Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 00:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej!
Jeg havde en forfærdelig oplevelse med skunk her forleden som jeg tænkte jeg ville dele med jer og forhåbenlig få et par svar på hvad der egentlig skete den dag, så vi tager den helt fra begyndelsen.

Jeg var taget ud til Christiania med en ven og en veninde, vi købte skunk for ca 150kr jeg ved ikke hvilken slags det var. Efter vi havde siddet og røget på jointen i omkring 20 minutter begyndte helvedet (det var en 1 smøgs) jeg havde det som om hele min lyske var lammet og det føltes som om jeg tissede i bukserne(selvom jeg ikke gjorde) efter det havde stået på i 5 minutter, kom der utrolig kraftige, langsomme hjerteslag som gav ubehagelige lyn igennem hele min krop, imens det stod på begyndte mit hoved også at brænde, altså det føltes som om der var ild i min hjerne, jeg fik også virkelig kraftige hallucinationer og af og til føltes det som om jeg skulle besvime. Dette helvede stod på i ca 2 timer.

Er der nogen af jer som ved hvad der skete for mig?? Er i tvivl om jeg skal ryge igen, for det med hjertet gjorde mig virkelig bange. Jeg har prøvet at ryge skunk 4-6 gange og det er første gang det er sket. HJÆLP!!!!

Insane psychedelia user!

Det lyder som et angstanfald. Hvilket ikke er ualmindeligt ved cannabisoverdosering. Jeg har oplevet det af flere omgange, i perioder hvor jeg ikke havde helt styr over mit liv. Specielt skunk med højt THC indhold kan trigge det.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Et godt råd er at du ryger langsommere næste gang, og kun tager få sug ad gangen. På den måde kan du mærke hvor kraftigt du bliver påvirket. Det er sjovere at ryge sig skæv end at ryge sig helt i hegnet!

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]