Som der er blevet anbefalet tidligere og som du også selv har vist interesse for: 6-APB.
Hvis du ikke er bange for at mixe substanser så kan jeg anbefale dig at mixe det med 5-APB, hvor du kører med en lidt højere dosis 6-APB. Til at starte med noget ala 50/60mg (succinate) alt efter om du kan skaffe det i succinate eller hydrochlorid form hvor du doserer lavere.
5-APB gør det lige lidt mere magisk. Det kan være meget mellow efter min mening men super euforisk. Måske fordi 5-APB binder bedre til serotonin receptorerne end 6-APB
Det jeg også nyder ved 6-APB eller 5-APB er det psychedeliske hint som jeg som regel først lægger mærke til i slutningen af rusen. Når jeg evt. kommer hjem efter en lang nat og lige pludselig opdager at farven på min væg er ændret, eller jeg kan ane ud af øjenkrogen at billedet på væggen ændrer/bevæger sig lidt

Jeg havde en sjov episode for nogle år siden hvor jeg en morgen sad hos en kammerat og chillede min APB-mix rus ud efter en tur i byen. Vi sad og snakkede og lige pludselig begyndte alting at få en lilla farve, min ven, mig selv og selv det lys hans loftlampe bredte ud. Jeg blev godt nok overrasket og tænkte wtf!

Hvis du har lyst til at læse lidt mere om 6-APB, 5-APB, Mephedrone og andre RC's hvor de er blevet testet på menneskeligt væv i forsøg, så kan jeg anbefale dig at læse den her videnskabelige artikel:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3582025/Hvis du kunne tænke dig at læse flere artikler i denne stil hvor RC's bliver testet op imod bla. MDMA så bare sig til.