johs skakspil skrev:
Kaktus Klausen skrev:
Hvis man bruger almindelig acetone til at oprense med, vil du miste en del produkt. Man kan gøre acetone "vandfri" ved hjælp af magnesium salt, læs selv op på det.
Er du helt sikker på det? Jeg har selv renset Kokain, MDMA og Amfetamin(kun få gram eller under) med acetone uden at gøre den vandfri. Det er alle gange gået fint, og jeg er rimelig sikker på at jeg ikke har mistet noget. Jeg kan self. ikke sige det med sikkerhed, men så har det været en meget minimal mængde. Jeg har ofte brugt flere deciliter acetone, og jeg tænker at hvis der havde været vand i acetonen, burde mængden af acetone vel også have noget at sige. Kan det være at jeg bare har været heldig og kun købt acetone med en lille eller ingen mængde vand?
der er altid chancen for at det ikke er 100 % acetone, borup skriver selv at indholdet svinger med 5 %, og sikkert mere til
amf og mdma kan man være rimelig ligeglad med, det er snart billigere end at tørre sig i røven og hvis man skulle miste 0,1 per gram så gør det ikke så meget, med 1 gram coke er det måske heller ik det vilde at gå op i, men hvis man skal rense 10-20 gram som er 60-70 % rent, så har man ikke lyst til at der går noget til spilde vis uheldet skulle være ude, og man vil oftest ikke ligge mærke til det da man vil gå ud fra at det der er forsvundet er cut
det kunne være jeg skulle prøve en test på noget coke, skamvask det til der ikke er flere acetone opløselige cuts tilbage, og så prøve at hælde en flaske eller 2 over og se hvad der sker