Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 apr 2014 06:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 apr 2014 10:15
Indlæg: 0
Substans/er: MDMA Krystal
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
Lidt weed, masser af smøger, 2 gange 0,18g og 1 gange 0,10g emma.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
Dette fandt sted ved min ven P, som var sammen med min gode homie, L. C, en pige som jeg kender igennem L var der også. Senere kom en af min søsters veninder som jeg også kender fra byen, N.

Triprapporten
40 min før Emma

Klokken er 2330 på en Søndag, jeg kommer op til P. Jeg skulle egentligt bare hente min telefon som jeg havde glemt aftenen forinden. De sidder og hygger med en pind og jeg joiner dem. "Vi er ved at skaffe Emma" siger P mens jeg tager et hiv. "Okay" siger jeg smilende. Jeg har tidligere været til stede hvor de alle rullede, hvor jeg bare røg og agerede DJ. "Jeg har fået et nummer!" siger L, "Må jeg låne din phon?" Jeg giver min telefon til L og han ringer op. Personen i den anden ende lyder rigtigt hyggelig og er klar på at hjælpe. L og dealeren sms'er lidt frem og tilbage, L siger så, "nu henter jeg Emma". "EMMAAAAA" kommer det fra C. Der går ikke mere end fem minutter før L er tilbage. Han har 2g med og spørger "Hvem er først?" "Miiiiig" siger C, mens hun rækker begge arme i vejret. L knuser krystallerne på en tallerken og laver et par bomber i noget toiletpapir. C sluger den første, så P. Imens L er ved at synke sin kommer N forbi. "Hvad laver I?" "Vi fester med Emma" siger P. "EJ, er det sjovt?" "Ja, skal du ikke prøve?" "Jeg ved ikke om jeg tør!" Dette fortsætter i et par minutter, men N er ikke svær at overtale, og hun bomber under vores vejledelse. "Skal du ikke have en, MGMT? Jeg har lavet en til dig." Siger L "Jo, giv den til mig!" "SERIØST?" Jeg havde på dette tidspunkt overvejet at prøve Emma i et stykke tid, og jeg tænkte hvorfor ikke nu? Det sidste der overbeviste mig var at det også var N's første gang. "Her, ned med den og så slug alt vandet." Siger L. "Jeg kan jo ikke sluge piller" siger jeg men prøver alligevel. Jeg synker 8 gange, men den vil ikke ned. Bomben går op og lidt kommer ud i min mund. Det smager ikke så fælt som jeg har fået at vide. "Jeg har noget Danonino!" siger P. Han propper bomben i en teskefuld yoghurt og jeg prøver igen. 3 slurke, så kan jeg mærke den løbe ned i min hals. "Hvad er klokken?" spørger L. "Den er ti over midnat." "Okay, 30 min fra nu siger du til! Må du få det sjovt."

5 min efter Emma

Klokken er 0015 og mine ben begynder at spasme lidt. Jeg tænker ikke rigtigt over det, men tænker det er fordi jeg har røget, og fordi jeg er lidt nervøs. Jeg sidder og finder sange på soundcloud og youtube, og kigger så op på C. Hendes øjne er begyndt at flakke og ser ud som de gør når hun er godt påvirket. "Det var hurtigt, hvornår bombede hun?" Spørger L "20 minutter siden" svarer jeg. "Hvad med dig, P?" "Ikke rigtigt endnu." N er også begyndt at smile, hun slanger sig lidt rundt og fører armene mod loftet. "Uuuuh, jeg har en følelse i hele min krop, det her er sjovt, jeg har det sådan UUFFF!" "Det er sjovt, ikke?" spørger L, "JO!"

20 min efter Emma

Jeg rejser mig op, og går efter et glas vand. Jeg drikker mit vand og vender mig om. N står og danser med et kæmpe smil på, C sidder i sengen og smiler, og P er også begyndt at se påvirket ud. Jeg får øjenkontakt med L, da det rammer mig. "Jeg elsker L, Jeg elsker L, Jeg elsker L" er alt jeg kan tænke mens mit hjerte føles varmt. Jeg sætter mig ned ved siden af ham og han spørger "Er man begyndt at kunne mærke det?" "Ja, det er begyndt!" N kigger op på mig fra gulvet hvor hun har sat sig. "Ham der, han er rigtigt sød." siger hun mens hun kigger på mig. "Ja MGMT er fucking dejlig!" siger L mens han nusser mig i nakken.

