det er noget som passer på én selv. Selvom jeg godt er klar over det kan være svært at skelne.

Jeg skal dog for en god ordens skyld lige huske at sige at jeg selv er diagnosticeret med "Paranoid Skizofreni" - men for mig er det bare to ord som jeg sammenlignet med så mange andre personer ikke syntes lyder særlig negativt. Jeg ser det ikke som nogen hindring i min nuværende hverdag.
Jeg har røget mit hash/skunk/pot og har derfra fået de samme symptomer som Smørsovs efter jeg holdt en pause, og derfra har jeg kunne drage min paraleller i forhold til hvad Smørsovs har skrevet - og prøvet at give nogle råd til hvordan han/hun kunne håndtere dem bedre.

Det er op til en selv at bedømme om det er noget for én selv eller om det bare er en omgang bavl som ikke kan bruges :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2014 01:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jan 2014 00:49
Indlæg: 56
Jeg stoppede efter 5 års misbrug og de første 2 måneder hvor jeg ikke røg,
fik jeg nærmest nogle stød igennem hele kroppen hver gang jeg skulle lægge mig til at sove,
vågnede oppe til flere gange om natten badet i sved og havde du underligste psykose drømme.

Det er nu blevet bedre med tiden


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2014 06:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 mar 2014 05:51
Indlæg: 13
hej jeg skriver fordi jeg håber der virkelig er nogle der kan hjælpe mig, Jeg har i en længere periode haft det underligt i kroppen og psysisk, og jeg ville hører om det kan være fordi jeg for 3 måneder siden var til en morgenfest hvor jeg havde taget en masse amfetamin i løbet af natten, så fik vi noget mdma, og jeg fik det vildeste badtrip. hvor jeg følte alle personerne til festen var imod mig, og nærmest var ja dæmoner, jeg hallusionerede meget, og så mønstre i køkkenbordene, og når jeg kiggede de andre i øjnene var det som at de var helt sorte, det varede 30 min, og så fik jeg den vildeste kærlighedsfølelse, men havde det dog stadig dårligt en masse dage efter, men nu kommer vi til sagens kerne, for så nogle uger efter, havde jeg taget noget amf om torsdagen, og ikk sovet så meget, og fredag aften der sniffede jeg ca 2 gram amf, og havde en sjov sjov bytur, indtil kl 02. hvor der var en fremmede der gav mig en shot, og så følte jeg alt vendte tilbage fra den morgenfest, med alle var imod mig, og var bange for der var noget i den shot jeg fik. jeg blev rastløs og rendte rundt i byen og var bange for alle, fandt dog en jeg stolede på, og han gik lidt rundt med mig udenfor, lidt senere på aften gik jeg hjem med ham vennen jeg havde købt amfen af som var helt vildt hvidt og lugtede kraftigt, vi mødte så en bil med 3 unge i, og jeg fik så meget noia på og troede det var en sammensværgelse og de ville dræbe mig, og ham min ven var med til det, så jeg valgte at løbe hele vejen ud til den anden ende af byen fordi jeg var så bange så bange, og følte jeg måtte gemme mig bag alle biler for de kunne dukke op når som helst, jeg løb så ud til min bedste ven, og lå lidt på sofaen, men det var som om vægene faldt ned over mig, og jeg gik rundt i stuen fordi mine ben var rastløse,. og var bange for mit hjerte ville gå i stå hele tiden, jeg følte billederne kiggede på mig med onde øjne, jeg ringede så til min søster og fortalte jeg var så bange og jeg ahvde taget noget amf, og var bange for at have fået noget i min shot. hun hentede mig, og vi kom hjem til hende, men det stoppede ikke, det blev værre og værre, var selv bange for hun ville komme noget i mit vand glas, min mor kom og kørte mig på hospitalet, og så lå derude noget tid, og jeg fik så besøg af en god kammerat, der havde en juice med, da jeg drak af den , vendte alt tilbage, og prøvede at overbevise sygeplejersken om min ven havde dopet mig i juicen, aldrig har jeg været så bange, troede alle var imod mig, både min far min ven, sygeplejersken alle, mit spørgsmål til jer er så nu, jeg har det stadig underligt, jeg får det mærkeligt når jeg drikker af et glas jeg ikk selv har hælt op, selvom jeg er sammen med mine bedste venner, tror jeg de kunne finde på at komme noget i, er bange for det vender tilbage hele tiden, og det er 3 måneder siden nu, kan nogle fortælle mig hvad det kan være der er sket, om jeg har en dårlig psyke, om det var noget fra den aften hvor jeg bare hele tiden tænker tilbage, ? jeg har også koncentrations besvær, og jeg er bange hele tiden for jeg får den følelse tilbage, nogle gange ligger jeg bar og vente rpå følelsen kommer hvis jeg har drukket noget vand, jeg er normalt en meget glad fodbold dreng, men det virkelig irriterende det der, hjælp!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2014 11:20 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
janjohn: Tag en pause fra stimulanserne. Hyppigt stimulansbrug har tendens til at skabe paranoia og angst. En af mine kammerater har haft det på samme måde efter en periode hvor han kørte på med alt for meget amf og MDMA. Sad f.eks. med ham kl. 3 om natten og lyttede til høj musik, hvor han lige pludselig slukkede for musikken og med et vildt blik i øjet gik ud og tjekkede om døren var låst, løftede gardinet og kiggede ud, fordi han troede der var nogen efter ham udenfor. Har også selv haft følt en del angst i en periode, hvor jeg sugede MDMA for ofte.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2014 12:12 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
