Personligt medhensyn til min holdning omkring politiet og de autoritære ledelser finder jeg deres arbejde ekstremt vigtigt for samfundet.
Pushere, adlydende borgere osv. osv. udnytter sig allesammen af systemets opsætning og gør den i sin højeste grad brugbar for alle parter.
Var det ikke for politiet, og regeringens holdning til salg af ulovlige vare tror jeg ikke forretningen for pushere havde været så god i sig selv alligevel (For de harmoniske og anstændige dealere)
Hvis alle og en hver havde muligheden for at smide en bod op ville det alligevel blive som alt andet, og du ville skulle begynde at uddanne dig for at måtte sælge produktet lovligt og tjene på det. Grunden til de fleste begynder at deale er fordi de har svært ved at gebærde sig i samfundet eller længere tid i størere folkemængder. Bliver det lovligt vil halvdelen hvis ikke flere af Danmarks pushere stadigvæk sælge ulovlige på gaderne fordi de ikke kan færdigøre deres uddannelse og få tilladelse og statsligt bevis på at de er dygtige og proffesionelle nok til at fremføre sådan en form for forretning med så stor en indtjeneste oveni. Du skal betale, skat, moms, gebyr og hvad der nu ellers måtte ligge oveni. Du skal ligepludselig låne penge af staten for at købe lovligt hash, for at betale dem det meste af indkomsten. My business my money. Derfor eksistere storte penge for at overstige de ekstra regninger staten smider over hovedet på os..
Jeg mener selv det bør gøres lovligt, men set fra andet perspektiv ville jeg nok sige det sådan her.
Men vendes det om skulle mand nok få kringlet noget sammen, og det er ikke særligt svært at indskaffe vare til forretningen bag de sorte linjer hvad angpr marijuana
Inter jeg udtaler mig om skal tages som fakta. Snakker ud fra personlig holdning og eftertanke. Glæder mig til at høre jeres.