40 min efter Emma

"Veeerdens bedste Søøøndag!" udbryder C. "Har I det ikke varmt, piger?" Spørger P. "Jo, vi skal have skjorter på!" C, N og P finder skjorter i P's skab. De smider bukserne og tager skjorter på. C har en hvid skjorte og sort undertøj på, N en rød skovmandsskjorte. De så helt igennem dejlige ud. "Du skal også have skjorte på, MGMT!" Siger N. "Du har allerede skjorte på! Du har egentligt en fed stil." De næste minutter gik med at snakke om tøj og stil. Musikken var nu gået fra NuDisco til Tysk Progressive Trance. Vi snakker lidt allesammen om krig og fred, og om hvor fedt det kunne være hvis alle tog Emma. Vi danser lidt, krammer og snakker om alt muligt. L er ikke rigtigt blevet ramt endnu, "Det er pisse irreterende!" Det er en time siden han har bombet. Han laver en ny til hver mand. Denne gang skal jeg synke 8 gange før den ryger ned. "Danonino er dejligt! Mange tak til Danonino." Siger jeg.

80 min efter den første

Dealeren har skrevet: "Prøv med 0,8 og du vil få en aften du aldrig vil glemme!" L svarer: "0,3 og har drt fantastisk!" Dealer: "Fuuuuuuck! mente 0,18, 0,3 klarer du, det kunne godt ellers have været lidt heftigt ugen efter!" Det er fedt han var chill og hygge. C er ved at blive godt ramt af nummer 2. Hun er lige så stille begyndt at stønne i sengen, og hendes pupiller er som femkroner. Vi beslutter os i enighed om at vi alle skal ligge i sengen og kramme. Pigerne har det nu FANTASTISK. "Det er som om hele min krop får orgasme!" sukker N. "Mmmh" kommer det fra C. Jeg ligger og nusser L på ryggen, og N i håndfladen. L nusser P, og P nusser mig. Pigerne rykker på sig. "Skal vi ikke kysse?" Spørger C. "Jo". Pigerne kysser. "Det er seriøst noget af det smukkeste jeg har set." siger L. "Mmmh" svarer jeg. Pigerne kysser færdig og smiler. Pigerne stønner videre, mens drengene fniser og snakker. Jeg henter vand til alle og danser lidt. Det er som om den musik jeg elsker til dagligt har fået en hel ny dimension. Det veksler hele tiden mellem løst til kram og dans, snak og nus.

120 min efter Emma kom forbi

Vi ligger alle i sengen. "Har N ikke nogle pæne bryster?" siger C. "Jooo." kommer det med delt entusiasme fra alle mand. "Du må godt rører." siger N. Jeg tøver men placerer min hånd på undersiden af hendes bryst. Hun flytter den op, og spørger "Er de ikke gode?" "Jo mega gode." "Okay, så er det vist godt."
Vi har ikke drukket nok vand, men det er også svært, især for L som sveder utroligt meget. P ruller en pind. "Skal I ryge?" N spørger "Det må man godt?" L svarer "Det ville jeg ikke gøre, bare nyd Emma rusen." L, N og Jegselv takker nej, så C og P ryger.

220 min efter første bombe

Vi har nu ligget i sengen i snart to timer, C har været i bad et par gange. Hun ser ekstra dejlig ud. N fortæller historier og vi udveksler grin og har det fedt. Alle sidder med en smøg hele tiden. Vi er snart færdig med den tredje pakke. Alt hvad N siger er utroligt interessant, men hun bliver lidt selvbevidst efter en længere periode hvor det kun er hende der snakker. "Ej jeg snakker for meget gør jeg ikke?" Vi forsikrer hende om at det er rigtigt dejligt og hun bare skal fortælle. L og jeg skiftes til at sætte musik på. Det er som om hvert nyt nummer der bliver sat på er perfekt. Det skifter imellem obskur electronika, dubstep, dnb.