Jeg synes du skal droppe dine Lyrica og få dig noget sundt at spise og motion.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2014 18:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 mar 2014 05:51
Indlæg: 13
jeg drømmer også tit alt muligt shit om stoffer, og det kom efter det også, men ja har også valgt at stoppe med emma og amf, men hvor længe kan der gå før jeg ikk har de underlige tanker mere, og tror alle kunne finde på at komme noget i min mad, vand glas osv, også selvom det er højlys dag på en cafe, hver gang jeg føler jeg måske har gjort vedkommende ondt eller noget, tænkr jeg de putter emma i mine ting, totalt fucked op, men det sku mine tanker, men hver gang jeg er til bold og sådan faktisk, så glemmer jeg det, så du har nok ret med motionen og maden, men vil bare gerne glemme det helt den oplevelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2014 00:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 mar 2014 05:51
Indlæg: 13
hej jeg skriver fordi jeg håber der virkelig er nogle der kan hjælpe mig, Jeg har i en længere periode haft det underligt i kroppen og psysisk, og jeg ville hører om det kan være fordi jeg for 3 måneder siden var til en morgenfest hvor jeg havde taget en masse amfetamin i løbet af natten, så fik vi noget mdma, og jeg fik det vildeste badtrip. hvor jeg følte alle personerne til festen var imod mig, og nærmest var ja dæmoner, jeg hallusionerede meget, og så mønstre i køkkenbordene, og når jeg kiggede de andre i øjnene var det som at de var helt sorte, det varede 30 min, og så fik jeg den vildeste kærlighedsfølelse, men havde det dog stadig dårligt en masse dage efter, men nu kommer vi til sagens kerne, for så nogle uger efter, havde jeg taget noget amf om torsdagen, og ikk sovet så meget, og fredag aften der sniffede jeg ca 2 gram amf, og havde en sjov sjov bytur, indtil kl 02. hvor der var en fremmede der gav mig en shot, og så følte jeg alt vendte tilbage fra den morgenfest, med alle var imod mig, og var bange for der var noget i den shot jeg fik. jeg blev rastløs og rendte rundt i byen og var bange for alle, fandt dog en jeg stolede på, og han gik lidt rundt med mig udenfor, lidt senere på aften gik jeg hjem med ham vennen jeg havde købt amfen af som var helt vildt hvidt og lugtede kraftigt, vi mødte så en bil med 3 unge i, og jeg fik så meget noia på og troede det var en sammensværgelse og de ville dræbe mig, og ham min ven var med til det, så jeg valgte at løbe hele vejen ud til den anden ende af byen fordi jeg var så bange så bange, og følte jeg måtte gemme mig bag alle biler for de kunne dukke op når som helst, jeg løb så ud til min bedste ven, og lå lidt på sofaen, men det var som om vægene faldt ned over mig, og jeg gik rundt i stuen fordi mine ben var rastløse,. og var bange for mit hjerte ville gå i stå hele tiden, jeg følte billederne kiggede på mig med onde øjne, jeg ringede så til min søster og fortalte jeg var så bange og jeg ahvde taget noget amf, og var bange for at have fået noget i min shot. hun hentede mig, og vi kom hjem til hende, men det stoppede ikke, det blev værre og værre, var selv bange for hun ville komme noget i mit vand glas, min mor kom og kørte mig på hospitalet, og så lå derude noget tid, og jeg fik så besøg af en god kammerat, der havde en juice med, da jeg drak af den , vendte alt tilbage, og prøvede at overbevise sygeplejersken om min ven havde dopet mig i juicen, aldrig har jeg været så bange, troede alle var imod mig, både min far min ven, sygeplejersken alle, mit spørgsmål til jer er så nu, jeg har det stadig underligt, jeg får det mærkeligt når jeg drikker af et glas jeg ikk selv har hælt op, selvom jeg er sammen med mine bedste venner, tror jeg de kunne finde på at komme noget i, er bange for det vender tilbage hele tiden, og det er 3 måneder siden nu, kan nogle fortælle mig hvad det kan være der er sket, om jeg har en dårlig psyke, om det var noget fra den aften hvor jeg bare hele tiden tænker tilbage, ? jeg har også koncentrations besvær, og jeg er bange hele tiden for jeg får den følelse tilbage, nogle gange ligger jeg bar og vente rpå følelsen kommer hvis jeg har drukket noget vand, jeg er normalt en meget glad fodbold dreng, men det virkelig irriterende det der, hjælp!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 apr 2014 20:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 mar 2014 10:26
Indlæg: 6
Jeg har det præcis som dig da jeg stoppede. De sidste fem dage op til, og dagene efter jeg stoppede (det er 2 år siden nu) er det værste jeg nogensinde har prøvet. Men det gik over. Lige nu skal du tage den med ro, og når du mere klar igen, så sørg for guds skyld for at se venner og være aktiv. Jeg var deprimeret 6 måneder efter, fordi jeg ikke lavede andet end at glo tv.
Men lige nu skal du tage det som det kommer.
Flot du har taget beslutningen, og held og lykke!


Hvor lang tid havde du det skidt med hensyn til angsten?

Det gik stille og roligt op ad bakke, indtil her for 10 dage siden hvor jeg kom tilbage til samme tilstand som jeg gjorde før.
Nu har jeg det bare som om jeg drømmer hele tiden. Jeg ber og håber på at det går over, men 10 dage er pisse smertefuldt i den her tilstand.
Jeg håber at det om med angsten, fik nemlig et angstanfald samme dag. Det er i dag 48 dage siden jeg stoppede.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team