Det der med benzoer har jeg også overvejet engang, hvor oplevelsen blev lige mørk nok, men jeg er glad for, jeg ikke indtog pillen.
Badtrippet kan afhænge af mange ting. Ofte er det uforløste oplevelser, som du har har gemt (men ikke glemt) i din underbevidshed. Et badtrip kan f.eks. spænde lige fra tanker, som du dagligt har omkring dig selv til oplevelser som dødsangst, problemer i familien etc. Der er så at sige ingen grænse for, hvad du kan opleve i et badtrip, men ofte er du klar over, hvad badtrippet handler om, når det dukker op.
Glem benzoer og gennemlev oplevelsen uanset, om svampene introducerer dig for the dark side. Det er forløsende at gennemgå de mørke tanker, følelser, billeder, som svampeånden opererer med. Lad dig glide med følelserne uanset, om du oplever ekstase eller den kolde dom.
Når det så er sagt, så kan du hindre sandsynligheden for en dårlig oplevelse ved at tage et par forbehold: Spis kun svampe, når du er i godt humør og ikke har noget på programmet dagen efter. Det tager tid at komme over et trip uanset om det har været en god eller dårlig oplevelse. Derfor bør du afsætte en hel dag efterfølgende, hvor du kan dvæle over den mystiske verden, du lige har oplevet. Der er som regel masser af stof til eftertanke og du kan næppe indleve dig i de ting imens, du læser lektier eller ser fodbold med gutterne.
Endevend dit sind inden, du spiser svampe. Har du haft et stort uforløst skænderi med din mor, din ven eller kæreste, kan det bide dig i røven fordi, du ikke er ved dit fulde fem. Vær ærlig overfor dig selv - for det er netop dig selv du kigger ind i under trippet.
Administratoren йети postede igår en artikel, som er værd at læse. I artikelen skrives bl.a.
Citat:
I feel the best time to take psychedelics is when you deserve it; when you’re doing well in your life or even after some physical exercise or yoga. If you take psychedelics as a reward, it then feels more rewarding in its effects. If you don’t strike the balance between work and reward by taking psychedelics constructively, you set yourself up negatively; because if you haven’t worked, you don’t get the reward. This is perhaps why it doesn’t appeal to some recreational drug users, because if you take cocaine or ecstasy, you most likely get that same reward whenever you take it and the experience is far less of a commitment than a psychedelic. The people who take psychedelics sparingly, more often have a good trip every time because they’re not just trying to get fucked up, they intrinsically know that it’s more than that and set themselves up to have a good experience.
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=19&t=49140Altså kan det være en god ide at give dig selv et trip som en belønning. Når du tager rekreative stoffer såsom kokain, belønnes du hver gang. Sådan virker svampe ikke. Tag ikke fejl, der kan være fest og farver under et svampetrip og som regel er det en herlig oplevelse, men dette er ikke målet. Svampeånden er en stor læremester, så tag dig i agt for visdom og selvrefleksion

Når alt kommer til alt, så er det vigtigste blot, at du giver slip på dig selv under trippet. Prøv ikke at stride imod på noget tidspunkt, men lad godt og dårligt strømme igennem dig. Det må være mit bedste råd. Et solotrip er mine øjne den bedste mulighed du har for at kunne give helt slip, for ligesom raggamuffin skriver, så kan det være svært at give slip på sig selv i andres selskab.
Nu har du i forvejen allerede spist 1,5 - 2g spids nøgenhat. Du behøver bestemt ikke overstige den dosering alene.
Bind for øjnene og en god playliste HELL YEAH så kommer magien.