Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 16:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

8) Det er nu 18 dage siden en dosis shrooms er afsendt fra holland fra en smartshop jeg har handlet i, i mere end 10 år..(dvs. fra før det hollandske forbud)

normalt tager det 4 dage for det at dukke op og jeg har aldrig mistet en forsendelse før...(aldrig sigtet el. dømt for noget..)

Men jeg er heller ikke blevet kontaktet af strømerne (ENDNU!)

desværre betalt med Kreditkort via Paypal (måske sælgers "private" Paypal/Gmail-email adresse)

Lejligheden er tømt for diverse ulovlige efækter så de skal være velkomne til at besøge mig hvis de gidder.

SPØRGSMÅL: er der nogen der ved hvad praksis er for registrering af adressse med henblik på fremtidige forsendelser og er det kun post.dk og ikke kurrer/fraktfirmaer som DHL,UPS mf.

mvh. Bright..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis sigtelsen frafalder, grundet manglende beviser, bliver din adresse ikke "flagged". Jeg har været i samme dilemma. Fik et brev for et par uger siden fra politiet, at de droppede sagen, grundet manglede beviser. Og har efterfølgende fået breve fra selvsamme land, som tidligere brev, blev taget fra.. Så, no worries der.

Nu havde jeg heller ikke brugt Paypal i modsætning til dig.
Der gik ca 2-3 måneder fra vendor sagde mit brev var afsendt til jeg fik besøg af policen. Jeg tror ikke det ligger øverst på deres to-do liste..

Held og lykke, hold os gerne opdateret hvordan det går..

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Benægt benægt benægt og hold fast i det! Forhåbentlig er forhandleren professionel nok til ikke bare at angive dig, hvis vedkommende bliver kontaktet.

Og hold så måske lidt lav profil i et stykke tid...

Medlem

Hey - Noget nyt?

Medlem
Brugeravatar

Nu er det 3 mdr. og 21 dage siden det ifølge sælger er sendt fra holland..

det jeg bare ikke kan forstå er hvis sælger vil snyde mig hvorfor så ikke gøre det en af de gange hvor jeg har købt 10x 4gr. og ikke denne hvor jeg kun bestilte 1x 4gr. ?

hvis Politiet havde snuppet det syntes jeg små 4 måneder er længe at vente før en ransagning (også selv om det er hen over sommerferien)

ummidelbart helder jeg til at en PostDK-medarbejder har fået det op under neglene..

Mvh. Bright..

Medlem
Brugeravatar

Jeg tror ikke, det er postbuddet, der har taget din pakke, men der sker selvfølgelig fejl inden for postvæsnet og en vis procentdel af alle forsendelser, når aldrig frem. Det er også muligt, at den er blevet snuppet i tolden, og at de bare gemmer den, til de har mere på dig.

Medlem
Brugeravatar

Esben6: Jeg håber self. på at du er galt på den og jeg har ret, men jeg er udemærket klar over at du måske har ret :evil:

Dedikeret medlem

Der kan sagtens gå over et halvt år, før du hører noget. Det kan også være, at du aldrig gør, selvom de har taget pakken.

Jeg har selv oplevet, at toldvæsnet snuppede en pakke, hvori der både var ulovligheder og nogle toldmæssige ting, da forsendelsen ikke kom fra EU. Jeg fik en regning fra toldvæsnet samt en oplysning om, at jeg ville høre fra politiet i relation til det resterende indhold i pakken. Det er snart ved at være 5 år siden, og jeg har endnu intet hørt fra politiet.

Medlem
Brugeravatar

Opdatering: stadigt intet nyt fra myndighederne..

Jeg overvejer at bestille noget igen da huset alligevel er CLEAN.

Medlem

Geografisk sted: Østrig
Der gik for mig cirka 6 måneder, fra mit brev blev taget til min lejlighed blev rodet igennem. Har i øvrigt stadig ikke 5 uger efter det skete hørt noget fra det, selvom jeg ellers fik at vide, at jeg kunne regne med at skulle en tur i retten. (min lejlighed var clean btw.)

