Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 22:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey psych.

Jeg leder efter et drug, som jeg kan benytte mig af i weekenderne. Jeg er i en periode af mit liv, hvor jeg bare ikke gider drikke hjernen ud hver weekend, og uppers som coke og mdma tager jeg meget sjældent efterhånden. Psykedeliske stoffer og weed er også ude af billedet. Og jeg har benzotolerance...

Nogen der kender til nogle drugs, man kan bruge til at få sig en dejlig chiller weekend? Drikker selv kratom for tiden, hvilket virker efter hensigten, men ville høre om der var nogle alternativer.

Peace

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg brugte GHB til den slags engang, men der skal man lige vurdere om man kan styre den slags. Det gik ok for mig, men flere af mine venner kunne ikke håndtere det, og bingede i ugevis, hvis ikke månedsvis, med svære abstinenser til følge da forsyningerne slap op.

Men hvis man kan holde det til 2-3 doseringer på en aften, et par gange ugentligt, så er det et udmærket middel. Bare husk at du skal kende styrken, overdosering kan være fatalt.

Junior medlem

Yo йети, tak for dit svar!

Har prøvet GHB for mange år siden, det kunne faktisk sagtens være stoffet til det formål. Kender desværre bare ingen, jeg kan få den slags fra :(

Medlem
Brugeravatar

Kratom er da rimelig god til det formål.

Pas dog på med det. Det er afhængighedsskabende ligesom alle andre opiater. Da stoffet begyndte at blive populært, læste jeg en masse om det, og den på datidens tidspunkt altovervejende konsensus var, at stoffet ikke skabte fysisk afhængighed. Tåbe som jeg var, slugte jeg denne information ukritisk - for godt til at være sandt og alt det der - og brugte det i høje doser hver dag i 3-4 måneder. Da jeg besluttede mig for at holde op med at bruge det, gik det pludseligt op for mig at jo... Det er skam afhængighedsskabende, og abstinenserne er stygge.

Jeg sov ikke i 5 dage. Føltes som et ugelangt angstanfald.

0/10 do not recommend.

Hvis du godt kan lide den milde opiat-rus som kratom giver, kunne du eventuelt prøve med lidt kodein. Stort set det samme, men med en "renere", lidt mere stenet rus; det har ikke den der lettere stimulerende effekt som kratom giver.

Pas dog på med glorværdige moder morfin og alle hendes elskelige derivater; psykiske cravings kan snige sig ind på dig uden at du bemærker det, og vupti! Så er du kommet til at tage lidt for meget, lidt for ofte, og så bliver du pludselig syg når du ikke har opiater i dit system... Hold dig til de helt milde af slagsen, kratom/kodein, og hold det til højst en enkel gang hver weekend, så skal det nok gå - er dog svære sagt end gjort.

Junior medlem

Yo IllegalStateOfMind.

Ja kratom er sgu udemærket til formålet. Jeg har selv brugt det fredag og lørdag i godt og vel et halvt år, og har ikke rigtig opbygget nogen tolerance eller noget til det. Har også prøvet tramadol nu, men foretrækker faktisk kratom rusen. Kunne være jeg skulle prøve med noget codein. Så kan jeg også være sej og drikke lean som alle de amerikanske gangster rappers ;) Kender du til andre 'legal' highs som kratom? Har også overvejet at prøve at lege lidt med poppy seeds, kender du noget til det?

Medlem
Brugeravatar

SoulP skrev:
Yo IllegalStateOfMind.

Ja kratom er sgu udemærket til formålet. Jeg har selv brugt det fredag og lørdag i godt og vel et halvt år, og har ikke rigtig opbygget nogen tolerance eller noget til det. Har også prøvet tramadol nu, men foretrækker faktisk kratom rusen. Kunne være jeg skulle prøve med noget codein. Så kan jeg også være sej og drikke lean som alle de amerikanske gangster rappers ;) Kender du til andre 'legal' highs som kratom? Har også overvejet at prøve at lege lidt med poppy seeds, kender du noget til det?

Poppy seeds (På dansk bare blå birkes) herhjemme er behandlet på en eller anden måde, så de ikke længere indeholder opium. Den eneste måde at anskaffe sig disse på, er at bestille dem fra udlandet. Ved ikke om dette er lovligt eller ej. Rusen fra disse frø kommer fra opium; altså morfin og kodein samt nogle andre, mere obskure substanser. Opium er langt stærkere end kratom/kodein. Her er vi oppe i sværvægtsklassen sammen med oxycodon og heroin. Jeg vil ikke anbefale dig at forsøge dig med det.

Det er også ekstremt svært at dosere, da man aldrig har nogen anelse om hvor megen opium ens frø indeholder.

Der findes ikke rigtig andre semi-lovlige alternativer til opiater, som jeg kan anbefale. På nogle sider kan du finde diverse fentanyl analoger, som jeg virkelig gerne vil bede dig - og alle andre - om aldrig at prøve. Fentanyl er omtrent 10,000 gange stærkere end morfin. Medmindre du er kemiker og har nogle seriøst imponerende vægte osv, så hold dig fra det.

Junior medlem

Okay helt sikkert.

Ja formålet er jo bare en gang weekendhygge, så jeg følger sgu dit råd og holder mig fra de hårdere sager. Selvom jeg dog har et brændende ønske om at prøve ren opium, købte noget da jeg var i Cambodia, men kunne ikke mærke en skid, så er helt sikkert blevet hustlet. Codein er det næste jeg prøver tror jeg! Tak for inputtet!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Man kan sagtens finde ubehandlede frø i Danmark... Mere tror jeg ikke jeg må sige jeg har fundet det i store mængder og meget billigt har dog ikke benyttet mig af det da det skulle være i smertelindrende øjemed og min ryg har været til at holde ud... Men må da indrømme at når man står og laver mad og ser sådan en pose på fem kilo birkes at det frister...

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]