Bismann skrev:
Altså hvis der ikke rettes op på problemet, så vil det formegentlig fortsætte og sprede sig, det er ret sikkert et nærringstofs relateret problem. Som jeg ser det har du kun gjort det sværere ved at vælge en random gødning! Vil man gøre den nemmere for sig selv så kan man købe flydende gødning beregnet til formålet fra f.eks. biobizz, canna mm. Køber man en grow/vegge gødning og en bloom/flower gødning indenfor serierne, så er man som regel godt kørende, og man behøver ikke korrigere for en fra starten uhensigtsmæssig relativ fordeling af nærringsstoffer i den gødning man bruger.
Det lyder klart som det rigtige at gøre, især når jeg er nybegynder indenfor grow, og ikke lige kender aalt for meget til de rigtige næringsstoffer osv. Det er som sagt et førstegangsforsøg, og jeg har desværre ikke penge til cannabis-gødning pt, men det vil jeg klar købe (og generelt give mine kommende planter bedre forhold), når jeg får lidt flere penge.
Jeg bruger lige udelukkelsesmetoden og spørger; Kan det egentligt have noget med lysforholdene at gøre? - jeg tænker at det er de nederste blade, som ikke får ligeså meget lys (jeg har desværre ikke andet end et spejl, der reflekterer en smule på de nederste blade).
Mvh