290 min siden blastoff

Den sidste smøg er røget. Jeg snapper lidt med min homie i Canada. Han er også selv begyndt at eksperimenterer med svampe og MDMA, og jeg har røget sammen med ham siden 2.g. Jeg blev helt varm og kunne ikke lade værre med at smile ved tanken om at han kom hjem om 2 dage, efter 5 mdr væk hjemmefra. Solen er på vej op, det ser skønt ud. N og jeg går efter smøger på tanken. Klokken er næsten seks. Det er lidt underligt at komme ud i en anden zone. Det er lyst, og det er som om det tager lidt af rusen. Det er stadig dejligt. Jeg sender en snap til min homie. Mine øjne ser for vilde ud.
Vi kommer tilbage, den sidste bombe er klar, jeg får lov til at tage den. Alle undtagens N har nu bombet 3 gange. Den tredje rammer mig ikke så hårdt, men jeg har det godt. Snakken fortsætter, nu er det mest mig der snakker mens L, P og N lytter. C ligger i sengen og slanger sig. Da det var N og mig der bombede sidst er vi lidt højere end de andre som er på vej ned. L og C er også begyndt at kysse. Jeg vil gerne prøve men N har en kæreste.

380 min inde

P ruller en pind, C og L er helt rolige og N er så småt begyndt at sove. Jeg ryger med og sætter København electro på. Det er utroligt chill.
Klokken er snart 0800 og P og jeg er de eneste der rigtigt er vågne. Vi snakker og lytter musik til jeg falder i søvn omkring klokken 1100.

Dette var den første gang jeg rigtigt mødte Emma. Det var en helt vild oplevelse. Dem der før var bekendte er nu mine homies, L som før var min homie, er nu en rigtig god ven som jeg ser i et nyt lys. Det var den helt perfekte nat, og en ting jeg aldrig vil glemme!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 apr 2014 22:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 mar 2009 18:08
Indlæg: 292
Fuck det lyder som en fed første gang :)
lyder alt for lækkert med de tøser der!
og mega fedt det var med nogle bekendte..

:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 apr 2014 03:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 apr 2014 18:53
Indlæg: 0
Hmm heller denne her aften lyder meget bekendt.. som om jeg nærmest var der. Og ja N's bryster lyder ret gode, de er også dejlige at eje ;) Haha tusind tak for en feeeeeed aften! Har selv lige sendt min trip rapport ind, håber den snart kan læses :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 apr 2014 12:23 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
toootalt fedt at lœse jeres aften fra 2 sider af! : -) EPIC at i ligger og brummer og nusser! just epic!! minder mig om min 1ste gang..
PEACE OUT!

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2014 17:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 apr 2014 10:15
Indlæg: 0
UPDATE: N og jeg har nu været sammen i en måned :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 feb 2015 15:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 apr 2014 18:53
Indlæg: 0
Update fra MDMAMGMT og jeg, vi har været sammen i 6 måneder nu <3 Tak Mdma!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2015 03:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 sep 2014 21:27
Indlæg: 87
Geografisk sted: 9550, Mariager, Kære Jylland
Det er grineren hvordan mdma kan føre to personer sammen på den måde. Har i taget Emma sammen siden?

_________________
Ve du ma nåe, hva? Mød mig i hulen, sveske


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 mar 2015 14:38 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
Opturs triprapport :D Tak for god læsning.

Hvor fedt at det har ført jer sammen :)!

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2015 14:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 apr 2014 18:53
Indlæg: 0
Det er virkelig smukt hvordan det har ført os sammen ja, tilfældigheder på tilfældigheder laver noget smukt, eller var det fade ;)? Vi flyttede sammen i Januar måned, stadig nyforelskede :)
MDMAMGMT og jeg har taget Emma sammen to gange efter, og vi skal til Conception i Hamborg i April og der har vi også planlagt at bombe :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team