Kære alle.
Jeg er ny her på sitet og har et atypisk spørgsmål.
Forhistorie.
Jeg er pt. under udredning hos en neurolog grundet nogle ret voldsomme muskelsitren ( fasciculationer ) som har stået på igennem længere tid. Jeg er igang med hele turen som indebærer MR, spinalvæske undersøgelse mv. Hele situationen har påvirket mig meget psykisk, da jeg er meget nervøs for en diagnose som f.eks. ALS. Da min muskelsitren er konstant og ikke giver mig nogle pauser mentalt kontaktede jeg for 3 dage siden min læge for, at få noget muskelafslappende. Han udskrev i den forbindelse det muskelafslappende middel klorzoxazon. Dette totalt uden effekt!
Her til aften kom jeg så igennem til vagtlægen, som var meget lydhør over for de ting jeg gennemgår både fysisk og mentalt. Han udskrev i den forbindelse 25 stk. oxabenz 15 mg. 1 pille 3 gange dagligt.
Det er vigtigt for mig at fastslå, at jeg ikke leder efter en rekreativ virkning, men bare en virkning der kan tage toppen af min angst og uro.
Jeg startede med, at tage 1,5 pille kl. 2100 her til aften. Kl. 2300 var der INGEN effekt. Så blev jeg måske lidt stædig og dum, og tog kl. 2300 1,5 pille mere. Dvs. en dagsdosis på 2 timer.
Nu her kl. 0147 har jeg stadig ingen effekt. Dvs. jeg er stadig bekymret og jeg føler bestemt ikke, at "toppen" er taget af!! Det skal lige siges, at jeg indtil i dag, aldrig har været i kontakt med benzoer.
Mit sprøgsmål er som følger. Kan jeg forvente, at opnå en effekt hvis jeg tager en pille mere? Er selvfølgelig ikke interesseret i at overdosere.
Jeg håber meget at i kan hjælpe og at nogle af jer evt. har erfaringer med ovenstående præparat.
På forhånd tak