Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hej, lige pt køre jeg på 400 watt til mine planter. Overvejer at opgradere her til 1000 watt.. Men hvor meget forskel vil dette gøre.. Havde tænkt mig at plante 15 i mit telt her snart. Er lidt træt af jeg kun får 50 - 220 gram pr plante. ( self kommer an på sort )

Medlem

bliver somregel brugt 2x 600w istedet for de 1000w, har læst en del gange det ikke var de ekstra 400w værd. så hellere bumpe det op til 600w eller 2x600 på et lidt større areal.

Medlem
Brugeravatar

Okay. Så du anbefaler 2x 600 watt istedet? Har bare læst af ens planter vokser som næsten i naturen ved 1000 watt.. 2x 600 koster jo det samme

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
220 gram pr plante med 400w? hold nu kæft...

har du snart tænkt dig at stoppe dine fantasifulde løgne? det er ved at blive lidt kedeligt og du narre ikke nogen her

600w og 1000w udgiver stort set samme lumens, det er kun arealet de dækker der bliver større, så 2x 600w hvis det skal være noget

Senest rettet af Crime 18 jul 2014 15:53, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Jamen ok,

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Hvis Morrocan har haft én enkelt plante under 400W giver det jo meget god mening.

Medlem
Brugeravatar

Det var en chemdog, fra greenhouse fik vist 207.. Men ikke særlig god kvali

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
der bliver jo heller ikke nævnt om det er vådt eller tørt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

når man snakker gram pr plante er det tør vægt

det var måske osse lige offensivt nok, men når man kigger på hans andre indlæg hvor størstedelen er løgn og gylde er det sku svært at tage ham seriøst, først var det 220, så var det 21x, og nu er det "vist nok" 207, sjovt som han ikke selv er sikker på hvor meget den plante gav, det bliver hele tiden lavet om, troværdigt...

har efterhånden også set en del chemdog grows, både amatører og proffer, og størstedelen af dem laver 100-150 gram med langt bedre setup's end ham, så jeg har sku min tvivl

Medlem
Brugeravatar

50 - 220 GRAM TØRRER pr plante kan jeg få.. Jeg dyrker kun en af gangen.. Hvor har løjet? Du har været efter mig lige siden jeg skrev jeg puttede 2g i mine joints? Få dig et liv :-). Hvorfor skulle jeg sende et billede af et ret simpelt setup. Fik omk 1400 tørret.

Medlem
Brugeravatar

Det er forresten en fake chemdog. De orginale giver et mindre. Men normalt får jeg ca 60g pr plante.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Crime skrev:
når man snakker gram pr plante er det tør vægt

Ja normalt, men jeg har set den her slags "fejl" mange gange på diverse grows forums.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

det kan du have ret i, der er hvertfald sket en "fejl" et eller andet sted

morrocan, kan du ikke selv se at de ting du skriver er langt ude?

det er jo ikke bare fordi du skriver at du laver joints med 2 gram, det er alt hvad du skriver og måden du fremstår

du skriver du propper adskillige gram hash i dine joints med 1-2 smøger, folk råder dig til at finde noget bedre hash, og så begynder du på at det er super duper 120'er rygeren fra staden som bare er super kvali, fordi du kan lide at være ultra mega skæv, samtidig med du har andre topics kørende hvor du tuder over at du har det dårligt fordi du har røget lidt standart dagen før, det er bare 1 eksempel

hvis du ikke selv kan se hvor latterligt det lyder for os andre, så får du et langt og kedeligt ophold på psy med en masse folk der "er imod dig"

det er et hr forum, folk syntes ikke du er sej med sådan nogle udtalelser, tværtimod

Medlem
Brugeravatar

Jeg havde noget standart liggende? Jeg tuder skuda ikke jeg spurgte om det var syntromer!. Køber normalt kun 90 - 120 røg. Der propper jeg også 2g. Måske lyder det latrerligt men det er true. Deler mine erfaringer tumpe..

PS. Har aldrig sagt det er sejt at gøre det jeg gør har jeg? - Nej så luk kæften

Medlem
Brugeravatar

Og sjovt som du skal ødelægge alle mine fucking indlæg.. De er nummer 2 du smadre.. Du kalder mig en løgner. Det er jeg ikle. Du kalder mig en dreng......... Er paseret 21, du udekalder mig som troll.. Hvem er det det lyver her? Det er dig. Bare lad vær med at kommentere alle mine indlæg.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

det er da klart man tror og ikke mindst håber at du er en troll, det her er ikke engang noget jeg siger bare for at pisse dig af, men da jeg kunne se at du ikke var en troll, troede jeg 100 % ærligt at du var en 15-16 årig, og som du jo har set allerede er jeg er ikke den eneste her på forummet der tror du er en troll eller knægt, så det siger måske lidt om din måde at fremstå på?

det kan godt være at det ikke er bevidst at du lyver overfor os andre, fordi du render rundt i en koger som vi andre ikke er en del af, men du lyver ikke mindst i stor stil over for dig selv

du holder fast i at du ryger 2 gram "120'er" til 1 smøg :D men så er det du kalder "120" det vi andre kalder semi standart, for hvis vi andre propper 2 gram "120'er" til 1 smøg, så bliver det en urygelig lorte joint der ikke er til at suge på og bare snasker sovs ud over det hele, og som man alligevel ikke ville kunne ryge færdig inden man blev alt for påvirket

men du er vel ligeglad med snaskede lorte joints, for du har en tolerance der siger spar 2 ikke?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Morrocan@ hvis det virkelig er sandt det du siger så prøv at put 0,5 i næste gang du ryger, hvis det ikke går op for dig der at du har snydt dig selv for en masse røg på det tidspungt og røgen intet fejler, ja så må du simpelthen have et "superfilter" i kroppen hvilket er rigtig ærgeligt for en der kan lide at ryge sig skæv - især for pengepungen og lungerne, adr, jeg syntes at en joint med 1 gram i er direkte ulækker og ubehagelig at ryge. Der er slet ingen grund til at ryge så meget hvis man kan lade vær. det er simpelthen kort sagt bare dumt.

Medlem
Brugeravatar

Render skam ikke rundt i en koger? Har sku aldrig løjet. Måske skulle du tage dig sammen fuck hovede :-(

Dedikeret medlem
Brugeravatar

håbløst.. han vil ikke selv indse det

nu er det snart 5-6-7? personer som har pointeret dette for dig, og du bliver bare ved med at skyde det ned, det er præcis hvad man kalder at rende rundt i en koger som vi andre ikke kan forstå eller er en del af

måske du ligge hashen på hylden et stykke tid? det lader til at have nogle negative bivirkninger på øverste etage

Medlem
Brugeravatar

Har ikke røget en uge du, så nu holder du kraftenme snart din fede kæft.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]