Hej,
Min far er syg med hjernekræft

og vi vil begynde at behandle ham med cannabisolie. Jeg har nogle planter stående i vindueskarmen, og et par i skabet, som skal plantes ud i påsken. Dog er jeg for nylig blevet opmærksom på, at den bedste olie til kræft skulle være Indica-sorter, så man får mere hvile og ikke bliver så energisk høj... Jeg har noget almindeligt hamp (til CBD), noget AK-47 (som jeg har læst mig til skulle være 65% sativa, 35% Indica) og noget Limfjordspot (som jeg ikke aner hvad er, men går udfra at det nok er sativa-domineret) - så det er er jo ikke så optimalt i virkeligheden
Så har jeg tre styks auto-frø af Chronic Ryder liggende, men den har jeg ikke rigtigt kunnet finde så mange oplysninger på, nogen der ved om den er sativa eller indica-domineret? (Jeg får engang imellem budskaber i drømme, og jeg fik i en drøm at vide, at hvis jeg ville slappe rigtig godt af, så skulle jeg bruge den her, så hvis jeg kan stole på min underbevidsthed, tænker jeg at den måske er indica-domineret

... )
Og hvad ville ellers være et godt bud på en udendørs indica-domineret plante?
Evt. auto, så jeg jeg er sikker på at kunne nå det inden høstsæsonen?
På forhånd tak for hjælpen,
kh Gryphon
P.s. Min fars tilstand er desværre lidt kritisk, så vi bliver nødt til at starte med at købe noget olie - lidt surt da det jo ikke ligefrem er billigt, men jeg kender desværre ikke lige nogen der ligger inde med noget overskydende indica-urt. Men beder da til guderne om at der måske dropper en venlig sjæl ned himlen, som har noget jeg kan låne indtil jeg selv får høstet
Jeg er igang med at lave mig et lille alkohol-destilleri, og har anskaffet mig nogle vinballoner, så jeg kan producere olien på ren alkohol, vil jeg hellere frem for de andre forskellige giftige opløsningsmidler man ellers kan bruge...