Kender ikke lige nogle adhd tabletter der giver den effekt. men hvis du gerne vil prøve noget lignende så tror jeg MDMA aka (Emma) ville være noget for dig, men pas på det føles meget voldsomt, men de erfaringer jeg har haft med det de få gange jeg har prøvet det og de historier jeg har hørt fra folk så er det virkelig vildt, du bliver overdrevet kærlig og glad, det kilder i hele kroppen og musik har den vildeste indflydelse på dig, du får lyst til at kramme og nusse med alle omkring dig, det er virkelig dejligt og jeg syntes ikke at have hørt at nogle er blevet afhængige af det ligesom man kan blive af Amfetamin og Især Kokain er men man ved aldrig, men hvis du overhovedet skulle overveje at tage den slags så vær sikker på at du gør det sammen med en som kender til stoffet og som helst kan være sammen med dig mens du tager det, tror den perfekte situation ville være at tage det med en veninde(r) og så have en kender ædru tilstede. Du bevare stadig en form for fornuft på stoffet men du bliver hårdt ramt.. jeg tror den bedste måde at beskrive virkningen er at du bliver forelsket bare 10x stærkere. alt efter hvilken slags person du er skulle der heller ikke være risiko for at du skulle gøre noget dumt sexuelt, jeg har ihvertfald aldrig været min kone utro selvom der var pæne piger tilstede der også var på det. Men advarsel, at sniffe det gør rimelig nas i næsen

. Er ny på det her forum og kan godt få lidt dårlig smag i munden af at side og anbefale stuffer men på den anden side skal man sku heller ikke være alt for stram på det punkt, vi er vel allesammen voksne. Efter din beksrivelse begynder jeg næsten at tro at nogle fik dig til at sniffe en halv ecstacy pille, siger du at du fik trækninger i ansigtet? som i grimasser du ikke helt kunne styre?