Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 15:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Hej psy, har lige fået 1G mephedrone hjem, og efter at have læst lidt rundt ser jeg at det kan give lidt flere bivirkninger som blå hud osv. men jeg undrer mig over hvor farligt, og galt det kan gå hvis man måske er 3-4 personer om 1 gram på en aften?
For syntes nogle taler rigtig godt om det og andre taler lidt mindre godt.
Har søgt rundt på nettet og der er mange der skriver om det, men jeg føler alligevel jeg vil lave min egen tråd, da jeg føler mig mere komfortabel med det, så det håber jeg i kan leve med :)

Men hvordan er chancerne f.eks. i % hvis man kan sige det sådan for at nogen af os oplever bivirkninger ved den dose, hvis man kan sætte den sådan op?
Hvad er jeres egen erfaringer?
Er der noget specielt vi skal være opmærksom på mens vi "tripper" og eventuelt efter?

Alle gode råd modtages med kys hånd, så vi kan få en så sikker aften så mulig, selvom det selvfølig vil være at skylde lortet ud.

Svar med citat  
Har læst langt det meste, men ville alligevel gerne høre hvad folk har af erfaringer med det osv. for tænker selv en enkelt gang vel ikke kan være så skadeligt, når man nu har hørt om folk der har kørt på flere måneder i streg, men ved ikke om jeg er helt galt på den?

Svar med citat  
Sidder skam og læser løst derinde lige nu, bruger erowid næsten dagligt, for at suge noget information til mig, da jeg syntes stoffer er ret spændene, og nok også derfor jeg valgte meph den her gang :)

Svar med citat  
http://taimapedia.org/index.php?title=M ... e#Toxicity
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =4&t=22766

Svar med citat  
Mr. Gone: Ja, det kan jeg helt sikkert, men der er godt nok meget delte meninger om det. Syntes det er skræmmende folk kan suge 6g alene på under et døgn, så godt nok der kun er 1 gram og ikke mere til rådighed :)

din mor: Ja har godt læst den med det skule være noget neurotoxisk, men har så i en anden post jeg fandt herinde på psy fundet en artikel som er fra 2012 af, læst at det alligevel ikke var i nærheden af så galt som man faktisk troede det var.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Nej det er bevist at stoffet ikke er neurotoksisk på det Dopaminerge system, i hvert fald ikke på rotter hehe :)

Start med en allergitest, hvis du vil sniffe stoffet så start med en 40-50mg. Det burde sagtens kunne mærkes hvis du har lav tolerance.

Hvis du vil tage det oralt, så opløs 150mg i et glas med væske og drik det.

Mit sweet spot med stoffet er omkring 60mg hver time nasalt. Ellers 150-250mg oralt alt efter tolerance og ønsker.

Jeg har aldrig forstået hvordan folk kan binge igennem på det stof, det er virkelig hårdt ved kredsløbet og man får et voldsomt comedown. De gør det nok ikke helt af egen fri vilje, Mephedrone er det stof til dato som jeg finder mest moreish, trangen til at redosere er meget stor og det kræver virkelig disciplin at stoppe nogen gange.

Svar med citat  
Medlem
Brugeravatar

Lidt videnskabelige artikler om forsøg med stoffet:
Her bliver det testet op imod MDMA og Amfetamin: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1 ... 499.x/full
Her er forsøget med Neurotoksiteten på DAT systemet i rotter: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1 ... 632.x/full

Ellers læs på bluelight.ru - der er der mange der har erfaringer med stoffet, specielt dem fra UK.

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]