Stodder
Brugeravatar

^Hvor en mængde det drejede sig om og evt. hvilket stof? Er nysgerrig efter at vide hvor meget der skal til før det fører til en ransagning.

Junior medlem

Har i været ude for at computer er blevet tjekket igennem eller blevet konfiskeret under ransagning?

Junior medlem

Hvilket land ville være sikrere Tyskland eller UK ?

Medlem

Geografisk sted: Østrig
Hvilket land ville være sikrere? Jeg er ikke sikker på dette forum er beregnet til den slags, men for at svare på spørgsmålet, Tyskland ville jeg gætte på. Anklagen lød på 10g MDMA, og min computer blev ikke snuppet. Jeg havde haft Tor browser åben kort tid inden, og det er ren tilfældighed at jeg lukkede den (plejede altid at have den åben). Er sikker på, de ville have taget den, hvis de havde set, tor browser kørte. Jeg blev spurgt indtil en specifik markedsplads og tor, og jeg var derfor ganske klar over, at de havde fanget en vendor og han havde haft en pakke med mit navn liggende, for ellers havde de ikke vidst, hvor den skulle komme fra. Den blev med andre ord næppe taget ved stikprøve.

Medlem
Brugeravatar

Ok så opdatering:

for ca. 2 uger siden kom strømerne forbi mens jeg var på arbeje og min nabo sagde at de havde spurgt efter mig (ingen ransagning)
et par dage senere kom de så igen og fremlagde sagen ude i hoveddøren og Jeg benægtede at kende noget til det og de sage så at så ville de indhænte bankoplysninger..

nu er der så kommet brev fra politiet:

EFTERFORSKNINGEN BLIVER STANDSET, FORDI DER IKKE ER RIMELIG FORMODNING OM AT DER BEGÅET NOGET STRAFBART.

BENÆGT, BENÆGT OG BENÆGT..

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
For satan jeg håber på samme afgørelse! Hvilken politikreds hører du under BrightShadowDK?

... Og tillykke med det! 8)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Godt for dig, mand! Jeg fryder mig på drive vegne.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Medlem
Brugeravatar

Takker er fanme også i godt humør... efter jeg havde åbnet brevet :mrgreen:

Entheo skrev:
Hvilken politikreds hører du under BrightShadowDK?

... Og tillykke med det! 8)

Quote Politiet:
Såfremt nye spor tilgår sagen, vil efterforskningen blive genoptaget !

(så jeg holder lige al konkret info for mig selv)

Her under en REDIGERET udgave af brevet:

Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

En jeg kender blev for nyligt ringet op af en landbetjent, og samtalen forløb nogenlunde sådan her:

Landbørge: Jeg har modtaget et brev fra told og skat ang. et brev de har konfiskeret. Det indeholdte nogle LSD plader. Er det noget du kender til?

Bekendt: Nogle LED plader? Øhh... Er det noget til motorcyklen?

Landbørge: Nej det er noget narkotika. LSD.

Bekendt: Nå... Ja det ved jeg ikke noget om. Jeg bestiller en gang imellem dele fra kina, og jeg troede det var noget af det du mente. Er det et brev til min adresse, og i mit navn?

Landbørge: Ja , det var det . Det blev sendt for ca. 5 måneder siden. Jeg skulle egentlig sigte dig for det, men hvis du ikke kender til det er der jo ingen grund til det. Kan du ikke komme forbi mit kontor en dag, og skrive under på at du ikke kender til det?

Bekendt: Jo, self.....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Mr. Gone skrev:
Så de har simpelthen stavet psilocybin som psilosyben :D
Tillykke med det!!

Gjorde de ogs ved mig. "ectstasy"

Tillykke dude! det er fedt at vinde over systemet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]