Crime skrev:
så må det være fordi du formulere dig uheldigt, for der findes ikke noget der hedder halv fimmed eller "ikke helt toppet", den er 0 % fimmed og 100 % toppet, selvom du har cuttet imellem top/fim punkterne så er det stadig kun en alm topning, det er præcis det samme bare 1 node højere
Det kan da godt være jeg formulere mig uheldigt, men i det mindste taler jeg ikke ned til folk. Den er klippet imellem de gængse punkter for fimming og topping, og minder da meget mere om en topping end en fimming, også i sit resultat. Givet. Men derfor er det stadig ikke en normal topping.
Citat:
topning virker fint, men fim er nu at foretrække vis genetikken tillader det, jeg har selv lavet en del forsøg med forskellige metoder på kloner og dem som fik 4 eller 6 toppe efter fim yieldede betydeligt mere end dem som kun var toppede
Næsehornet her var sindsygt kompakt da det var tid, det næsten umuligt at dykke ned i klumben af skud og blade. Ellers var den også blevet fimmet. Fedt at du har prøvet at sammenligne.
Citat:
hvis du er skarp til engelsk er icmag.com et rigtig godt forum, et andet bud kan være frøbankernes egne forums, de fleste har et, og der er ofte massere god info, ellers er det bare at gå amok på google, kig nogle growlogs igennem, se hvem der har fået bedst yield og lær af deres metoder
Jeg kender godt icmag forums, har også læst alt hvad der kan læses om hvide næsehorn derinde, ligesom på cannabis.com, thctalk osv., men der er ingen sammenligningstest, dog masser af træning, lige fra det grove til en lettere bøjet gren.
Det er ikke tilfældigt at jeg har valgt White Rhino, dels er det pga de medicinske egenskaber og dels er det fordi den kan give en solidt yield i hydro. Nu håber jeg bare på at den ikke springer teltet, ellers må jeg modificere lidt på mit growroom.